Aihe: Onko havaintoa naisista?
1 2
pekkajau
03.11.2004 10:16:25
Rockosastolta löytyy tyttöbändejä kyllä.. mutta olettekos törmännyt huttubändiin jossa kaikki soittajat on naispuolisia? Minä en ole.
There`s no bisnes in showbisnes!
riff
03.11.2004 10:17:45
Eikös joskus ollut sellainen kuin Seireenit? Eipä ole muita tullut vastaan
Kiva, kiva, oukki doukki!
baron
03.11.2004 10:40:55

Tää on off-topicia (niin aina!), mutta Havannassa viime talvena törmäsin son/salsabändiin, jonka 8-9 soittajaa olivat kuvankauniita mulattityttöjä, mutta puuttuvat puhaltimet hoiti syntikalla mies.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Jopi Sorsaposki
03.11.2004 11:18:39
mutta Havannassa viime talvena törmäsin

Tämä vasta off-topicia onkin! Ei oikealla soittajalla ole varaa käydä kuin Tallinnassa.
Mikään ei ole kamalampaa kuin tyhmä hanuristi!
Riksteri
03.11.2004 11:35:31
Tämä vasta off-topicia onkin! Ei oikealla soittajalla ole varaa käydä kuin Tallinnassa.

Tallinnassa viime kesänä esiintyi raatihuoneen torilla bändi, jossa rumpali ja perkussionisti oli nainen. Kitaristikin taisi olla nainen ja laulaja mies, en enää muista ja join silloin olutta ...
vanhami
03.11.2004 11:39:39
Rockosastolta löytyy tyttöbändejä kyllä.. mutta olettekos törmännyt huttubändiin jossa kaikki soittajat on naispuolisia? Minä en ole.

En kyllä ole, mutta oletteko törmänneet sellaiseen bändiin, jossa on 3-4 miestä ja naissolisti, minä olen. Parikin kertaa.

Mika
hiltsi
03.11.2004 11:51:50

Tossa syyslomilla piipahdettiin Tallinnassa stoorissa soittelemassa hiukan parin haitarin ja kitaran kera. Säkkijärven polkkaan liitetty volgan teema Fm -osaan sai kovan suosion :) Loistopaikka oli, 3 iltana soiteltiin noin 3 x puol tuntia ja saatiin majoitukset, safkat ja JUOMAT koko ajalta ilmaiseksi ja hiukan vielä "keikkapalkkiotakin" siihen päälle. Kyllä siinä muutama valkovenäläinen meni ja olot oli vallan mainiot tulomatkalla seacatissa kun oli pakko passailla koska auto odotteli orimattilassa lappeenrantaan pääsyä.. Ok, meinaa mennä of-topiciksi...
Sertzo S
03.11.2004 13:28:38 (muokattu 03.11.2004 13:30:25)
Joskus aikoinaan naispändi nimeltään Turuttaret.
Muistaako kukaan?
pekkajau
03.11.2004 15:26:03
Muistaako kukaan?

Kuullut olen ja taisin lukea kerran kyseisestä bändistä harmonikkaliiton omasta "hanurilehti"- julkaisusta!
There`s no bisnes in showbisnes!
rahvas
03.11.2004 15:41:20
Muistaa en voi, mutta kuullut olen. Ja kuviakin nähnyt.
Kevyellä googlettamisella selvisi, että tytöt ovat tarjonneet myös ison meren takana asuville katsauksen suomalaiseen kevyeen musiikkiin.

On siinä kantrikansalla ollut ihmettelemistä kun suomalaistytöt ovat vetäisseet vaikkapa ikivihreät "Pylylypyppy", "El Porompompero" tai "Sininen Ja Volkoinen".

http://accordion-store.com/turuttarettrio/
Turakainen
04.11.2004 00:42:54
Turuttaret oli hieno bändi.

Seireenit oli hieno bändi (ehkä on vieläkin. en ole pariin vuoteen niiden keikalle törmännyt).

Väsyneen Näköiset Miessoittajat on surullinen bändi.
Archtop
04.11.2004 02:19:48
On olemassa ainakin yksi bändi, joka koostuu sataprosenttisesti naisista. Rautalankabändi nimeltä Periferia, josta infoa loytynee Rautalankafoorumista

http://sheinonen.com/forum/index.ph … id=d3568a2ebf66d25ada87093f144b4d21

Mimmit vetävät ihan tosissaan, mitä nyt muutama käpy käy välillä. Muuten ihan asenneporukka.

Varsinkin pikku Rumpaliprinsessa ;-D
"Huorat huutakoot kapakoissa, pummit tapelkoot puistoissa."
Larry
04.11.2004 08:15:07
Kuullut olen ja taisin lukea kerran kyseisestä bändistä harmonikkaliiton omasta "hanurilehti"- julkaisusta!

Perkele että osaa olla pervessi lehden nimi.
Hakkaa Lollot ja ja "Emurit" mennen tullen =)
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Have
04.11.2004 08:31:56 (muokattu 04.11.2004 08:33:20)
Muistaako kukaan?

No toki. Joskus kersana näin ne kotokaupungissani tavaratalokeikalla. Muistaako kukaan tavaratalokeikkoja?
riff
04.11.2004 11:54:01
Tässä tulikin ohuesti aiheeseen liittyen mieleen, millaisia kokemuksia teillä on ollut siitä, että bändissä on ollut miehiä ja naisia? Minulle on tullut ainakin sellaisia tilanteita vastaan (tosin ei henkilökohtaisesti), että silloin tulee suhteita ja syrjähyppyjä bändin sisällä. Pitemmän päälle homma ei ole toiminut vaan pakka on pitänyt laittaa uusiksi.

Onhan se nähty monta kertaa, omissa ja muitten bändeissä, että suhde bändin sisällä= bändi hajoaa. Ennemmin tai myöhemmin. Kyllä työpaikka pitäis pyrkiä pitämään vain työpaikkana.
Kiva, kiva, oukki doukki!
vanhami
04.11.2004 12:20:11 (muokattu 04.11.2004 12:20:43)
. Törpöttely jatkui ja meininki oli edelleen hyvä ja illan edetessä tytöt, laulaja ja kitaristi poistuivat juhlapaikalta jatkoille laulajan kämpille. Ja senhän arvaa mihin tilanne johti: kitaristi ja laulaja saivat piparia ja tytöt saivat "maailman tähdiltä" kikulia. Eipä siinä mitään sitten mitään, hyvä keikka oli jo poikinut edelleen 2 uutta keikkaa. Ja oli tarvis pistää treenejä pystyyn seuraavalla viikolla. Yllätys, yllätys meille muulle bändille ilmoitettiin, että tytöt ovat eronneet bändistä eivätkä tule enää treeneihin tai keikoille.

... ja kohta on wanted palstalla ilmoituksia pilvin pimein

" tanssi / bilebändi etsii uusia lahjakkaita täysi-ikäisiä naisuumuusikota /laulajia riveihinsä, Kitara, basso, rummut, koskettimet laulu, kaikki käy. kuva olis kiva ylläri"

;o)
clave
04.11.2004 13:44:47

Varsinkin pikku Rumpaliprinsessa ;-D

Jos bändissä on naisrumpali voi tauot muilla mennä rumpupenkin päällisen haistelussa:)

Mutta..näinhän se on, että sekabändissä alkaa ns leiritulet palamaan ja homma vaikeutuu ellei peräti muutu mahdottomaksi.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
timwee
04.11.2004 14:39:42
Heti ottaisin omaan bändiini mimmejä kun vaan löytyis semmoisia jotka osaavat soittaa miehekkäästi. Vertauksena maailmalla Cindy Blackman, Rhonda Smith...
Eddy
04.11.2004 19:08:23 (muokattu 04.11.2004 19:09:34)
Tässä tulikin ohuesti aiheeseen liittyen mieleen, millaisia kokemuksia teillä on ollut siitä, että bändissä on ollut miehiä ja naisia? Minulle on tullut ainakin sellaisia tilanteita vastaan (tosin ei henkilökohtaisesti), että silloin tulee suhteita ja syrjähyppyjä bändin sisällä.

Joo.Kyllähän niitä suhteita/syrjähyppyjä syntyy bändin sisällä helpommin,kun bändin jäsenet koostuvat kahdesta eri sukupuolesta (heterot dominoivat seksuaalista suuntautumista tanssiorkstereissa yllättävän voimakkaasti).
Koskettelen soittimia...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)