mr.bungle 02.11.2004 21:17:48 | |
---|
Tulipahan näin vaan mieleen että mahtaskohan jollakulla palstalaisista olla esim. Musamaailmaan vähän läheisempääkin sidettä? Niinkuin että sais vähän endorsementtia Warwickilta niinku Keny ja Johannes tuola EBS-klupin puolella. Vois meinaan taas yrittää kehittää jotain suuruudenhullua viritelmää kuten matka Markneukircheniin Warwickin kotiin... Tai jotain vähän realistisempaa ehkä myös. Mä en tiedä suomesta muita Warwick-endorsaajia kuin Marco Hietalan / Tarot & Nightwish & ym. Hänellä on muuten komea Infinity käytössä. ja tämä on siis totuus |
JK 02.11.2004 21:22:35 | |
---|
...kunnes taas uudet tuulet puhaltaa. Eikös sulla ollu keväällä p ja j -bassot joista valkkasit jasson? Se oli keväällä se... Yksinkertainen soittaja, yksinkertaista musaa, yksinkertainen basso. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
Johnny Buzz 02.11.2004 21:42:37 (muokattu 02.11.2004 21:50:22) | |
---|
Tulipahan näin vaan mieleen että mahtaskohan jollakulla palstalaisista olla esim. Musamaailmaan vähän läheisempääkin sidettä? Niinkuin että sais vähän endorsementtia Warwickilta niinku Keny ja Johannes tuola EBS-klupin puolella. Vois meinaan taas yrittää kehittää jotain suuruudenhullua viritelmää kuten matka Markneukircheniin Warwickin kotiin... Tai jotain vähän realistisempaa ehkä myös. Eiköhän noihin endorsment diileihin tarvita ensin jotain näyttöjä, ennen kuin sellanen irtoaa. Ei se pelkkä Warwickeista diggailu siihen ihan riitä. Ei siis millään pahalla. |
pardy 02.11.2004 21:55:39 | |
---|
Mä en tiedä suomesta muita Warwick-endorsaajia kuin Marco Hietalan / Tarot & Nightwish & ym. Hänellä on muuten komea Infinity käytössä. Sis onhan noita: The rasmuksen Eero, Jore Marjarannan bändin basisti mikälie-nyt-ikniä-olikaan sun muita. Tämmösiä nimiä löyty vielä Warwickin sivuilta: Raimo Valkama Kolmas Nainen Finland Sami Vänskä Nightwish Finland Heavy Lullacry Finland "Kyllä kunnon kissa on aina kunnon kissa!" -chief |
pardy 02.11.2004 21:57:40 | |
---|
Eiköhän noihin endorsment diileihin tarvita ensin jotain näyttöjä, ennen kuin sellanen irtoaa. Ei se pelkkä Warwickeista diggailu siihen ihan riitä. Ei siis millään pahalla. Öö. En nyt oo ihan varma mitä tarkotit, mutta mä sis nyt vaan haen niitä heppuja joilla tämmönen diili saattas olla ja ketkä on M.netin kirjoilla... "Kyllä kunnon kissa on aina kunnon kissa!" -chief |
Heikki L. 02.11.2004 21:57:57 | |
---|
Mä en tiedä suomesta muita Warwick-endorsaajia kuin Marco Hietalan / Tarot & Nightwish & ym. Hänellä on muuten komea Infinity käytössä. Ainaskin The Rasmuksen Eerolla on soitinsponssi ollu ja vahvistinpuolella taasen Ako Kiiskellä ja Lauri Porralla on joku diili myös olemassa. Tämä on siis vahvaa arvelua ja mutua. BTW, mäkin kuulun sitten myös tähän kerhoon. Löytyy nääs: -lähes atomeina oleva RockBagi -pari ständiä -2 kaappia (1x15 & 2x10) Shack! |
Johnny Buzz 02.11.2004 22:32:37 | |
---|
Öö. En nyt oo ihan varma mitä tarkotit, mutta mä sis nyt vaan haen niitä heppuja joilla tämmönen diili saattas olla ja ketkä on M.netin kirjoilla... Ei mitään. Luin ton sun postauksen vähän turhan hätäseen. My mistake. Poistun tästä threadista kylvämästä offtopicia, kun en edes noista Warwickeista diggaa laisinkaan. |
Kieppi 02.11.2004 22:37:27 | |
---|
Mä en tiedä suomesta muita Warwick-endorsaajia kuin Marco Hietalan / Tarot & Nightwish & ym. Hänellä on muuten komea Infinity käytössä. Nils Ursinilla Trio Niskalaukauksesta lienee hiukan harvinaisempi tupla-endorssaus: ESPin basso sekä Warwickin styrkkari ja kaapit. "Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) |
pardy 02.11.2004 22:54:04 (muokattu 02.11.2004 22:55:08) | |
---|
Nils Ursinilla Trio Niskalaukauksesta lienee hiukan harvinaisempi tupla-endorssaus: ESPin basso sekä Warwickin styrkkari ja kaapit. No enpä nyt tiiä. Joltainhan sen on ne kaapitiki hommattava ku ESP ei niitä tee. Joten en mä tossa nyt mitää niin ihmeellistä nää. Tai sit mä en vaan hahmottanu tota sun kysymystä...? |
Heikki L. 03.11.2004 01:43:03 | |
---|
Nils Ursinilla Trio Niskalaukauksesta lienee hiukan harvinaisempi tupla-endorssaus: ESPin basso sekä Warwickin styrkkari ja kaapit. Musamaailma tuo noita molempia maahan. Varmaankin sitä kautta. Shack! |
Kieppi 03.11.2004 14:34:57 | |
---|
No enpä nyt tiiä. Joltainhan sen on ne kaapitiki hommattava ku ESP ei niitä tee. Joten en mä tossa nyt mitää niin ihmeellistä nää. Tai sit mä en vaan hahmottanu tota sun kysymystä...? Totta on. Eikä siinä mitään ihmeellistä olekaan, kunhan toin Warwick-endorsaajan nimen julki kun sen tiesin. Ja siis mitä kysymystä? Kysyinkö mä jotain? ;) "Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) |
Samu S. 03.11.2004 17:33:47 | |
---|
Pitkästä aikaa bassokantaan instrumenttien ja soittotehtävien suhteen päässeenä, ylpeänä viisikielisen Fortress Onen tuoreena omistajana ilmoittaudun joukkoon kummaan. Linnoitusta on vahvistettu EMG:n aktiivihömpötyksillä, ja väriksi veikkaan "Nirvana Blackia" - ainakin se on silmämääräisesti lähinnä noita Warwickin sivulta löytyviä värejä. Kenen lie m.nettiläisen vanha tämäkin basso lienee. :D "Thats a dirty lie!" Angus blurts, "The truth is that we've made the same album over and over 14 times!" |
Kenen lie m.nettiläisen vanha tämäkin basso lienee. :D Villi veikkaus: mun vanha. :P Vm. '94, EMG BQS Control ja vol/vol-stäkkipotikka, mikkien ja elektroniikan käyttöjännite 18 V? Se pittee tietee! |
Rainer 03.11.2004 19:17:03 | |
---|
Taitaa minullakin olla täällä viiskielinen corvette vm. -03. Nirvana black on otuksen väri. Mikit olis kyllä vaihdon tarpeessa. Perus passiivi MEC mikeissä ei ole potkua alkuunkaan. |
Samu S. 03.11.2004 19:17:51 | |
---|
Villi veikkaus: mun vanha. :P Vm. '94, EMG BQS Control ja vol/vol-stäkkipotikka, mikkien ja elektroniikan käyttöjännite 18 V? Kyllä, kyseessä on melkoisella varmuudella juuri tuo yksilö. Ei sulla muuten sattuis olemaan tuohon noiden hihnalukkojen vastakappaleita? :) En tiedä, miten nuo Warwickin upotetut hihnalukot toimii, mutta jonkinnäköset vastakappaleet oletan hihnaan tulevan. Minulla on tuossa vain ruuvit ja ne hihnatapin reikään uppoavat holkit. Ja kun tuo on bändin sisältä peräisin (myit tuon basson siis bändini nyk. kitaristille), niin tiedän, että edellinen omistaja ei ole mitään hukannut. Ootko muuten tehnyt tohon noi elektroniikkatyöt itse? Ja ootko ostanut uutena vai käytettynä? Horoskooppimerkki, kengännumero ja äidin tyttönimi? "Thats a dirty lie!" Angus blurts, "The truth is that we've made the same album over and over 14 times!" |
M.Hanski 03.11.2004 19:22:53 | |
---|
Kyllä, kyseessä on melkoisella varmuudella juuri tuo yksilö. Ei sulla muuten sattuis olemaan tuohon noiden hihnalukkojen vastakappaleita? :) En tiedä, miten nuo Warwickin upotetut hihnalukot toimii, mutta jonkinnäköset vastakappaleet oletan hihnaan tulevan. Minulla on tuossa vain ruuvit ja ne hihnatapin reikään uppoavat holkit. Ja kun tuo on bändin sisältä peräisin (myit tuon basson siis bändini nyk. kitaristille), niin tiedän, että edellinen omistaja ei ole mitään hukannut. Ootko muuten tehnyt tohon noi elektroniikkatyöt itse? Ja ootko ostanut uutena vai käytettynä? Horoskooppimerkki, kengännumero ja äidin tyttönimi? Jatkakaamme pikaviestitse, etteivät Sam Other, hemmo ja muut täällä liikaa aikaa viettävät hermostu. :D Se pittee tietee! |
pardy 03.11.2004 20:58:26 | |
---|
Jatkakaamme pikaviestitse, etteivät Sam Other, hemmo ja muut täällä liikaa aikaa viettävät hermostu. :D Tai minä! Mun klupissa ei turhaa pasnaa jauha muut ku minä! Ni! |
Incarnation 03.11.2004 21:21:16 | |
---|
Villi veikkaus: mun vanha. :P Vm. '94, EMG BQS Control ja vol/vol-stäkkipotikka, mikkien ja elektroniikan käyttöjännite 18 V? Jauhetaan vähän pasnaa: Prkl. Olen vieläkin lievästi katkera kun kerkesit myydä tuon samaisen yksilön silloin kun olin sitä (kovaa) vauhtia ostamassa... *sniff* |
balzary 03.11.2004 21:26:49 | |
---|
Jauhetaan vähän : Prkl. Olen vieläkin lievästi katkera kun kerkesit myydä tuon samaisen yksilön silloin kun olin sitä (kovaa) vauhtia ostamassa... *sniff* pitää olla nopee eikä epäröitsiä. niin, mä lähdin nyt sit warwick-klubista. moro. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
pardy 03.11.2004 21:29:15 (muokattu 03.11.2004 21:39:00) | |
---|
pitää olla nopee eikä epäröitsiä. niin, mä lähdin nyt sit warwick-klubista. moro. Nyt voisi sanoa ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Sanotaan sitten näin: onnitteluni ja osanottoni. :) |