Spiralmind 04.11.2004 00:30:52 | |
---|
Perfect Circlen Imagine-coveri oli mielenkiintoinen.Mutta vain mielenkiintoinen. Tota olin just sanomassa. Mun mielestä se on sekä mielenkiintoinen että hyvä. Toisinaan Spiralmind poistuu viidakosta ja liikkuu kaupunkien kaduilla kuin kuka tahansa meistä. |
Spiralmind 04.11.2004 01:05:31 | |
---|
Mun mielestä siinä O-Zonen Dragostea Din Teissa ei ole mitään mielenkiintosta. Sehän on niin mielikuvitukseton versiointi ku voi olla. Laitettu vaan jumputtavammat rummut siihen ja mies laulaa naisen sijasta. Alkuperänen versio on parempi. Toisinaan Spiralmind poistuu viidakosta ja liikkuu kaupunkien kaduilla kuin kuka tahansa meistä. |
macid 04.11.2004 08:09:52 | |
---|
Natasha Bedingfield - These words. Aluksi ärsytti, jäi pyörimään päähän, alkoi tuntua hyvältä. |
Tympee Huttunen 04.11.2004 08:49:04 | |
---|
Spider Baten (vai mikä onkaan) Black Betty. Aina nostaa hymyn huulille, kun se tulee. OOOOOOOO BLACK BETTY, BAM BA BAM!!! Miten vihaankaan tuota esitystä. Pois se radiosta ja heti. Björkin uusin on mielenkiintoinen. Ihmisäänillä leikkimistä. Biisit ovat vain unohtuneet tajunnanvirran ja studiokikkailun myötä. |
JuSu 04.11.2004 09:50:56 (muokattu 04.11.2004 09:53:37) | |
---|
Spider Baten (vai mikä onkaan) Black Betty. Aina nostaa hymyn huulille, kun se tulee. OOOOOOOO BLACK BETTY, BAM BA BAM!!! Voi perskule. Mä voisin taasen äänestää tätä vuoden paskimmaksi coveriksi. Kerrassaan raivostuttava ja tyhjänpäiväinen veto. Kuunnelkaa Ram Jamin versio, kyllä kalpenee Spider Baitit. Alunperin tuo biisi on Huddie "Leadbelly" Ledbetterin käsialaa vuodelta 1939. Netin mukaan mm. Nick Cave & The Bad Seeds sekä Tom Jones ovat myös tuota coveroineet. Mutta mielipideasioitahan nämä... JuSu EDIT: Näköjään Macro on samoilla linjoilla, enpäs lukenut ketjua loppuun ennenkuin avauduin... Minä olen myyrä. |
Spider Baten (vai mikä onkaan) Black Betty. Aina nostaa hymyn huulille, kun se tulee. OOOOOOOO BLACK BETTY, BAM BA BAM!!! Mun mielestä tää on lähinnä ärsyttävä. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Tupuna 04.11.2004 17:43:45 | |
---|
Mun mielestä siinä O-Zonen Dragostea Din Teissa ei ole mitään mielenkiintosta. Sehän on niin mielikuvitukseton versiointi ku voi olla. Laitettu vaan jumputtavammat rummut siihen ja mies laulaa naisen sijasta. Alkuperänen versio on parempi. No eihän siinä mitään mielenkiintoista ookaan. Se vaan on niin ärsyttävä biisi, ettei mikään ihme että siitä tuli kesähitti. Huumoria vähän mukaan tuohon elämänkatsomukseesi, niin paskakin muuttuu ruusuksi! :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Härski 04.11.2004 18:06:11 | |
---|
HOho! Olen onnistunut valitsemaan juuri oikean kappaleen. Siispä meiliä radioasemiin, jotta se kuuluisi enemmän! HAAAAHA!! |
Nimismies 05.11.2004 12:09:12 | |
---|
Aika vähän tänä vuonna kyllä on ollut mielenkiintoisia biisejä. Absoluuttisen Nollapisteen Toukokuun leikit on hervottoman hyvä biisi ja kestää taatusti kuuntelua pitkään. Tosin, ei se niin mielenkiintoinen ole kuin Nollapiste yleensä on. Franz Ferdinand kyllä räjäytti pankin alkuvuodesta Take me outillaan. Ei voi mittään. For those about to ballad - we salute you! |
Spiralmind 05.11.2004 12:12:46 | |
---|
Björkin uusin on mielenkiintoinen. Ihmisäänillä leikkimistä. Biisit ovat vain unohtuneet tajunnanvirran ja studiokikkailun myötä. Joo se on kyllä. Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
riimu 05.11.2004 12:12:52 | |
