Aihe: Masurkkaa "kehiin"
1 2
mack the knife
03.11.2004 23:59:45
Piti heti kokeilla. Uskomatonta, se toimii!
Tähän asti kun mun on pitänyt lähetellä nuotteja omalle bändilleni tai muualle:
1. Tehnyt ne Finalella kotona.
2. Printannut
3. Vienyt duuniin, koska siellä skanneri
4. Skannannut ne PDF:ksi ja pistänyt jakeluun.

Sä oot sentään voinut lähettää ne koneella. Meidän bändissä on kaksi koneetonta, tai oikeastaan netitöntä ja yhdellä netillisellä ei ole printteriä. Mä joudun printtaamaan neljänä kappaleena ne, joita en itsekään vielä osaa ulkoa. Armoton kasa paperia reppuun ja keikalla jakamaan.
Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu)
baron
04.11.2004 00:01:58

Sä oot sentään voinut lähettää ne koneella. Meidän bändissä on kaksi koneetonta, tai oikeastaan netitöntä ja yhdellä netillisellä ei ole printteriä. Mä joudun printtaamaan neljänä kappaleena ne, joita en itsekään vielä osaa ulkoa. Armoton kasa paperia reppuun ja keikalla jakamaan.

Meidän liiderien ongelma!
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
baron
04.11.2004 00:12:31

Niin on. Ja joskus tuntuu, että ei siitä pientä kiitosta edes saa..

Ei. Aina mun tekemät sovitukset on p-stä. Sit kun mä sanon, että tee itse parempi, alkaa kelvata.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
dizzy
04.11.2004 09:03:11
Ei. Aina mun tekemät sovitukset on p-stä. Sit kun mä sanon, että tee itse parempi, alkaa kelvata.

Vaihda soittajat... Muuten, bändi on niin hyvä kuin sen liideri.
baron
04.11.2004 09:11:05

Vaihda soittajat...

Luuletko, että en ole harkinnut?
(Voi olla, että pojat on harkinneet myös toisin päin eli liiderin vaihtoa)

Muuten, bändi on niin hyvä kuin sen liideri.

Ei mun bändi sentään niin hyvä ole.
Tankoprinssi
09.11.2004 22:11:07 (muokattu 09.11.2004 22:11:38)

Mutta hyvät naiset ja herrat! Niitä masurkkoja kaivattaisiin vielä lisää. Siis please, niitä tarvittaisiin nyt ainakin viis.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
WanhaWetäjä
10.11.2004 01:29:16

Mutta hyvät naiset ja herrat! Niitä masurkkoja kaivattaisiin vielä lisää. Siis please, niitä tarvittaisiin nyt ainakin viis.

No tollaset ihan viralliset masurkkalaput löyty kun "Potkumasurkka"..."Vineta"(huom. EI Vinetto!!)ja "Kulkurin masurkka"...

"Konstan parempi valssi"menee(?)myös hätätilassa masurkkana,ja "Kettu juoksi yli järven"yms. joululaulut.

Henk.koht.masurkka(kin) on sitä lajia,jota en soittaisi jos ei joskus olis pakko...
Tankoprinssi
10.11.2004 21:07:13

Henk.koht.masurkka(kin) on sitä lajia,jota en soittaisi jos ei joskus olis pakko...

En minäkään mutta tilaaja(synttärisankari 50v) on vaatinut vähintään 2-3 paria masurkkaa soitettavaksi.

Ainoastaan hanuristimme on soittanut ko lajia aiemmin, tosin jos nää joulupukit yms on masurkkoja, niin olenhan minäkin niitä joskus rämpyttänyt.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
10.11.2004 21:11:29 (muokattu 10.11.2004 21:12:59)

En minäkään mutta tilaaja(synttärisankari 50v) on vaatinut vähintään 2-3 paria masurkkaa soitettavaksi.

Ainoastaan hanuristimme on soittanut ko lajia aiemmin, tosin jos nää joulupukit yms on masurkkoja, niin olenhan minäkin niitä joskus rämpyttänyt.

Eiks' pikkujoulusesonki ole jo alkanut eli kaikki "Tenttu-ukot hyppikää, Joulupukit ja järven jään yli juoksevat ketut ovat rautaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)