Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alice Cooper
1 2 3 4 534 35 36 37 38
motleyratt
03.11.2004 14:27:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä ootte tämän miehen aikaansaannoksista?
huikea ura takana ja toivottavasti jatkuu vielä pitkään.
Steven on biisi jollaisen joka jannu haluaisi tehdä
 
HaloOfFlies
03.11.2004 15:57:29 (muokattu 03.11.2004 15:57:52)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alice on kyllä kova kaveri. Klassikkobiisejä uskomaton määrä. Poison, School's Out, Cold Ethyl, No More Mr Nice Guy... Lavashow giljotiineineen ja käärmeineen on hieno.
 
Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock
psyanide
03.11.2004 16:00:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Vinsentti on mulle _SE_ Äijä. Ihan skidistä asti tullut kuunneltua ja seurailtua miehen edesottamuksia. Mieletön kunnioitus pitkää uraa ja aikaansaannoksia kohtaan. Aivan alkupään tuotanto ei niin täysillä kolahda tosin. Paras tuotos on mulle ollut Hey Stoopid, ja eritoten levyn päätösraita Wind-up Toy. Harmi vaan että viimeaikaisten liveraporttien ja -kuvien perusteella näyttää vääjäämättä siltä että nyt on vanha mies lavalla...
 
Viime viikonloppuna kunnioitin Halloween-hengessä Alicea pukeutumalla Billion Dollar Babies -ajan asuun ja meikkeihin. Kyllä päät kääntyilivät tavallisessa baarissa :)
M1kk0
03.11.2004 16:11:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se on kovis
 
Blow me up Mr.Spock!
-Mickill-
03.11.2004 17:41:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyypi hyllystä 7 levyä+1 dvd Alice Cooperia ja tarkoitus olisi listaa kokoajan kasvattaa. 70-luvun tuotanto toimii kyllä hemmetin hyvin myös mutta mulle nappaa koviten tämä Trash/Hey Stoopid kaksikko, miksei myö Raise Your Fist And Yell. Live-esiintyjänä Alice on miltei voittamaton, kerran olen nähnyt livenä ja keikka oli kyllä HIENO!
 
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
jackcrow
03.11.2004 18:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paljon löytyy levyjä hyllystä. suosikki levyt ovat tähän mennessä billion dollar... & brutal planet...
 
ozz3
03.11.2004 19:00:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TOP 3 Listalla kevyesti, myöskin olen livenä kerran nähnyt ja oli aivan mahtava show!
 
"Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate
Steve McBeach
03.11.2004 19:44:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, Alice on helvetin kova. '70 luvun kama iskee, kuten myös Hey Stoopid levykin, ja miksei myös Thrash. Uudemmista kolahtaa ainakin Brutal Planet. Uusin studioalbumi "Eyes Of Alice Cooper" on soundeiltaan hyvä, mutta minun mielestäni levyllä ei ole kuin kaksi hyvää biisiä ja se on liian vähän.
 
Livenä erittäin kova!
 
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Kapina
03.11.2004 22:28:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran on ollut läsnä, että Poisonia on herkistelty monet pe-illat ja School's out soinut monen kevätjuhlan jälkeen...
 
"On se perkele kun lääkärissäkään ei enää saa lääkäriä." -Tuntematon
jackcrow
04.11.2004 01:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös alicen pitänyt tulla tänä vuonna suomeenkin???
kovasti olen odottanut.
muistaakseni hän lupaili näin viimevuoden infernossa, VAI?
 
mites näitten 80-luvun alkuihin liittyvät "kokeilu" levyt, uskaltaako niistä mitään ostaa?
 
Flash
04.11.2004 09:43:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites näitten 80-luvun alkuihin liittyvät "kokeilu" levyt, uskaltaako niistä mitään ostaa?
 
Ne ovat kaikki ihan yllättävänkin kuunneltavia. Da Da on omasta mielestäni selkeästi paras. Itse asiassa Alicen paras kasarilevy.
 
