Infidel 03.11.2004 18:04:58 | |
---|
Het alkuun pahoittelen väärälle palstalle laittoa. tuota.. miksi tuo shure on niin paljon hiljaisempi kuin joku helevetin t-bone mikä minulla oli aikaisemmin lainassa? siis siitä en saa hyvää äänenvoimakkuutta millään.. I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem |
otto_t 03.11.2004 20:39:08 | |
---|
SIis kitaran mikityksessä? Outoa... epäilisin että vikaa piuhoissa tai itse mikissä. Jos ei mitään asiaa ole niin voi olla myös hiljaa |
Terok 04.11.2004 10:43:42 | |
---|
Normaalia, eri mikeistä lähtee erin tasonen signaali. Itse huomasin saman eron Behringerin halppis dynaamisilla ja 57 kanssa. |
PIM 04.11.2004 11:50:24 | |
---|
Eikös etuasteissa ja miksereissä ole se gain-säätö juuri tätä varten? E=Fb, Einstein's theory of music |
Älysin viimein, että pitää siis hankkia kunnollinen etuaste mikille. behkun pikku-mikserin saan lainaan reilun viikon päästä, eli sillä nyt jotenkin kai pärjää. Nyt mikki on kiinni audigy platinumin ulkoisesta räkkihärpäkkeessä. Onko mitä huokeita mikkietuasteita saatavilla(n~300€). Myös, olisiko jollain laittaa kuvaa, mitenkä kitara-kaapin voi mikittää 57:lla. kitos. I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem |
MattiAuer 04.11.2004 14:31:09 | |
---|
Onko mitä huokeita mikkietuasteita saatavilla(n~300€). Presonus Tubepre on minusta kotikäyttelyn (laulut, kitarat) perusteella ihan ok. Niitä saat tuohon hintaan kaksi. Tai kaksi ja puoli ja karkkirahaakin jää. Behringer ADA8000 sisältää sitten 8 mikkietusta alle tuon 300€ ja sitäkin olen hintaisekseen kuullut ylistettävän. Tosin sen kanssa lienee suositeltavampaa, että nauhoituslaitteessa on ADAT-liitäntä, koska se tekee turhan AD/DA-muunnoksen, jos ottaa analogisesti ulos. Kuinka paljon tämä sitten ketäkin haittaa, saa kukin itse päätellä. "Uniikki unikorni olikin korni koni"
DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään. |