epeli 28.10.2004 14:08:12 | |
---|
niitä tänne kiits. erityisesti haluan kuulla että onko muuallakin niitä jotka alottaa syömään/menee saunaan/lähtee kauppaan/tms. juuri sillä kellonlyömällä kun treenit alkaa. Happy I am... .... not sad.... |
superfly 28.10.2004 14:18:03 | |
---|
Puhaltavat saatanat kazoo-pilliin koko ajan.... |
kerpuusi 28.10.2004 14:26:39 | |
---|
Syömistä & saunomista kesken treenien on nähty. Onneksi rajoittuu vaan pariin kertaan. Kiire ryyppäämään on aika yleinen ongelma, rumpalilla varsinkin. Treenit myös uhkaa silloin tällöin peruuntua, kun rumpali arvelee olevansa juuri niihin aikoihin niin kännissä ettei pysty soittamaan. Avautuminen on hauskaa. Yks maalaa tukkaa... ÖI! |
Viceroy 28.10.2004 15:10:52 (muokattu 28.10.2004 15:12:09) | |
---|
niitä tänne kiits. erityisesti haluan kuulla että onko muuallakin niitä jotka alottaa syömään/menee saunaan/lähtee kauppaan/tms. juuri sillä kellonlyömällä kun treenit alkaa. Meillä oli joskus muutama vuosi sitten yksi tällainen kaveri. Mukava mies, mutta bändikaverina välillä vähän rasittava ;) Edit: näitä löytyy varmasti myös seuraavasta ketjusta: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=12&t=69223&o=0&co=0 Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Super-Jari 28.10.2004 16:05:44 | |
---|
Tällä hetkellä tuntuu että aina keksivät jonkun syyn olla pois. Tein päätöksen että en mene enää soittamaan ellei kaikki tule. Pitänee alkaa ettimään kohta varmaan uutta porukkaa jos ei ala homma toimimaan oikein. |
Kanjonit 29.10.2004 10:11:42 | |
---|
Puhaltavat saatanat kazoo-pilliin koko ajan.... Perskuta, kazoo-pilli on parasta mitä mulle on tapahtunut pitkään aikaan! Sun tulis olla onnellinen mun puolesta. Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
ten 29.10.2004 11:04:54 | |
---|
Rumpali: Opiskelee "liikaa" ja on aina menossa ryyppäämään mielummin kuin treeneihin! Kitaristi (1) (minä): Olen vitun äsryttävä ja lauon sarkastisia huomautuksia muiden soitosta. Kitaristi (2): On "liian" aikuinen ja kypsä. Mutta ihan hyvä jätkä! Basisti: Ei ole kehittynyt vuodessa pätkääkään! Eikä oikein tunnu edes yrittävän! Luulee itsestään liikoja! Laulaja: Sai potkut! (ärsyttävää tapaa koko jätkä) Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Jackson Dinky 30.10.2004 10:27:48 | |
---|
Usein meidän rummuttaja irrottaa tomit just sillon ku tullaan ja valittaa tomien soundeista ja alkaa virittäää. Jau jau! |
Mandariini 30.10.2004 10:45:19 | |
---|
Taipumuksia täydelliseen hajoamiseen puolentoistatunnin soittelun jälkeen. Joka rupee vetää jotain omaa settii. Sitten joutuu lähtee treenikselt täysin ky**ä ottassa. Tästä onneks ollaan jo vähän päästy eroon. Ihmiskunnan loppu voi tulla huomenna! |
xulu 30.10.2004 19:33:21 | |
---|
Se on toisinaan hienoa olla treenamassa kun osa/joku on kännissä tai muuten vaan ~tunnelmissa~ ja ite selvinpäin tai pahimmassa tapauksessa krapulassa (Treenataan yleensä sunnuntaina). -------------- Ihan aiheeseen liittymättä, olen nähnyt basistin soittamassa krapulassa penkillä istuen ja itkien kun oli tullut ehkä otettua edellisenä iltana *hieman* liikaa.. Think of hummingbirds as the flying penises of flowers |
Jumina5/6 30.10.2004 19:50:50 | |
---|
