Aihe: Whiteshake
1
Spiralmind
02.11.2004 22:29:48

Tämä on kaverien bändille (jossa itse olin perustajajäsenenä, mutta vaihdoin paikkakuntaa) kirjottamani nimikkobiisi. Eli tyyliin kun Manowarilla on biisi Manowar, niin tässä on bändinä Whiteshake ja biisin nimi Whiteshake. Kyseessähän siis on sellanen kasarihevi(cover)bändi.

Hail the kings of metal
whiteshake, whiteshake
Hail the lords of metal
whiteshake, whiteshake

We fight for the power of righteous metal
We make our enemies piss in their pants

We declare war to all
false metal
Death to all
numetal

Hail the kings of metal
whiteshake, whiteshake
Hail the lords of metal
whiteshake, whiteshake

-

Eix oo kowa?
Toisinaan Spiralmind poistuu viidakosta ja liikkuu kaupunkien kaduilla kuin kuka tahansa meistä.
Definhel
03.11.2004 10:33:22
En kyllä ihan tälläisiä mielleyhtymiä Whitesnakesta saa. Eli siis sanoisin että nimi ei sovi tälle biisille alkuunkaan, ja näin ollen ei sovi kertsikään. IMHO!
Bring us a shrubbery! Or we shall say "NI!" to you!
Essi
03.11.2004 11:38:51

Itseäni nauratti jo aikoinaan ne Manowarin biisit. Ei niitä voinut vakavalla naamalla kuunnella. Taisi Stonekin aikoinaan irvailla juuri kyseiselle pumpulle biisissään 'Meat Mincing Machine':

"Praise! Praise your self - the king of Heavy Metal!"

Aina kun näkee sanat "false metal" niin naurua on mahdoton pidätellä. Sori vaan, mutta näin on. Väärää metallia - tai ylipäätään mitään väärää musiikkia - ei voi olla olemassa. Sad but true. Paskaa musiikkia sitten sitäkin enemmän. Ja sad but true sillekin.

Tästä näemme että vaikka sanat saa olla huttua, ei ne voi olla ihan mitä sattuu. IMHO. Itse aikanaan kyllästyin Slayerin paskoihin sanoihin totaalisesti. Ei ne tapporiffit auta jollei voi olla yhtään samaa mieltä sanomasta...

Aikoinaan kun menin kauppaan ostamaan Kreatorin loistavaa Renewal-levyä, jätinkin sen raskain mielin kauppaan. Miksi? Koska takakanteen oli painettu teksti "Legalize marijuana". Olen ilmeisesti tiukkis, mutta kun en vaan kerta kaikkiaan ollut samaa mieltä, niin en voinut levyä ostaa.

Koko löpinän bottom line: Miettikää mitä kirjoitatte.
alanko
03.11.2004 12:36:27
En kyllä ihan tälläisiä mielleyhtymiä Whitesnakesta saa. Eli siis sanoisin että nimi ei sovi tälle biisille alkuunkaan, ja näin ollen ei sovi kertsikään. IMHO!
Tuon biisin nimi on kai Whiteshake ei Whitesnake.
'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs
tyhjä
03.11.2004 17:59:41

Eli siis vain valkonaamat sekoitetaan elämän suureen lihasoppaan?

Whiteshake. Ok, kyseessä on jonkinsortin parodia, mutta ollaanko ajateltu
loppuun asti...

Siis tämä tuli nyt ensin mieleen. Voipi olla, että monelle muullekin :)
Life is a joke. Everybody is just waiting for the punchline.
Spiralmind
04.11.2004 03:41:05

Joo älkää Whitesnakeen sotkeko.

Ok, kyseessä on jonkinsortin parodia,

Joo.

mutta ollaanko ajateltu
loppuun asti...

Ei olla. Tuskin alkuunkaan asti...
Toisinaan Spiralmind poistuu viidakosta ja liikkuu kaupunkien kaduilla kuin kuka tahansa meistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)