---|
Franz Ferdinand - Darts of pleasure Let us go in; The fog is rising. |
ganesha 05.11.2004 18:58:37 | |
---|
Frou Frou - Let Go Dogs Die In Hot Cars - Godhopping Rammstein - Los Franz Ferdinand - This Fire Lazy Boy - Underwear Goes Inside The Pants "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Spiralmind 06.11.2004 09:39:39 | |
---|
No eihän siinä mitään mielenkiintoista ookaan. Se vaan on niin ärsyttävä biisi, ettei mikään ihme että siitä tuli kesähitti. Huumoria vähän mukaan tuohon elämänkatsomukseesi, niin paskakin muuttuu ruusuksi! :) Mun mielestä se on niin hölmö ettei jaksa edes ärsyttää... paljon rasittavampiakin kesähittejä on ollut. Ärsyttää vaan kun menin kuuntelemaan sen Haiduciin alkuperäsen version ja havaitsin että se on selvästi parempi ja kuitenki kaikki puhuu aina O-Zonen Dragostea Din Teistä... :p Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
Kieppi 07.11.2004 20:25:40 | |
---|
Pakko lisätä tuo Güntherin Ding Dong Song, ei sille voi kuin nauraa! Nightwishin Once-levy on ollut "oikeasti" puhuttelevin, ei osaa yhtä biisiä nimetä. Paradise Lostin uudesta levystä odotan loppusyksyn sateentekijää. "Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) |
Liver-Box 07.11.2004 21:35:49 | |
---|
Incubus - Odyssey / Monuments and Melodies 22 minuuttia. Jakso. |
Meisseli 07.11.2004 23:15:45 | |
---|
Pakko lisätä tuo Güntherin Ding Dong Song, ei sille voi kuin nauraa! Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net |
Tupuna 08.11.2004 07:57:05 | |
---|
Pakko lisätä tuo Güntherin Ding Dong Song, ei sille voi kuin nauraa! Miten pystyinkään tämän unohtamaan? Tämähän on aivan loistava! Ainakin biisi, jolle on tullut tänä syksynä makeimmin naurettua. Myös tralalaa:ta on hoettu. Kyllä se Günther osaa. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
lethus1 08.11.2004 08:39:43 | |
---|
Katsotaanpas mitä tulee mieleen: Bloodbath - Eaten Biisi jostain syystä iskee tajuttoman kovaa ja varsinkin puolivälin jälkeinen hajoitus, jossa murina & paukutus kiristyy erittäin ilkeänkuuloiseen teräsakustisriffiin.
No mutta sanatkin ovat kyllä melko mielenkiintoiset. Hymy leviää kasvoille. Ja todellakin iskee aivan törkeän kovaa, helvetin hyvä keskitempojurnutus. Ei silti paras biisi, mutta kuitenkin. Perfect Circlen Imagine -koveri, jonka joku jo mainitsi, oli kyllä todella mielenkiintoinen. Free Recordissa ohimennen kuulin ja oli pakko kysyä mikäs se tämä on kun sanat kuulosti helvetin tutulta ja muutenkin oli aika hienon kuuloinen. En siinä leffoja selatessa ihan niin tarkkaan seurannut että olisin tajunnut sen olevan itse Imagine. Mutta hienon kuuloinen koverointi. |
maelstorm 08.11.2004 08:57:34 | |
---|
Ville Leinosen ja Valumon suudelmitar jaksaa viehätyttää ja pyöriä cd-soittimessa. yksittäisistä biiseistä, Billy Corganin maestroima muttei laulama akustinen uudelleen sovitus number of the beastista sai tämän miehen mietteliääksi. Teki suuren vaikutuksen viileydellään.. vaikea uskoa että sanoisin joskus siitä miehestä jotain tällaista. mutta rehellisyyden nimissä. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
elbowski 08.11.2004 09:33:15 | |
---|
TikTak - Heilutaan (vaikka levy tulikin jo 2003 niin tämä biisihän oli kova juttu vasta kesällä) Motörhead - Inferno (siis koko levy on mielenkiintoinen (ja hyvä) Damageplan - Fuck You Velvet Revolver - Set Me Free Katos juippi, Tää on nykyaikaa! | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |