HC-Audio 27.10.2004 20:58:28 | |
---|
Pastoriuksen Chicken. Ei onnistu, ei sitten millään. Korvakuulolta opetteln liveversiota. oon muuten työstämässä samaa.. ja paha on "more strings=more talent" |
Aminohappo 27.10.2004 22:28:31 | |
---|
Aeroplanea harjotellaan ja kovasti. Ja siis RHCP:n kappale. Totally Addicted To Bass |
rattledad 28.10.2004 22:41:48 | |
---|
Toton 'Without your love' tjsp. Viritin jo E:n deehen, mutta riittääkö sekään? Kertsiä joutuu kuuntelemaan useita kertoja, muutenhan tuo on aika simppeli. Ei kai ihan 1:1 tarvi porcaron fillejä opetella? Itse asiassa aika tylsää ja hengetöntä musaa... turhaa touhua. "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
sirdickyj 28.10.2004 23:18:12 | |
---|
Toton 'Without your love' tjsp. Viritin jo E:n deehen, mutta riittääkö sekään? Kertsiä joutuu kuuntelemaan useita kertoja, muutenhan tuo on aika simppeli. Ei kai ihan 1:1 tarvi porcaron fillejä opetella? Itse asiassa aika tylsää ja hengetöntä musaa... turhaa touhua. Siinä uudella live-DVD:llä on toi, oisko sieltä helpompi blokata? Porcaro, the King. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Paijukainen 30.10.2004 23:44:09 | |
---|
Wonderin Sir Duke... ja työstetään vielä varmaan muutama tovi. Sitä kertsin jälkeistä tuttia siis. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
Wil-J 31.10.2004 19:04:56 | |
---|
Wonderin Sir Duke... ja työstetään vielä varmaan muutama tovi. Sitä kertsin jälkeistä tuttia siis. Se on tosi siisti biisi! Soittelin sitä tuossa n ½ vuotta sitten. Se unisono on niin siisti vaikka ei niin vaikea olekkaan! Jos se tuntuu vaikealta niin kannattaa ettiä vaan paremmat sormitukset... |
Tana 02.11.2004 12:28:54 | |
---|
RHCP:n right on time. Suhteellisen vaikea kertosäe. Bookayasha! |
Mr. Right 02.11.2004 19:25:08 | |
---|
Pepperssien useammat biisit tuntuu olevan aivan liian vaikeita soittaa. Tämä herra turhautunut monen biisin kohdalla monta kertaa... Myös sellaisella kaiketikin jo edesmenneellä bändillä kuin RKL on tai oli aika kuningas basisti.. |
pardy 02.11.2004 20:35:18 | |
---|
Pepperssien useammat biisit tuntuu olevan aivan liian vaikeita soittaa. Tämä herra turhautunut monen biisin kohdalla monta kertaa... Myös sellaisella kaiketikin jo edesmenneellä bändillä kuin RKL on tai oli aika kuningas basisti.. Parallel universe. Vähän aikaa sit tein vaa sillee et heitin californicationin koneesee ja aloin vaa soittaa päälle. Vissii viidentee vai kuudentee biisii sain blokattua suht hyvin mitä se soittaa ja soittelin pistin levyn alkuu ja soittelin sit niitä siinä. Mut se Parallel universe teki vaa joka kerta tosi tiukkaa vaikka kuinka monta kertaa yritti. Sis eihän se nyt mitenkää hirveen vaikee oo sävelkuluiltaan, mutta se tempo. Huh. Kyllä sen sit sai jotenkuten soitettua läpi mutta ei perhana, minuutin takomisen jälkee rupes aina sormet jumittamaa (tiedätte varmaan tunteen) ja joutu pinnistää sen loput kaks minuuttia oikee tosissaa. Mutta kyllä siinä sormitekniikka kehittyy sitä biisiä soitellessa. Pitäs vaan soittaa se aina niin monta kertaa läpi että sit jonain päivänä huomaa että sen saa soitettua täysin taimissa läpi eikä sormia ees arista sen jälkee... "Kyllä kunnon kissa on aina kunnon kissa!" -chief |
Wil-J 03.11.2004 07:50:47 | |
