Herra Rapu 02.11.2004 12:07:24 | |
---|
Meikä on tavannu yhden niistä mutta haluaisin näyttää mahaa niille kaikille. |
juuso a 02.11.2004 12:27:18 (muokattu 02.11.2004 12:33:02) | |
---|
Tuli missattua viimeistä biisiä lukuunottamatta, mutta onneksi on Nortek. Täytyy nostaa pojille hattua että jaksavat vääntää noita tv-rippejä. Nauhoitettua kun ei tällä hetkellä saa. Mitä taas tulee itse TikTakkiin niin kyllähän se on hyvä bändi. Soittotaito on kohdallaan, biisit on surimmaksi osaksi hyviä ja bändi näyttää lavalla hyvältä. Tietysti vielä plussaa tulee siitä, että tytöt on nättejä ja sympaattisen oloisia. Kaiken kaikkiaan onnistunut paketti koko orkesteri. Toivotaan vielä että sitä omaakin matskua, tai biisejä on tulevaisuudessa uskallusta tehdä. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Jani The Rock 02.11.2004 13:04:52 | |
---|
Toivotaan vielä että sitä omaakin matskua, tai biisejä on tulevaisuudessa uskallusta tehdä. Tiedä uskalluksesta, mutta riittäneekö kyky ja taito. The road never ends for me, kid. |
sepeli 02.11.2004 15:07:48 | |
---|
Mimmu on viehättävin, mutta ne kulmakarvat näyttävät sellaisilta muovisilta tekoviiksiltä, jotka ovat niissä vappunenäsilmälasi yhdistelmissä. Totta. En ymmärrä. Sillähän oli vielä vähän aikaa sitten oikeatkin kulmakarvat. "I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech." | IMIK #22 |
oizo 02.11.2004 15:25:21 | |
---|
Loistava live kyllä kertakaikkiaan! :) Tulee aina hyvälle tuulelle ku tiksuja kattelee/kuuntelee. Ainakin minuun iskee noi biisitkin ihan kympillä. Ihan toista luokkaa, kuin joku nyky-ristoasikaispoppi(vaikka on ristoltakin tullut hyviä biisejäkin). Rokimpaa jee jee, hyvä että lähtivät just tolle linjalle. Tällä viikolla ilmestyvä dvd ja minialbumi kyllä pakkohankintoja. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
Tiedä uskalluksesta, mutta riittäneekö kyky ja taito. No, ainakin pohjaa on enemmän kuin suurimmalla osalla "vakavasti otettavista" kellaribändeistä. On tehty keikkaa, soitto sujuu ja pop-kaava on varmasti tuttu. |
Herra Rapu 04.11.2004 10:58:22 | |
---|
Tiedä uskalluksesta, mutta riittäneekö kyky ja taito. Jaa'a. Ookko nähny livenä? Meikä on ja oon aika onnellinen. |
Jani The Rock 04.11.2004 11:25:39 | |
---|
Jaa'a. Ookko nähny livenä? Meikä on ja oon aika onnellinen. En ja siitä olen ihan yhtä onnellinen. The road never ends for me, kid. |
Herra Rapu 04.11.2004 11:40:54 | |
---|
En ja siitä olen ihan yhtä onnellinen. Aiaiaii. Meikä on sitä mieltä että kaikkien bändeissä soittaneiden pitäisi tuon bändin livekunto katsastaa vaikkei musasta tai bändistä pidäkään. |
FatSam 04.11.2004 12:19:45 | |
---|
Aiaiaii. Meikä on sitä mieltä että kaikkien bändeissä soittaneiden pitäisi tuon bändin livekunto katsastaa vaikkei musasta tai bändistä pidäkään. Kylläkyllä. Hyvin ne vetää. Tuuli muuten lyö sitä rumpua aika asenteella. PASTILLI? - tai tulee päihin!! |
Fuzzy Boner 04.11.2004 13:56:56 | |
---|
Kylläkyllä. Hyvin ne vetää. Tuuli muuten lyö sitä rumpua aika asenteella. Mun mielest ihan päällikköjuttu on et Tuulin sukunimi on oikeesti Taimi |
Herra Rapu 04.11.2004 13:59:40 | |
---|
Mun mielest ihan päällikköjuttu on et Tuulin sukunimi on oikeesti Taimi Vähän sama ku yhden skouden sukunimi on Pollari. Noita ammatti-sukunimi juttuja tulee tosi paljon vastaan. |
aikavaikea 04.11.2004 14:03:47 | |
---|
Mun mielest ihan päällikköjuttu on et Tuulin sukunimi on oikeesti Taimi Ja se, että Petra laulaa Rannaton-singlellä "mä oon Tuuli". Ihanhan tuo on narrausta tuo. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
leka 04.11.2004 17:31:27 | |
---|
Ja se, että Petra laulaa Rannaton-singlellä "mä oon Tuuli". Ihanhan tuo on narrausta tuo. Sitä mä en kyllä ymmärrä että miksi se Tuuli repii kuin oltais me sivuja vaan... Eikä ymmärtänyt Tuulikaan Taukki |
FlatOutFucked 07.11.2004 17:16:56 (muokattu 07.11.2004 17:18:16) | |
---|
Onko tuo tiktakista tykkääminen joku muoti-ilmiö täällä m.netissä? Kaikki (miehet) hehkuttavat kuinka vidunkovia tiksut on. Kaikki listapoppi haukutaan, mutta tiktakista kyllä saa pitää? Miksi? Juuri näin sessionsissa niiden uusimman biisin videon ja taas totesin että onpa helvetin tylsä kappale. Samaa paskaa mitä maijavilkkumaat ja muut vääntää. Tiktakin tytöt selvästi ovat taitavia soittajia, mutta biisit vain kusevat. Tiktak oikeastaan edustaa kaikkea sitä mitä itse en ymmärrä. Tietoisesti kasattu jo bändikoulussa puhtaasti kaupallisiin tarkoituksiin, suunniteltu imago ja semmoinen mukaparhaitakavereita -juttu. Olen käynyt heidän keskustelualueella ja hämmästellyt sitä henkilöpalvontaa, mitä siellä on. Kukaan ei varmaan edes tiedä millaisia tytöt normaalissa elämässä ovat (normaaleja nuoria naisia, mutta sehän ei sovi imagoon). Tosin tytöillä tuskin on valittamista, sillä hekin tietävät että tiktakin tarina tulee päättymään viimeistään parin vuoden kuluttua. Ensinäkin heistä tulee liian vanhoja, kuten myös faneista. Homma ei toimisi enää. Toisekseen tytöillä alkaa opiskelut joten jo se estää bändihommat. Levy-yhtiö varmaan on jo etsimässä uutta lihaa myllyyn. EDIT: Ainiin, TikTak ei edelleenkään rockaa. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
ozz3 07.11.2004 17:18:09 | |
---|
Onko tuo tiktakista tykkääminen joku muoti-ilmiö täällä m.netissä? Kaikki (miehet) hehkuttavat kuinka vidunkovia tiksut on. Kaikki listapoppi haukutaan, mutta tiktakista kyllä saa pitää? Miksi? Koska ne soittaa....oikeesti!!111 "Me ollaan Zorron lapsia, ankara on elon taisto" - sikanaama |
Vilhelmus 07.11.2004 17:33:25 | |
---|
Ensinäkin heistä tulee liian vanhoja, kuten myös faneista. Homma ei toimisi enää. Faneista tulee liian vanhoja? Täyteenhän ne vetää k18-mestatkin. Toisekseen tytöillä alkaa opiskelut joten jo se estää bändihommat. Hoho, mitn niin? Levy-yhtiö varmaan on jo etsimässä uutta lihaa myllyyn. Eikös se oo niitten duuni? "Filippus humppa ain munat tulessa."
- Hemmo |
Jani The Rock 07.11.2004 17:51:06 | |
---|
FlatOutFucked sai justiinsa plussan. Juuri noin minäkin tosta asiasta ajattelen. Ja Nylon Beat on toinen samanmoinen ilmiö. Ensin meuhkataan ja haukutaan Risto Asikaista ja sen perään juostaan ostamaan Naikkarien uusi deeveedee. Kai se sitten on niin vitun sexyä kun eukko laulaa nenäänsä tai soittaa oikeesti. The road never ends for me, kid. |
Mechanizm 07.11.2004 17:55:56 | |
---|
...Emppu tekemään jotain GG Allin -juttua, kun kerta niin punk on...´ Sit vois kiinnostaa jopa muakin. And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
FlatOutFucked 07.11.2004 18:18:19 (muokattu 07.11.2004 19:55:42) | |
---|
Faneista tulee liian vanhoja? Täyteenhän ne vetää k18-mestatkin. Niin joo, unohdin että päälle parikymppiset tyypithän niitä kuolaa livenä, mutta se suurin ostajaporukka taitaa olla ne 10-15 v. lapsukaiset. Muutaman vuoden päästä samanikäisillä on taas uudet idolinsa. Hoho, mitn niin? Eikös Petra puhunut jotain lääkiksestä. Luulisi sen vähän rajoittavan keikkailua. Lukiossahan nyt ei tarvitse tehdä yhtään mitään, paitsi lukea vähän koetta edeltävänä iltana. Opiskelut varmasti muuttaisivat asioita. Eikös se oo niitten duuni? On, vaikka sinänsä onkin vähän arveluttavaa, että alaikäisiä "värvätään" jo musiikkikouluista tekemään rahaa isolle lafkalle. Itse haluaisin kuulla tyttöjen itse tekemiä biisejä. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |