Banade 23.01.2003 15:46:26 (muokattu 23.01.2003 16:04:18) | |
---|
Jani Pasma |
Ose 23.01.2003 15:52:56 | |
---|
Jos säröä etsit niin Zoomissa ne on aivan suolesta, osta Boss. |
turtsi 23.01.2003 16:47:43 | |
---|
Jos säröä etsit niin Zoomissa ne on aivan suolesta, osta Boss. Olen samaa mieltä, omistin aikoinaan Zoom 505;sen ja viipy mulla tasan viikon ja sai lähteä. Zoomin säröt muistuttaa ampiaispesää ennenkuin kitraefektiä, pörisee, ei murise. Onneksi zoomin myynyt kauppias otti sen vaihdossa takas. |
Banade 23.01.2003 16:50:27 | |
---|
mut ku saattaa tarvita myös jotai kaikua tai sellaista mut jos kerta ne säröt on aiwan "suolesta ni sitte varmaan käännyn siihen nossin puoleen... |
Banade 23.01.2003 16:51:33 | |
---|
mut ku saattaa tarvita myös jotai kaikua tai sellaista mut jos kerta ne säröt on aiwan "suolesta" ni sitte varmaan käännyn siihen bossin puoleen... |
Eino 23.01.2003 16:58:59 | |
---|
mut ku saattaa tarvita myös jotai kaikua tai sellaista mut jos kerta ne säröt on aiwan "suolesta" ni sitte varmaan käännyn siihen bossin puoleen... Kyllä Bossit on enempi semmoisia Pro kamoja, Zoomit ovat muovisia ja hankalakäyttöisiä. |
Banade 24.01.2003 15:27:10 | |
---|
mut tarttisin kummiski jotain kaikua tai sellaista mut jos ne säröt on aivan pertzeestä ni kyl mä tairan sit ostaa sen bossin... |
Molemmat omistava 24.01.2003 15:44:14 | |
---|
Olen samaa mieltä, omistin aikoinaan Zoom 505;sen ja viipy mulla tasan viikon ja sai lähteä. Zoomin säröt muistuttaa ampiaispesää ennenkuin kitraefektiä, pörisee, ei murise. Onneksi zoomin myynyt kauppias otti sen vaihdossa takas. Eli taas löytyi yksi, joka ei osaa säätää Zoomia soimaan kunnolla. Vai onko kitarassa tai vahvistimessa vika? Molemmissa? Zoomin säröt eivät toki ole mitään Eventiden luokkaa ja sen kanssa kun osaa olla ja elää, saa Zoomista ihan kelpo ääniä. Nu-metalliin ei Zoomista oikein ole, mutta perinteinen melodinen hevahy ja hard rock taittuu sillä ihan hyvin. Kun ottaa huomioon hinnan ja efektien määrän, on laite lajissaan hyvä ostos. Boss maksaa suunnilleen yhtä paljon, mutta tarjoaa vain yhden sortin efektin. Ääni on kyllä huippuluokkaa, jos vain kitara ja vahvistin ovat kunnossa. Äänellisesti suosittelen Bossia, mutta monipuolisuudessaan myös Zoomia.
|
M.o. 24.01.2003 15:46:40 | |
---|
melodinen hevahy = melodinen heavy |
kalkkuna 24.01.2003 15:56:37 | |
---|
jos osaa käyttää ihan kunnolla zoomia niin kunnon äänet siitä lähtee ja on erittäin monipuoolinen ja eikö tuossa 5052kin ole wah, ja muutenkin zoomit ovat erittän helppokäyttöisiä mut mitäs ite soitat ja millä sitä syötät, ostaja??? sano niin sanon kumman ostat! |
Turtsi 24.01.2003 16:02:38 | |
---|
Eli taas löytyi yksi, joka ei osaa säätää Zoomia soimaan kunnolla. Vai onko kitarassa tai vahvistimessa vika? Molemmissa? Zoomin säröt eivät toki ole mitään Eventiden luokkaa ja sen kanssa kun osaa olla ja elää, saa Zoomista ihan kelpo ääniä. Nu-metalliin ei Zoomista oikein ole, mutta perinteinen melodinen hevahy ja hard rock taittuu sillä ihan hyvin. Kun ottaa huomioon hinnan ja efektien määrän, on laite lajissaan hyvä ostos. Boss maksaa suunnilleen yhtä paljon, mutta tarjoaa vain yhden sortin efektin. Ääni on kyllä huippuluokkaa, jos vain kitara ja vahvistin ovat kunnossa. Äänellisesti suosittelen Bossia, mutta monipuolisuudessaan myös Zoomia. Makuasia, jos tykkäät zoomista, olen onnellinen puolestasi.