---|
Pepperssien useammat biisit tuntuu olevan aivan liian vaikeita soittaa. Tämä herra turhautunut monen biisin kohdalla monta kertaa... Myös sellaisella kaiketikin jo edesmenneellä bändillä kuin RKL on tai oli aika kuningas basisti.. Ei nyt uudet niinkään. Joskus noita vanhoja funk mättöjä soittelin ja ainakin skinny, sweaty man oli muistaakseni aika vauhdikas ja oli jotku muutki aika pahoja. |
sirdickyj 03.11.2004 08:46:05 | |
---|
Parallel universe. Kyllä sen sit sai jotenkuten soitettua läpi mutta ei perhana, minuutin takomisen jälkee rupes aina sormet jumittamaa (tiedätte varmaan tunteen) ja joutu pinnistää sen loput kaks minuuttia oikee tosissaa. Ehkä juuri tämän vuoksi se onkin soitettu plektralla. Ainakin Flea itse sanoi haastattelussa näin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
pardy 03.11.2004 10:01:22 | |
---|
Ehkä juuri tämän vuoksi se onkin soitettu plektralla. Ainakin Flea itse sanoi haastattelussa näin. Eihän? No voehan paska. Johan meinasinki että ompa jätkällä hyvin toimivat sormet! Mutta että plekulla.. No sitte. |
Tana 03.11.2004 10:18:18 | |
---|
Fleahan on siirtynyt käyttämään yhä enemmän ja enemmän sitä plektraa (paraller universe, venice queen, minor thing, zephyr song, fortune faded ym ym.) Toivottavasti ei siirry nyt ihan kokonaan plektrabasistiksi, sillähän on släppäys on aika iso osa sitä tyyliä. Bookayasha! |
Johannes_t 03.11.2004 10:22:07 | |
---|
Eihän? No voehan paska. Johan meinasinki että ompa jätkällä hyvin toimivat sormet! Mutta että plekulla.. No sitte. Fiksuahan se on plekua käyttää. Mutta jos ton sormilla haluat soittaa, niin veikkaan että viikko, puolitoista melkein aktiivista treeniä ja homma on siinä. |
Fleahan on siirtynyt käyttämään yhä enemmän ja enemmän sitä plektraa . Herralla alkaa noita soittovuosia olla takana jo aika paljon, saattaapi fysiikka ruveta pettämään? |
Typhus 03.11.2004 11:53:36 | |
---|
En ole piiiiitkään aikaan jaksanut opetella toisten biisejä... hankalinta on aina oman osaamisen ylittäminen ja siihen olen yrittänyt pyrkiä :) jepapeppis! |
pardy 03.11.2004 11:54:42 | |
---|
En ole piiiiitkään aikaan jaksanut opetella toisten biisejä... hauskinta on aina oman osaamisen ylittäminen ja siihen olen yrittänyt pyrkiä :) |
mr.bungle 03.11.2004 11:58:58 | |
---|
Eihän? No voehan paska. Johan meinasinki että ompa jätkällä hyvin toimivat sormet! Mutta että plekulla.. No sitte. Parallel Universe on suht helppo loppuviimeksi, kun vertaa saman levyn siihen biisiin missä on veikeätä 16. osa -oktaavikomppia. Ropeltamalla sekin menee, mutta jos hakee voimakasta selkeää tatsia niin menee sormi suuhun. ja tämä on siis totuus |
pardy 03.11.2004 12:25:28 | |
---|
Parallel Universe on suht helppo loppuviimeksi, kun vertaa saman levyn siihen biisiin missä on veikeätä 16. osa -oktaavikomppia. Ropeltamalla sekin menee, mutta jos hakee voimakasta selkeää tatsia niin menee sormi suuhun. No mun mielestä se taas ei niinkään oo vaikee...:) En nyt muista biisin nimeä, mutta enivei. No, mikä on kellekki vaikeeta. |
ozmo 03.11.2004 13:36:13 | |
---|
Ehkä juuri tämän vuoksi se onkin soitettu plektralla. Ainakin Flea itse sanoi haastattelussa näin. Yks tuttu oli nähny livenä ja sano et sillon oli soittanu sormilla. |