Jaristoteles 03.11.2004 14:07:55 | |
---|
Kyllah! A house of the rising sun Sentencedin versiona on M-A-H-T-A-V-A! Varsinkin se puuhapussien kilinä siellä taustalla. Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini! |
solesurvivor 03.11.2004 16:15:48 | |
---|
Paradise Lostin versio vanhasta "ikivihreästä"; small Town Boy on aika näpsäkkä versio If you shake my hand, better count your fingers.. |
Sentencedin the trooper potkii paremmin ku alkuperäinen. Kiitos nopeamman temmon. Samoin Megadethin anarkiaa uukoossa. |
juici 03.11.2004 20:51:37 | |
---|
Nirvana: Love Buzz Nirvanan versiot The Wipersin (Return Of The Rat, D-7) ja The Vaselinesin (Jesus Doesn't Want Me For A Sunbeam, Molly's Lips, Son Of A Gun) biiseistä "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
author 03.11.2004 21:12:32 (muokattu 03.11.2004 21:15:47) | |
---|
Megadeth - Anarchy In The U.K. Ja tää on MUN mielipide. Vai on Megadethi tollasen tehnyt, täytyy etsiä jostain. No mutta juu omasta mielestä Metallican coverit ovat kyllä erittäin munakkaita pamauksia verratuna originaaleihin versioihin. Guanoapesin Alphaville on myös hyvä. Ja ettikää jostain NOFX:n Stand By Me, son hauska. Edit. Pari vielä lisätäkseni; Green Day - I Fought The Law Ozzy Osbourne - Stayin Alive Bugger. |
Bunteri Banderos 03.11.2004 21:23:06 | |
---|
Yngwie Malmsteen ABBA cover gimme gimme gimme YNKKÄ ON KUNKKU |
tenkainen 03.11.2004 22:23:31 | |
---|
Oliskohan näitä ollu aikasemmin, no ainakin mun mielipiteeni: Diablo - Dancing queen (ABBA) Faith no more - War pigs (Sabbath) Askomiko - Roviolla, varsinkin tappoheviversio! X-D "tupakka suussa ja kahvikuppi toisessa..." |
Moratoria 03.11.2004 23:14:19 | |
---|
Et ole kuullut originaalia? Varmasti olet. Ihan täydellisen miljoonaprosenttisen varmasti olet sen jossain vaiheessa joutunut kuulemaan. Ei ole mahdollista moinen? No kai sen oon varmaan joskus radioosta tai jostain kuullut... mutten kuitenkaan muista miltä se kuullostaa. Osaan kyllä kuvitella. |
Lord of the strings 03.11.2004 23:19:46 (muokattu 03.11.2004 23:19:53) | |
---|
Metallican Whiskey in the Jar on ihan hyvä veto, ehkei ihan alkuperäisen veroinen. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Steve McBeach 04.11.2004 07:00:25 | |
---|
Michael Monroe - Not Anymore (Dead Boys) Micahel Monroe - Million Miles Away (Dead Boys) Michael Monroe - It's A Lie (Jimmy Zero) Jees, näissä toimii soitto ja laulu paremmin kuin alkuperäisversioissa. Varsinkin laulu, koska mielestäni Stiv Bators lauloi valitettavan huonosti, ja siitä huolimatta äijää tunnutaan tietyissä piireissä hypetettävän. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
nahkalipsi 04.11.2004 10:43:01 | |
---|
GN'R - Dead Flowers, Sympathy for the devil ja Jumpin' Jack Flash. Mun mielestä pikkasen menevämpiä ku Rollareiden verssut, vaikka nekin on kyl rok. Korn - Word Up Metallica - Whiskey in the Jar jnejne roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Robospock 04.11.2004 13:22:35 | |
---|
Metallican Whiskey in the Jar on ihan hyvä veto, ehkei ihan alkuperäisen veroinen. Toi on totta. Se on helvetin hyvä versio. Mut oonko väärässä jos sanon et alkuperäinen on irlantilainen kansanlaulu, josta sit Thin Lizzy teki version? Opastakaa minua. |
Kaneli 04.11.2004 13:24:21 | |
---|
Toi on totta. Se on helvetin hyvä versio. Mut oonko väärässä jos sanon et alkuperäinen on irlantilainen kansanlaulu, josta sit Thin Lizzy teki version? Opastakaa minua. Noh, ainakin on Thin Lizzyn nimiin merkitty biisi, eikso? Eikso? Onko? En tiedä, mutta luulen. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
aikavaikea 04.11.2004 13:25:47 | |
---|
Mut oonko väärässä jos sanon et alkuperäinen on irlantilainen kansanlaulu, josta sit Thin Lizzy teki version? Opastakaa minua. Oikeassa olet. Laulun on tehnyt se suuri kuuluisa Trad. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
Brian May jr. 04.11.2004 14:03:39 | |
---|
Hanoi Rocksin veto Up around the bendistä on mun mielestä edelleen selkeesti originaalia parempi. Jep, onhan se. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Robospock 04.11.2004 14:47:14 | |
---|
Oikeassa olet. Laulun on tehnyt se suuri kuuluisa Trad. Grazie...Trad on vaan ehkä tuotteliain jäbä/pimu kautta aikain :) |
MrQ 04.11.2004 16:26:56 | |
---|
Sekoitatkohan se nyt Tradin siihen Periin? |
Robospock 04.11.2004 17:06:29 | |
---|
Sekoitatkohan se nyt Tradin siihen Periin? sä se taidat sekoilla? |
MrQ 04.11.2004 17:09:50 | |
---|
Ei ei, en ollenkaan. Luepas uudelleen ja ajatuksella. |
kitara-elevis 05.11.2004 12:36:44 | |
---|
Yngwie Malmsteen ABBA cover gimme gimme gimme Gimme Gimme Gimme on joka tapauksessa ihan paska biisi ja Malmsteenin raiskaamana... huh huh Rory Rocks |