Robert Trujillo 03.11.2004 13:19:36 | |
---|
mikä on.. kun pistän bassosta basso namiskan kaakkoon niin alkaa ääni särkeä vallan hulvattomasti.. omalla Sweet 15llä särö on vielä pientä verrattuna bändimme kitaristin Torqueseen.. se kuulostaa aivan kuin olisi tökännyt distortionin päälle.. misse vika? kertokaahan.. ...may the force be with you... |
balzary 03.11.2004 13:28:54 | |
---|
jos se sun basso pistää liikaa höökyä vahvariin? mun neuserissa on ainakin sen verran voimakas se bassosäädin että ei sitä moneen vahvariin voi täysiä tuupata. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
M.Hanski 03.11.2004 13:30:31 | |
---|
jos se sun basso pistää liikaa höökyä vahvariin? mun neuserissa on ainakin sen verran voimakas se bassosäädin että ei sitä moneen vahvariin voi täysiä tuupata. Näin juuri. Gain-hanikkaa vaan pienemmälle vahvistimesta. Se pittee tietee! |
Robert Trujillo 03.11.2004 13:32:46 | |
---|
jos se sun basso pistää liikaa höökyä vahvariin? mun neuserissa on ainakin sen verran voimakas se bassosäädin että ei sitä moneen vahvariin voi täysiä tuupata. ongelma onkin siinä, että vaikka vaffarissa ei ole bassoa olleskaan niin se silti särkee ääntä... jo aivan pienellä volume tasolla... mitenkäs sun Neuserin kanssa? ...may the force be with you... |
Robert Trujillo 03.11.2004 13:34:53 | |
---|
Gain-hanikkaa vaan pienemmälle vahvistimesta täytyypä kokeilla kun pääsee täältä vihoviimeisestä laitoksesta(lukio)... ...may the force be with you... |
balzary 03.11.2004 13:38:57 | |
---|
mitenkäs sun Neuserin kanssa? siis tarkotin että bassosta en väännä bassotaajuuksia kovemmalle vaan vasta vahvarista. näin ainakin reenikämpän ikivanhalla peaveyllä. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
Johannes_t 03.11.2004 13:39:02 | |
---|
ongelma onkin siinä, että vaikka vaffarissa ei ole bassoa olleskaan niin se silti särkee ääntä... jo aivan pienellä volume tasolla... mitenkäs sun Neuserin kanssa? Älä pistä sitä basson bassosäätöä täysille, jätä se vaikka puoleen, korostat bassot sitten nupista/kombosta. |
Robert Trujillo 03.11.2004 13:43:36 | |
---|
siis tarkotin että bassosta en väännä bassotaajuuksia kovemmalle vaan vasta vahvarista. näin ainakin reenikämpän ikivanhalla peaveyllä. tietysti, mutta tarkoitinkin että jos neuserissasi oli basso namikka melkeen kaakossa niin alkoiko se ääni särkeä vaikka sitä bassoa ei ollut yhtään vahvistettuna vaffarin kautta... ...may the force be with you... |
eli aktiivit voi antaa niin paljon bassoa, että se särkee vaffaria, vaikka bassoa ei ole olleskaan vahvistettu vaffarin kautta...right? ...may the force be with you... |
balzary 03.11.2004 13:47:22 (muokattu 03.11.2004 13:51:45) | |
---|
eli aktiivit voi antaa niin paljon bassoa, että se särkee vaffaria, vaikka bassoa ei ole olleskaan vahvistettu vaffarin kautta...right? justiinsa näin. mulle oli siitä peaveystä nimenomaan bassot nollilla, eli ei yhtään korostettu. edit: ei toi mun tauruskaan kestä sitä että vääntäsin neuserista bassot yhdelletoista. Pitsooojaa on monenlaisiaaaa... |
Johannes_t 03.11.2004 14:02:17 | |
---|
tietysti, mutta tarkoitinkin että jos neuserissasi oli basso namikka melkeen kaakossa niin alkoiko se ääni särkeä vaikka sitä bassoa ei ollut yhtään vahvistettuna vaffarin kautta... Ei se vahvistimen bassonamikka vaikuta mitenkään signaalin sietokykyyn. |
Robert Trujillo 04.11.2004 10:09:29 | |
---|
Ei se vahvistimen bassonamikka vaikuta mitenkään signaalin sietokykyyn. got it... kiitoksia asian valaisemisesta... ...may the force be with you... |