Se on toisinaan hienoa olla treenamassa kun osa/joku on kännissä tai muuten vaan ~tunnelmissa~ ja ... Mutta ~tunnelmissa~:han on paras soittaa? Joskus basistimme sanoi että ei ole nähnyt ikinä ketään joka soittaa tuossa kunnossa vielä biisit oikein. Olin siis 'hieman' humalassa, ei meinannut jalat kantaa. Mutta toisaalta (mitä vähän muistan) soitin kyllä tietääkseni melko oikein kaikki(ja musiikki ei ollut street-rockia tms..). Ja kun aina tuntuu että maailma pyörii kliseiden ympärillä, miksiköhän meilläkin kummatkin kitaristit (siis minä toisena) on useimmiten eniten *pöö* treeneissä? Toisaalta, pitäähän humalassakin osata soittaa. (Ja kuitenkin 93.5% treeneistä kaikki on kyllä selvinpäin). |
juici 30.10.2004 22:04:24 | |
---|
-Jos on tarkoitus pitää treenit kahtena peräkkäisenä päivänä ja jäädä yöksi kaupunkiin niin laulaja ei luonnollisesti osaa olla selvin päin vaan kaljakassi on aina oltava mukana. ja nehän on juotava kaikki. -Kitaristi ei välitä aina opetella uusia riffejä, tuntuu ettei välillä kuuntele mitä sille sanoo. -Minä olen välillä turhan pikkutarkka. -Rumpalilla on useana viikonloppuna muita menoja, sen takia ei voida pitää treenejä. Saa ihmisillä toki muitakin harrastuksia olla, mutta koko bändillä (kaikki treeniksellä) ei olla pidetty treenejä sitten elokuun. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
miscage 31.10.2004 13:19:52 | |
---|
Ömmm. Joskus ärsyttää kun joku jatkaa soittamista, vaikka "lopetetaan"....sit ei voi ottaa tulppia pois, puhua tms. kun joku vetää sooloa. "Se on vähän sama kuin paskois housuun." |
Jeltz 31.10.2004 18:14:37 | |
---|
Joskus ärsyttää kun joku jatkaa soittamista, vaikka "lopetetaan"....sit ei voi ottaa tulppia pois, puhua tms. kun joku vetää sooloa. On muuten tosi ärsyttävää, vaikka itsekin joskus syyllistyn tähän. Hidastaa treenaamista, kun aina pitää kuunnella jonkun ylimääräistä tilutusta vaikka olisi asiaakin. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Jucciz 01.11.2004 11:40:08 | |
---|
Näyttää olevan alkoholi melkoisen iso ongelma tälle kansalle, jos se häiritsee niinkin tärkeää asiaa kuin bänditreenejä. Huolestuttavaa. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
kivi 01.11.2004 11:53:34 | |
---|
Näyttää olevan alkoholi melkoisen iso ongelma tälle kansalle, jos se häiritsee niinkin tärkeää asiaa kuin bänditreenejä. Huolestuttavaa. Muista kuitenkin, Jucciz, että tässä on monentasoista vastaajaa, eikä kaikille bänditreenaaminen suinkaan oo sitä ammattimaista täsmätyöskentelyä, jota se mulle ja luultavasti sullekin useimmiten on. Soittamiseen kuuluu useimmilla sellainen vaihe, varsinkin aluksi, jossa treenikämpillä lähes asutaan. Silloin treenit ovat koko sosiaalinen kuvio, ja koko sosiaalinen kuvio = treenit. Treenien varjolla istutaan iltaa, ja treenien ohessa luodaan eriluonteisia kontakteja vastakkaiseen ja samaan sukupuoleen. Kyllä mä ihmettelisin, jos syöminen tai saunominen ajaisi treenien ohi. Sellaisia asioita ei tapahdu, ja jos saunailta on tärkeä eikä treeneillä kiirettä, ne eivät osu varauskalenterissa päällekkäin. Osapuilleen kerran kolmessa vuodessa joku soittajakollega (tai miksen vaikka minä) on ottanut baarissa yhden liikaa ennen treenejä, silloinkin treenit vedetään läpi ja hyväksytään se tosiasia, ettei ehkä kuulosta tiukalta. Ja tokihan joskus pitää pistää hiukan lekkeriksi, vaikka sitten selvinpäin, jos ei alkoholi kuulu tapoihin. Soitella hauskaa ja puutaheinää, ilman sitä ainaista tulosvastuullisuutta. Bändissä soittamisen pitää kuitenkin olla hauskaa, eikä liiallinen tosikkous ja otsankurtistelu hommaa helpota. Alkoholia voi nauttia muutenkin kuin juopumustarkoituksessa, ja juopuakin voi ilman että alkaa uhota, tehdä typeria tai sönköttää. Tosin se vaatii jo vähän harjoitusta. |
Peoplez 01.11.2004 14:00:50 | |
---|
Se on ärsyttävitä kun pitäisi jutella vaikka biisin rakenteesta tai muusta niin aina joku tiluttaa omiaan. Koko ajan. Itsekin kyllä välillä syyllistynyt tuohon :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Kiire ryyppäämään on aika yleinen ongelma Joo. Vähän offtopiciks mene sillä tämä nyt ei niin ärsyttävä asia ole, eikä tapa, koska kyseinen tapaus on käynyt vain kerran.Mutta liittyy tuohon viinanhimoon, joka usein saa unohtamaan monia oleellisia asioita. Taannoin olimme menossa treeneihin, oli luultavasti perjantai sillä kun haimme basistimme autolla kotoaan, hän juoksujalkaa hymy perseessä hyppäsi autoon kaljakassi kourassa ja iloitsi sitä kuinka tänä kyseisenä iltana juodaan ja ollaan kännissä ja pidetään hauskaa jne. Sit lopulta olimme kämpällä kutakuinkin valmiina iskemään ensimmäisen yhteisen nuotin ilmoille niin basistimme, joka oli pääasiassa maistellut olutta sillä aikaa kun muut laitoimme kamoja kuntoon, vääntää kasvoille kumman ilmeen ja tokaisee, "voi perkele, basso jäi kotio!". Eli kaljat tuli matkaan mutta basso ei. Mutta ehkäpä ärsyttävin asia mitä treeneissä olen kokenut on juuri tämä keskittymiskyvyn puute tietyillä henkilöillä. Olen itsekin ehkä ennen sortunut rämistelemään biisien välissä, kun muut ovat koittaneet puhua jotain oleellista musiikkiin/treeneihin/soittoon liittyvää. Teen sitä varmasti vieläkin,mutta vähenevissä määrin. Nykyään tykkään että treeneissä keskitytään olennaiseen: soitetaan,sovitetaan ja laitetaan biisit kuntoon ja sen JÄLKEEN joristaan joutavia tai soitetaan mitä sattuu. Muutaman kerran on väkivaltainen käytös ollut todella lähellä kun yrittää huutaa vieressä kovaan ääneen tahkoavalle kitaristille/basistille, että joskohan soitettaisiinkin välillä jotain. Ihan v***n ärsyttävää pahimmillaan. kiitos. Se on huumori mikä naurattaa. |
Belgarion 09.11.2004 10:18:37 | |
---|
noh kosketinsoittaja on kyl aika epeli, tässä muutamia mitä ny kärkeen tuli mieleen miksei voi reenata: "Isin uuden tyttöystävän nimpparit" "Äiti tulee käymään" (asuu 5km päässä) "Pitää nukkua" "Isin synttärit" "Äitin synttärit" Ym. ym. Keikoille jos ei pääse ni nyt on viimisenä villityksenä ollu ainaiset risteilyt joita ei todellisuudessa olekaan... Ja se on kyllä ihan tosi ihmeellistä että esim. Isin uuden tyttöystävän nimppareille ei voi mennä vaikka ennen reenejä tai reenien jälkeen, ei ei ei, ne on juuri reenien aikaan... kyllä hajottaa ja kengän kuva on hyvin lähellä persettä.. :P |
Jzci 09.11.2004 17:01:48 | |
---|
Mutta ehkäpä ärsyttävin asia mitä treeneissä olen kokenut on juuri tämä keskittymiskyvyn puute tietyillä henkilöillä. Olen itsekin ehkä ennen sortunut rämistelemään biisien välissä, kun muut ovat koittaneet puhua jotain oleellista musiikkiin/treeneihin/soittoon liittyvää. Teen sitä varmasti vieläkin,mutta vähenevissä määrin. Nykyään tykkään että treeneissä keskitytään olennaiseen: soitetaan,sovitetaan ja laitetaan biisit kuntoon ja sen JÄLKEEN joristaan joutavia tai soitetaan mitä sattuu. Muutaman kerran on väkivaltainen käytös ollut todella lähellä kun yrittää huutaa vieressä kovaan ääneen tahkoavalle kitaristille/basistille, että joskohan soitettaisiinkin välillä jotain. Ihan v***n ärsyttävää pahimmillaan. Tämä kyllä ärsyttää, vaikka itsekkin siihen syyllistyn aina sillointällöin. Väkivaltaan ei onneksi ole vielä kenenkään tarvinut turvautua meidänkään treeneissä.. |