Joo, kaikki levyt löytyy hyllystä. AC onkin yksi suurimmista suosikeistani ikinä. Ensimmäinen iso keikka minkä näin oli Alice Cooper -90.
 
There Is A Light That Never Goes Out
Medication
04.11.2004 10:17:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Killer on hlökoht suosikkilevy, No more Mr Nice Guy taas suosikkibiisi.
 
70-luvun tuotannosta löytyy paljonkin helmiä Killerin lisäksi ja ne 70/80-luvun taitteen kokeilulevyt ovat vähintäänkin mielenkiintoisia. Kannattaa ehdottomasti kuunnella.
 
Zakk
04.11.2004 11:27:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä ootte tämän miehen aikaansaannoksista?
huikea ura takana ja toivottavasti jatkuu vielä pitkään.
Steven on biisi jollaisen joka jannu haluaisi tehdä

 
Täytyy kyllä yhtyä tuohon, että Years ago ja Steven on kyllä kovia biisejä, kuten myös Second Coming, Ballad of Dwight Fry, Desperado, Dead babies etc etc etc..
 
kiss
04.11.2004 14:08:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alice on ihan uskomattoman hyvä...itseltäni löytyy aika paljon äijjän tuotantoa jopa niitä outoja kahdekskyt luvun alkupuolella tehtyjä levyjä...nekin on ihan hauskoja....
olen coopperin 2 kertaa nähnyt livenä ja vaikka kiss onkin mulle se oikea juttu niin kyllä alicen keikat meni kissin ohi ja aika hyvin....
uusin levy on myöskin tosi hyvä....
kahta ekaa en ole edes ikinään kullut....kaikki muut itse asiassa minulta löytyykin....
eli kannattaako pretties for you ja easy action levyihin tutustua....
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Fadead
04.11.2004 14:41:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iso kasa isoja biisejä. Löytyy kevyttä poppia, rokkia ja heviä. Tajuttoman kova artisti. Trasth ja Hey stoopid ovat minulle kaikista kovimmat levyt.
 
"Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa."
Deeku
04.11.2004 18:02:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne ovat kaikki ihan yllättävänkin kuunneltavia. Da Da on omasta mielestäni selkeästi paras. Itse asiassa Alicen paras kasarilevy.
 
No huh huh. Eipä vaan, jokaisellahan on oma makunsa ja mieltymyksensä. Kyllä Lissu kova on, ei siitä pääse mihinkään.
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Raipe
04.11.2004 19:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dwight Fryn balladi on lupsakka laulu.
 
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
kimke
04.11.2004 20:43:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No huh huh.
 
No äläs nyt. DaDa on kyllä munki mielestä hyvä levy. Mutta niinhän se on, että toiset tykkää isästä ja toiset äitistä.
 
Flash
05.11.2004 08:22:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No äläs nyt. DaDa on kyllä munki mielestä hyvä levy. Mutta niinhän se on, että toiset tykkää isästä ja toiset äitistä.
 
Minä tykkään molemmista, sekä tyttärestä. :) Eli Alicen kaikki levyt kolahtavat enemmän tai vähemmän. Suosikit toki löytyvät Love It To Death - Billion Dollar Babies osastolta.
 
Suosittelen silti kaikille lämpimästi tutustumista 70-lopun ja 80-luvun alun tuotantoon. Sieltä löytyy yllättävän hyvää materiaalia (noiden kuuntelu vaatii tosin musiikillista avarakatseisuutta, jota ei kaikilta välttämättä löydy).
 
There Is A Light That Never Goes Out
*RocketQueen*
13.12.2004 20:09:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetin kova jätkä,loistavaa musiikkia,loistavaa lavakarismaa...
parhaimmiks biiseiks vois omalta kannaltani luetella poison,schools out,no more mr.nice guy, house on fire ja vaikkapa hey stupid...ja sitten se hidas biisi joka ei prkl vieköön muistu mieleen.Säätänä.xD
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 534 35 36 37 38

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «