Aihe: Boss ME50B ketjuun - mihin kohtaan?
1
Nasu
03.11.2004 14:34:21
Ketju menee siis näin:

basso --> etuaste in ---> etuaste efektiloop out --> kompressori ch1 in --> kompressori ch1 out --> kompressori ch2 in --> kompressori ch2 out --> etuaste efektiloop in --> etusate out --> päättäri --> kaappi.

Miten lisään tuon ME50B:n tuohon ketjuun jossa kompressor ch1 in --> kompressor ch1 out --> kompressor ch2 in --> kompressor ch2 out -osan ch1 toimii kompurana ja ch2 limitterinä?

-Nasu
M.Hanski
03.11.2004 14:53:39
Ketju menee siis näin:

basso --> etuaste in ---> etuaste efektiloop out --> kompressori ch1 in --> kompressori ch1 out --> kompressori ch2 in --> kompressori ch2 out --> etuaste efektiloop in --> etusate out --> päättäri --> kaappi.

Miten lisään tuon ME50B:n tuohon ketjuun jossa kompressor ch1 in --> kompressor ch1 out --> kompressor ch2 in --> kompressor ch2 out -osan ch1 toimii kompurana ja ch2 limitterinä?

Emmätajuu, kokeile. Onhan sun signaaliketjussa noita reikiä vaikka millä mitalla. :P

Perstuntumamielipide: mä laittaisin sen joko ykkös- ja kakkoskompuran väliin tai ennen ykköskompuraa.
Se pittee tietee!
M.Hanski
03.11.2004 19:19:46 (muokattu 03.11.2004 19:21:30)
Itse asiassa haluaisin käyttää joko ME50B:tä tai tämän hetkistä settiä. En siis molempia yhtäaikaa. Joten jos jollain kikalla saisi helposti ohitettua tuon etuaste-kompura/limitteri -pätkän niin että keikalla homma hoituisi polkimella niin hyvä...

Oisko joku tällainen hyvä:

http://www.loooper.com/2Looopers.htm

Tuon voisi kytkeä näin:

Basso -> Looper in
Lenkki 1 send -> etunen -> kompurat -> lenkki 1 return
Lenkki 2 send -> ME-50B -> lenkki 2 return
Looper out -> pääte

Edit: tuolla looperilla saa siis valittua käyttöön joko lenkin 1 tai lenkin 2, jos tuosta mun sepustuksesta ei saa selkoa.
Se pittee tietee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)