baron 04.11.2004 07:47:56 | |
---|
Huomiselle keikalle on mielestäni vähän erikoinen toivepiisi: Gladiaattorien marssi. Olen vähän myöhään liikkeellä, kuvittelin, että Toivelaulut auttaa hädässä, mutta yllätyksekseni ei ollut siellä. Luulen, että olen kuullut kappaleen, kenties lukuisiakin kertoja ja kenties tunnistaisin, jos sattuisin kuulemaan, mutta nyt ei kyllä tule päähäni. Mitenkähän sitä tanssitaan? Sattuisiko kellään olemaan mitään lapunpoikasta? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 04.11.2004 09:00:00 | |
---|
Huomiselle keikalle on mielestäni vähän erikoinen toivepiisi: Gladiaattorien marssi. Tuttu biisi se on sullekin, mun pojat sano, että sirkusbiisi. Eli se, mitä yleensä sirkuksessa soitetaan alussa kun esiintyjät tulevat sisään. (Entrance of Gladiators). En ole vielä löytänyt siitä kuin kornin midifilen netistä, sekin vain 20 sek. Yritän vielä jostain, jos löydän niin piirrän sen äkkiä Finalelle. Melodia ja soinnut. Jos se noin lyhyellä varoitusajalla pitää vetää, niin ei pahemmin arreja tarvi. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
baron 04.11.2004 09:06:16 (muokattu 04.11.2004 09:07:55) | |
---|
Tuttu biisi se on sullekin, mun pojat sano, että sirkusbiisi. Eli se, mitä yleensä sirkuksessa soitetaan alussa kun esiintyjät tulevat sisään. (Entrance of Gladiators). En ole vielä löytänyt siitä kuin kornin midifilen netistä, sekin vain 20 sek. Yritän vielä jostain, jos löydän niin piirrän sen äkkiä Finalelle. Melodia ja soinnut. Jos se noin lyhyellä varoitusajalla pitää vetää, niin ei pahemmin arreja tarvi. Google auttoi: Julius Fucik: Einzug der Gladiatoren/Entry of the gladiators eli gladiaattorien tulo. Löysin netistä torvisoittokuntaversion ja saa kyllä jäädä kylmiltään treenaamatta soittamatta eli perun lappupyyntöni. Soitetaan vaikka Ruususen marssi tilalle. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 04.11.2004 09:12:00 | |
---|
Google auttoi: Julius Fucik: Einzug der Gladiatoren/Entry of the gladiators eli gladiaattorien tulo. Löysin netistä torvisoittokuntaversion ja saa kyllä jäädä kylmiltään treenaamatta soittamatta eli perun lappupyyntöni. Soitetaan vaikka Ruususen marssi tilalle. Kuuntelin just tuolta jostain ihan hirveää midifileversiota ja mietin, miksi sulta on voitu tämä tilata. Jotain perversioita... Sieltä Fucikin kautta mäkin lähdin hakemaan. Kyllä mä siitä lapun saan aikaiseksi, jos joskus haluat vetää. Mun mielestä silti Eläkeläisten versio on ylivertainen tästä... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
baron 04.11.2004 09:13:36 | |
---|
. Kyllä mä siitä lapun saan aikaiseksi, jos joskus haluat vetää. Mun mielestä silti Eläkeläisten versio on ylivertainen tästä... Joo, sit kun pistän torvisoittokunnan pystyyn. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 04.11.2004 09:27:54 | |
---|
Joo, sit kun pistän torvisoittokunnan pystyyn. Ei tarvi, brassisoundilla vaan ja täysillä. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
Ei tarvi, brassisoundilla vaan ja täysillä. Nooh,-nooh!!-Liitto-kieltää-moiset-tempaukset!-:) Hullu mikä hullu! |
clave 04.11.2004 13:39:16 | |
---|
Ei tarvi, brassisoundilla vaan ja täysillä. Siis sambana-ko?? :) "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
Riksteri 04.11.2004 14:47:04 (muokattu 04.11.2004 15:18:12) | |
---|
Mitenkähän sitä tanssitaan? Foksina varmaan menee, muistakaa korostaa ykköstä niin ei tule tanssijoille ongelmia :) Tanssimusiikkikouluttaja Lasse Paasikko osaisi pitää aiheesta varmaankin esitelmän, jossa hän samalla kertoisi, kuinka tuota tulisi tanssia. Gladiaattoriateria maksoi eilen vähän yli seitsemän euroa Hampuris -nakkikikioskilla Helsingin Sörkässä. Ateriaan sisältyi juustohampurilainen, makkaraperunat ja vapaavalintainen virvoitusjuoma :) EDIT: Myyjänä oli palvelualtis tyttö, joka ei onneksi alkanut luennoimaan minulle ateria koostumusta sen tarkemmin. Tiskillä oli kauniissa rivissä virvoitusjuomapulloja, servettejä, maustepurkkeja ja juoma tuli jonkinlaisesta porekoneesta. Samanlaisia purkkeja tuntuu olevan joka nakkarilla. Jotenkin massatuotannolta ateria kyllä vaikutti, eikä se maistunutkaan mitenkään erikoiselta. Terveysviranomaisetkin olivat varmaan käyneet paikalla kertomassa mielipiteensä tarkastamassa hygienian tason. Tampereella toimiva Hampurilaisravintola muistuttaa tätä Helsinkiläistä varmaankin aika paljon. |