Aihe: Harmonikalle oma alue?
1 2 3 4 5 6
Pogosta
03.11.2004 10:41:05 (muokattu 03.11.2004 10:56:33)
Tuntuu vaan joskus että ne "oikeat" hanuristit ei näistä nettikirjoitteluista niin piittaaa......

Tänne saataisiin triljoona hanuristia heti, jos vain olisi oma alue.
Kun tuo tanssimusiikki alue edes näkyisi ilman rekisteröitymistä.
Kukaan ei tiedä ko. alueesta mitään ennen kuin on rekisteröitynyt?

Ehdotan, että soittimet, joita soitettaessa koskettimisto on vaakatasossa ovat kosketinsoittimia.
Matkalla maineeseen ja takaisin.
KoskPaavo
03.11.2004 11:13:15
Entäpäs sitten se Rolandin digi-ihme?
Soittaja selviää aina.
vanhami
03.11.2004 11:43:58

tai nännimallin solttoni, tai elka lattiahanuri?

Mika
mack the knife
03.11.2004 11:59:19

Mika

Suomessa soitti joskus, taitaa asuakin vielä täällä, kaveri nimelä Henk Wink. Sillä oli tuollanen vehje, eri niminen vain. Sanottiin sitä neulekoneeksi. (Mä sain semmosen kaniin, hanuristit ostakaa pois)
Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu)
mack the knife
03.11.2004 12:00:29
NimelTä. Ensimmäinen ladontavirhe äskeisessä, mä oon niistä yhtä tarkka kuin baron ulkomaan kielten asusta.
vanhami
03.11.2004 12:58:47
(Mä sain semmosen kaniin, hanuristit ostakaa pois)

Tell me your best price, my best friend?
mack the knife
03.11.2004 13:01:41
Tell me your best price, my best friend?

Osta nyt pois se, makaa tuolla turhan panttina.
vanhami
03.11.2004 13:08:30
Osta nyt pois se, makaa tuolla turhan panttina.

Elka siis?

Paljollako lähtee?
mack the knife
03.11.2004 13:13:56
Elka siis?

Paljollako lähtee?

Täytyy tuottaa pettymys, ilmeisesti mun kirjoituksesta päättelit, että mullakin on Elka. Ei valitettavasti, tarkoitin vain, että mullakin on sellainen neulekone. Mutta liian uudenaikainen varmaan sulle, ORLA KX 900. Ostais vain joku pois, ihan uusi peli enkä osaa soittaa. Kaikkia sitä kaniin ottaakin...
Sertzo S
03.11.2004 13:20:31
Niin tai näin, harmonikat harteille, herbapullo laukunpohjalle ja keikalle! Kunnioitukseni kaikille kunnon kurtisteille ja sillä siisti.
Sertzo S
03.11.2004 13:22:05
Suomessa soitti joskus, taitaa asuakin vielä täällä, kaveri nimelä Henk Wink. Sillä oli tuollanen vehje, eri niminen vain. Sanottiin sitä neulekoneeksi. (Mä sain semmosen kaniin, hanuristit ostakaa pois)

Olen soittanut hänen kanssaan. Erikoinen persoona, mutta hommansa hoiti ok.
vanhami
03.11.2004 13:42:16
Täytyy tuottaa pettymys, ilmeisesti mun kirjoituksesta päättelit, että mullakin on Elka. Ei valitettavasti, tarkoitin vain, että mullakin on sellainen neulekone. Mutta liian uudenaikainen varmaan sulle, ORLA KX 900. Ostais vain joku pois, ihan uusi peli enkä osaa soittaa. Kaikkia sitä kaniin ottaakin...

Missäpäin tuo on, olis ihan siisti testailla, miten soitto sujus tollasella vehkeellä?

Mulla on midikurttu itellä muuten, jotta käytännön hyötyä tuollaisella ei saavuttaisi, muuta kuin mediaseksikkyyttä ja uskottavuutta. Finhitts pop rok hutun säestäminen kosketinsoittimilla on uskottavampaa, kuin haitarilla.

Mika
mack the knife
03.11.2004 13:46:42
Missäpäin tuo on, olis ihan siisti testailla, miten soitto sujus tollasella vehkeellä?

Mulla on midikurttu itellä muuten, jotta käytännön hyötyä tuollaisella ei saavuttaisi, muuta kuin mediaseksikkyyttä ja uskottavuutta. Finhitts pop rok hutun säestäminen kosketinsoittimilla on uskottavampaa, kuin haitarilla.

Mika

Espoossa mä asun, missähän olis sopiva paikka katsella? Missäs sä olitkaan? Onhan se kalenterikysymyskin tietysti. Mielelläni kyllä käyn näyttämässä, esittelemään en pysty kun en osaa tablettihaitaria muutenkaan soittaa.
Pogosta
03.11.2004 14:27:24

Miten olisi Haitarsaattori? :)
R.Syke
03.11.2004 21:39:58
Joo, kannatan hanuristeille omaa aluetta, kosketinsoitinhan se on , mutta eroaa soittotavallaan hyvin paljon esim. Motifista. Tuntuu vaan joskus että ne "oikeat" hanuristit ei näistä nettikirjoitteluista niin piittaaa......

-Ei. Ne ei ehdi. Ne on soittamassa keikalla tai studioissa tai harjoittelemassa...
Eddy
03.11.2004 22:23:00
-Ei. Ne ei ehdi. Ne on soittamassa keikalla tai studioissa tai harjoittelemassa...

Lukuisiin kokemuksiin perustuen sanoisin,että toivottavasti harjoittelemassa.Hoho!
Koskettelen soittimia...
Pula-Aho
03.11.2004 23:11:00
Ehdotan, että soittimet, joita soitettaessa koskettimisto on vaakatasossa ovat kosketinsoittimia.

Eli kun hanuristi loppuillasta jallupullon tyhjennettyään kaatuu selälleen mutta jatkaa soittoaan, hän muuttuu hanuristista kosketinsoittajaksi.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
jysi
04.11.2004 00:31:46 (muokattu 04.11.2004 00:35:38)

Sanottiin sitä neulekoneeksi

No mutta tehän puhutte selvästikin pastilliurusta, eikös se olekaan vielä virallinen nimitys tälle vehkeelle ? Kielitoimisto hoi! Speksit ja standardit kehiin!

Sivumennen sanoen naapuripulpetin Arska (ollaan samassa paikassa päivähoidossa) teurasti tuollaisen Elkan ja tinasi perään midikontrollerin, lopputulos oli sangen onnistunut. Ainakin kuulovaikutelma siis.
Pogosta
04.11.2004 01:07:14
Eli kun hanuristi loppuillasta jallupullon tyhjennettyään kaatuu selälleen mutta jatkaa soittoaan, hän muuttuu hanuristista kosketinsoittajaksi.

Arvasin, että joku takertuu tuohon.

O.K.
Jos hanuristi vetää koko setin selällään maaten, joko selvinpäin tai ripset nipussa, niin olkoon hän siinä tilanteessa kosketinsoittaja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)