|
kalkkuna 24.01.2003 16:06:00 | |
---|
mutta sillein se on ettähän bossit ovat suunnillen maailman parhaimpia pedaaleita eli jos sinulla on paljon rahaa niin osta bossit kaikki mutta suunnillen saat saman tuloksen zoomista |
turtsi 24.01.2003 16:26:49 (muokattu 24.01.2003 16:27:29) | |
---|
Totuus löytyy kaurapuurosta! |
Fortune 24.01.2003 16:56:01 | |
---|
Zoomin säröt eivät toki ole mitään Eventiden luokkaa ja sen kanssa kun osaa olla ja elää, saa Zoomista ihan kelpo ääniä. Eivätkös Eventiden prosessorit ole "pure effects"-osastoa, ts. niissä ei säröjä yms. etuasteviritelmiä olekaan?
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
SiwamieS 24.01.2003 17:16:15 | |
---|
Zoomeissa on yksi hyvä puoli - ne sulaa kuumassa. (Hämeenkyröläinen sananlasku) =) |
Fortune 24.01.2003 17:22:25 | |
---|
Zoomeissa on yksi hyvä puoli - ne sulaa kuumassa. (Hämeenkyröläinen sananlasku) =) Kameroissakin zoomit ovat hyviä. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
|
Hornanturska 24.01.2003 20:03:38 | |
---|
Ostin tänään ton Boss Mega Distortionin ja vielä nyt en ole saanut siitä järkevää ääntä aikaiseksi...Kaupassa kuulosti helvetin hyvältä mutta himassa tää kuulostaa ihan perseeltä....No pitää nyt yrittää värkätä tästä edes joku käyttökelpoinen soundi.... ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
juici 24.01.2003 21:01:22 | |
---|
Ostin tänään ton Boss Mega Distortionin ja vielä nyt en ole saanut siitä järkevää ääntä aikaiseksi...Kaupassa kuulosti helvetin hyvältä mutta himassa tää kuulostaa ihan perseeltä....No pitää nyt yrittää värkätä tästä edes joku käyttökelpoinen soundi.... Mun mielestäkin se oli paras Bossin säröpeddali kaupassa kokeiltuna. Ja mun mielestä se on hyvä kotonakin. Kaikki potikat vaan kohti kello kahtatoista. Siinä se perussoundi on. Kun Gain Boostin ja Driven kääntää kolmeen ja bottomia lisää niin a vot! Sieltä löytyy kunnon turinasoundi. Mutta jos sei ei ole sittenkään mielestäsi hyvä pedaali niin vie takaisin. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä: PASKA ON HYVÄÄ! |
hemmo 24.01.2003 21:24:45 | |
---|
Kaupassa kuulosti helvetin hyvältä mutta himassa tää kuulostaa ihan perseeltä. Mikähän ero siinä kitarakaupan ja kodin välillä on? - skitta - vahvari eli styke - akustiikka - kuunteluvoimakkuus En ikinä kokeile yhtään mitään pedaalia kaupassa. Selvitän etukäteen kirjallisuudesta tai netistä hyvän pedaalin ominaisuudet ja perussaundit ja ostan sen käytettynä kokeilematta, halavalla. Himassa tai treenikämpällä säätelen sitten ajan kanssa, jolloin huomaa ostiko paskaa vai ei. Harvoin petyn. En myöskään koskaan kytke ostoaikeissa sähköskittaa tai bassoa vahvistimeen. Soittelen sitä "kylmänä" ja se kertoo kaiken oleellisen. Kamalistani ei mahdu tähän. |