Aihe: Valmiiksi kulutetut farkut?
1 2 3 4
tuomittu
03.11.2004 18:20:28 (muokattu 03.11.2004 18:20:44)
Minen muita farkkuja käytäkkään kuin valmiiksi kulutettuja. Mitä vitin vikaa niissä nyt muka olisi? En ymmärrä.

En ymmärrä minäkään. En kyllä hirveästi farkkuja käytä, mutta kahdet kulutetut löytyy kaapista. Sellaiset kuluttamattomat ovat ihan vitun rumia.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
Kapina
03.11.2004 22:36:15
Mieluumin kai ne itte kuluttaa. Mitäpä tuota mukawanhaa ostamaan. Itsellä ei tosin ole tuota ongelmaa, kun kaikki farkut on joko rehellisesti mustia tai klooriläikikkäitä. Ei paljon erotu hiekkahinkkaukset...
"On se perkele kun lääkärissäkään ei enää saa lääkäriä." -Tuntematon
Rattata
04.11.2004 07:42:06
Sellaiset kuluttamattomat ovat ihan vitun rumia.

Samaa mieltä.
Härski
04.11.2004 18:26:14
Kyllähän ne kulutetut lokinpaskafarkut ovat sitten maailman kuvottavin ja idioottimaisin keksintö sitten sähköisen nenäkarvaleikkurin.
Heissi
04.11.2004 21:19:49
Koska ne ovat muotia niin ne on perseestä.

Niinpä.

Eiköhän se ny ole pääasia että pöksyt istuvat hyvin ja näyttävät reteeltä. Ne kunnon lokinpaskafarkut on kyllä aika rumia, mutta vähäsen polvista ja taskuista kulutetut harmaat farkut on ollu mun ykkösvalinta jo monta vuotta. Ei kiinnosta tippaakaan onko joku asia muodissa vai ei.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Kapina
04.11.2004 21:44:43
Minä kun luulin että minun kloorifarkut on lokinpaskafarkut. Höh.
"On se perkele kun lääkärissäkään ei enää saa lääkäriä." -Tuntematon
leijonamieli
04.11.2004 22:20:33
Ya gotta duu samting fo te leidiis! Sori jäi huono räppiläppä päälle.
Ei aina voi kulkea muotia vastaan. Vaikka se onkin persiistä niin joskus on ilostutettava tyttöänsä nätillä vaatekappaleella. Pitäisi itsekin käydä jotain nyt ostamassa kun rahaakin tuli yhtäkkiä.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
mikko1
05.11.2004 18:27:58
Tarjoustalon ym. farkuissa on vain se vika, että ne ovat suunnilleen kireimpiä siitä lantion kohdalta, eli jos ne ovat yhtään alempana, niin niillä ei paljon haarahyppyjä hypitä.
Pastilli.
L.Ruoska
09.11.2004 01:12:55

Kulutetut on ihan siistit. Itelläkin on.
Sinä rumpali johon uppoaa mm. RATM, Helmet, FNM! Tuu mukaan perustamaan rockbändiä. Kitaristi ja basisti löytyy jo, treenis Hertsikassa tiedossa!
Jani The Rock
09.11.2004 07:17:33

Käsittämätön muoti-ilmiö, joka on jatkunut yllättävän pitkään. Olisivat sitten edes silleen kulutetut, että näyttäisivät käytössä kuluneilta, mutta kun ei. Näyttävät siltä kuin niillä olisi istuttu penkillä, jonka valkoinen maali ei ole vielä kuivunut. Kai seuraavaksi aletaan myydä ns. esipaskastettuja kalsareita.

Nojaa, aivan sama. Ihmiset on yleensäkin niin rumia, että eipä ne siitä enää paljoa pahene vaikka mitä laittaisivat päällensä. Onneksi eivät sentään alasti kulje.
The road never ends for me, kid.
Rattata
09.11.2004 08:05:55
Olisivat sitten edes silleen kulutetut, että näyttäisivät käytössä kuluneilta, mutta kun ei.

Kyllä niitäkin löytyy, oikeasti. Jotkut ovat kyllä aivan käsittämättömällä tavalla "kulutetut". Uskomattoman rumat mun mielestä.
"Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK#18 Pastilli?
SweetChild
09.11.2004 09:05:53
Kyllähän nuo valmiiksi kulutetut farkut vähän naurettavia ovat, mutta kun on niitä ihmeen likapestyjä farkkuja ne vasta ärsyttävän näköisiä ovat.
Shotgun blues
Heissi
09.11.2004 14:17:31
Käsittämätön muoti-ilmiö, joka on jatkunut yllättävän pitkään. Olisivat sitten edes silleen kulutetut, että näyttäisivät käytössä kuluneilta, mutta kun ei.

Sittenhän ne pöksyt olisi ihan susirumia.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Jormaz
09.11.2004 20:25:13
Sittenhän ne pöksyt olisi ihan susirumia.

Mieluummin niin että sammuu ojaan ja saveaa housunsa kuin että sammuu kauppatorille syli täynnä leivänmuruja.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Kassu
09.11.2004 20:33:17
Tarjoustalon ym. farkuissa on vain se vika, että ne ovat suunnilleen kireimpiä siitä lantion kohdalta, eli jos ne ovat yhtään alempana, niin niillä ei paljon haarahyppyjä hypitä.

Muttakun housuja ei kuulu roikottaa tai lerputtaa tai riiputtaa tai miksi haluattekaan sitä kutsua.
Rattata
09.11.2004 20:40:05
Muttakun housuja ei kuulu roikottaa tai lerputtaa tai riiputtaa tai miksi haluattekaan sitä kutsua.

Mutta jos joku haluaa?
"Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK#18 Pastilli?
waukku
09.11.2004 20:43:10
Yhet valmiiksi kulutetut farkut omistan. Ei ne nyt mitkään pahat olen vaan semmoset normaalia vähän vaaleemmat. Omistan aika monet housut mutta arvatkaa mitkä on eniten tyttöystävän mieleen?
Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong...
tuomittu
09.11.2004 21:36:03
Omistan aika monet housut mutta arvatkaa mitkä on eniten tyttöystävän mieleen?

Verkkosukkikset?
Älä ala mulle tai tulee napaan.
leijonamieli
10.11.2004 00:54:53
Mun tyttöystävän lempparit on ainakin mun sivariaikana ostetut ranskan armeijan aavikkohousut. Sellaset löysät beiget missä on vyötärön kohdalta tiukkaa.
Aika naismaista keskustelua. Ruvetaan vielä vaihtelemaan vaatteita keskenään.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)