markkuliini 04.11.2004 17:27:02 | |
---|
No löps, anteeksi kun en tuohon maininnut offaria, missä vaiheessa väitin että dynamiikka=säröä? Taitaa olla nyt kaikilla lukutaidot vituillaan Siinä vaiheessa kun lainasit minun dynamiikka-väittettä ja sanoit että Umolainenkin on sitä mieltä ettei Umossa ole säröä. Ei siitä muuta mielikuvaa oikein voinut saada kun sen että rinnastit nuo asiat. Minä kun en ole puhunut muusta kuin dynaamisista eroista. |
markkuliini 04.11.2004 17:31:26 | |
---|
stana kun pitää ilmiselvästi kaikki selittää pilkulleen ettei tule epäselvyyksiä. ja en meinannut säröllä sitten ibanez od:ta xp Jos lainaa muiden kirjoituksia niin olisihan se aika suotavaa että osaisi selittää pilkulleen. Muuten asiayhteys voi jäädä melko hämäräksi. |
Henga 04.11.2004 18:19:25 | |
---|
Pahoittelut häröilystä Markkuliini, mä onnistun liian useasti puhumaan sekavia. ;) Pitää skarpata tästä lähtien.. |
Mitäs tuosta. |
AP 04.11.2004 20:57:29 | |
---|
Sitäpaitsi, eihän juuri kellään ole digiradiota? Paitsi mulla -- tulee digiboksin kautta sekä tv että radio. (Tästä päättelin, että jos minulla, ikuisella vastarannankiiskelläkin jo on digiradio, niin varmaan monella muullakin...) K100 #7 |
Bacchus 05.11.2004 00:06:35 (muokattu 05.11.2004 00:07:14) | |
---|
Paitsi mulla -- tulee digiboksin kautta sekä tv että radio. (Tästä päättelin, että jos minulla, ikuisella vastarannankiiskelläkin jo on digiradio, niin varmaan monella muullakin...) Itse en ole viritinvahvistimeeni edes radiota jaksanut viritellä. Pelkkää pa*kaa sieltä kun suurimmaksi osaksi tulee. Tai sitten olen liian laiska ottamaan selvää niistä hyvistä ohjelmista...;) Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
AP 05.11.2004 09:32:53 | |
---|
Itse en ole viritinvahvistimeeni edes radiota jaksanut viritellä. Pelkkää pa*kaa sieltä kun suurimmaksi osaksi tulee. Tai sitten olen liian laiska ottamaan selvää niistä hyvistä ohjelmista...;) Kannattais ottaa selvää kyllä. Meikä on vielä sitä ikäpolvea, joka tosissaan KUUNTELEE radiota, eikä vaan pidä jotain Kissäfämmää taustalla hälisemässä ettei ole niin hiljaista. Ja kyllä sieltä kuunneltavaa tulee, kaikki Jazzradiot, Radioteatterin ohjelmat, ajankohtaislähetykset. Laatutavaraa, jota telkkarista tulee harvoin ja joka telkkarissa aina masinoidaan jonnekin puolilleöin tai sitten lähetetään "virka-aikaan". Ja huomio, että meikä puhuu nyt Ylen kanavista eikä niistäkään kaikista. Pitkälle pärjää jo Ykkösen ajankohtaisohjelmilla ja teatterilla sekä Suomen ajankohtaisohjelmilla ja musiikin erikoisohjelmilla. Q:lta vielä Koe-eläinpuisto ja vot. Joskus yritän kuunnella ruotsinkielistäkin, ihan oppimielessä. Näitä mainosrahoitteisia Kissejä, Energyjä tai Novia en pidä päällä koskaan. Jos haluan kuulla saman levyn 82 kertaa päivän aikana ja hermostunutta katkopuhetta, ohjelmoin cd-soittimeni toistolle ja kutsun naapuruston kauppislikat meille höpisemään. K100 #7 |
Bacchus 05.11.2004 12:50:31 | |
---|
Kannattais ottaa selvää kyllä. Meikä on vielä sitä ikäpolvea, joka tosissaan KUUNTELEE radiota, eikä vaan pidä jotain Kissäfämmää taustalla... Totta, sieltä tulee kyllä monia aidosti mielenkiintoisiakin ohjelmia. Monet keskusteluohjelmat, ja itselle varsinkin metalliliitto ja sen tapaiset ovat aivoja stimuloivia. Jotenkin sitä ei vain jaksa selvittää mitä sieltä tulee ja milloin, ehkä kun ei ole niin tottunut ikinä tekemään. Vanhoista tottumuksista on vaikea päästä eroon, niinkuin yleensäkin elämässä. Televisiosta sen verran, että sen olen pistänyt merkille ettei tv:stä tunnu nykyään tulevan mihinkään aikaan mitään kunnollista. Päivällä tulee johonkin kello 17:30 asti kaiken maailman helvetin tekstiviestipelejä, joilla tyhmien ihmisten rahat viedään. Illat ovatkin sitten täynnä tositeeveetä sun muuta humpuukia. Poikkeuksena Ylen kanavilta tulevat satunnaiset hyvät dokumentit, ja Nelosen 4D:t. Suurimman synnin menivät kuitenkin tekemään lopettamalla Jyrkin. Kyrsii vieläkin! Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
Kaneli 05.11.2004 12:52:10 | |
---|
Suurimman synnin menivät kuitenkin tekemään lopettamalla Jyrkin. Kyrsii vieläkin! Kyllä, se oli suunnattoman tyhmä teko. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
ddrum54 05.11.2004 16:29:02 | |
---|
Kuunnelkaa hyvät ihmiset ISKELMÄ - kanavaa. Siellä on niiiiiin surkeita sanoituksia, että kääntyy campin puolelle. Taattua kotimaista " mennään sieltä missä aita on matalin" tyyliä. Oikein huono. 2`n 4 |