trih 02.11.2004 22:02:31 | |
---|
Morbid Angel: Altars Of Madness ja Blessed Are The Sick. Mestarikamaa. |
Huevos 02.11.2004 22:45:39 | |
---|
Minusta se oli melkoista paskaa, jos Devinin soolotuotantoon vertaa. Otin minä Oh My Fucking God- ja AAA-biisit kovalevylle talteen ensin kuitenkin. Tuollaisesta "kaaos-mättö-hc-hevistä" minulle toimii Dillinger Escape Plan huomattavasti paremmin. Siinä yhdistyy SYL ja Mr Bungle mukavasti keskenään. dillinger escape plan = progehomoilua |
KTR 02.11.2004 22:53:13 | |
---|
Tuollaisesta "kaaos-mättö-hc-hevistä" minulle toimii Dillinger Escape Plan huomattavasti paremmin. Siinä yhdistyy SYL ja Mr Bungle mukavasti keskenään. Yäh. Mä en tykkää DEP:sta yhtään, mutta SYL kolahtaa täysillä. |
Burn 02.11.2004 23:51:24 | |
---|
Megadethin Rust in Peace on kyllä täynnä ihan helvetin hyvää kitarointia... War Ensemble |
W4R 03.11.2004 00:14:03 | |
---|
Pantera - Cowboys from hell, Vulgar display of power Opeth - Still Life, Blackwater park, Deliverance Nevermore - Dead heart in a dead world Tuommosia tuli mieleen... Prog'n'Roll! |
suolintu 03.11.2004 00:51:55 | |
---|
and justice for all.. |
Bilharzia 03.11.2004 01:06:11 | |
---|
Nää kaikki jo tietää. Vanha Sepultura ja sitten tieteskin Panteran Great Southern Trendkill. Vaikka siinä onkin se rönts rönts rönts rönts viu viu viu viu -riffi mukana, mutta mikäs siinä. Levy jossa on nippu hyviä ja sitten yks maailman huonoimmista riffeistä ikänä, se on pläjäys. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Milkop 03.11.2004 08:33:36 | |
---|
Yäh. Mä en tykkää DEP:sta yhtään, mutta SYL kolahtaa täysillä. Samaa vikaa. Ne biisit, mitkä DEP:n sivuilla soivat, eivät kumma kyllä iske yhtään. Kumma sinänsä, vaikka tuollainen sekoilu ja erityisesti Mr Bungle ovat hyvää musiikkia. Ehkäpä levyä pitäisi kuunnella ajan kanssa, niin se aukeaisi. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Herra Rapu 03.11.2004 08:51:12 | |
---|
Mulla on ainakin jääny hyvistä riffeistä mieleen, Carcass - Swansong Carcass - Heartwork Carcass - Wake Up And Smell The... Carcass Arch Enemy - Stigmata + Panteran ja Fear Factoryn lätyt |
Kuuntelin eilen Carcassin Necrotismin kunnolla läpi ja tiukkoja riffejä löyty kasoittain, joten pitää hankkia lisää bändin levyjä kuunteluun. Pantera - Cowboys from hell, Vulgar display of power Cowboys from hellin ostin perjaintaina ja VDOF on jo lisätty ostolistalle. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
bedlam 03.11.2004 09:53:32 | |
---|
Samaa vikaa. Ne biisit, mitkä DEP:n sivuilla soivat, eivät kumma kyllä iske yhtään. Kumma sinänsä, vaikka tuollainen sekoilu ja erityisesti Mr Bungle ovat hyvää musiikkia. Ehkäpä levyä pitäisi kuunnella ajan kanssa, niin se aukeaisi. Jos nyt SYL:iin vertaa, niin DEP:in uudella levyllä on runsaasti hyviä ja tarttuvia melodioitakin mukana, kun taas SYL:in City oli muistaakseni melko melodiavapaata mättämistä. Itse tarvitsen edes hieman melodisuutta kovemmankin luokan mätössä, muuten korvani puutuvat alta aikayksikön. http://www.mikseri.net/kiasma |
Huevos 03.11.2004 10:04:12 | |
---|
se uus oli ihan kamala. kas kun eivät hommanneet thom yorkea laulamaan sille. mulla on joku vanha EP, joka on ihan ookoo ja siinä missä patton oli on pari ihan jees rallia... |
Ben_D 03.11.2004 10:09:00 | |
---|
Kuuntelin eilen Carcassin Necrotismin kunnolla läpi ja tiukkoja riffejä löyty kasoittain, joten pitää hankkia lisää bändin levyjä kuunteluun. Älä kuitenkaan hommaa kahta ensimmäistä (Reek Of Putrefaction ja Symphonies Of Sickness) ellet satu pitämään grindcoresta. Carcassin suunta muuttui Necrtotism levyllä merkittävästi, mikä oli pelkästään positiivinen asia. Onhan noilla kahdella ensimmäiselläkin muutamia hyviä riffejä, mutta pääasiassa grindcore pommitusta. Esimerkiksi Symphonies Of Sickness levyltä löytyvä biisi Reek Of Putrefactionin alkuriffi on ihan loistava. Karvat nousee pystyyn. |
Huevos 03.11.2004 10:12:44 | |
---|
Älä kuitenkaan hommaa kahta ensimmäistä (Reek Of Putrefaction ja Symphonies Of Sickness) ellet satu pitämään grindcoresta. Carcassin suunta muuttui Necrtotism levyllä merkittävästi, mikä oli pelkästään positiivinen asia. Onhan noilla kahdella ensimmäiselläkin muutamia hyviä riffejä, mutta pääasiassa grindcore pommitusta. Esimerkiksi Symphonies Of Sickness levyltä löytyvä biisi Reek Of Putrefactionin alkuriffi on ihan loistava. Karvat nousee pystyyn. häh? nehän on just kunuja. kunnon möyhyriffejä ja munakkaat saundit. se melodeath kama ei uppoo lähellekään niin hyvin meitsille. |
Ben_D 03.11.2004 10:14:20 (muokattu 03.11.2004 10:15:21) | |
---|
häh? nehän on just kunuja. kunnon möyhyriffejä ja munakkaat saundit. se melodeath kama ei uppoo lähellekään niin hyvin meitsille. Sanoinkin "ELLET PIDÄ GRINDCORESTA". Necrotism, Tools Of Trade, Heartwork ja varsinkin Swansong ovat niin groovaavia riffejä, että oksat pois. Melodeath? |
Huevos 03.11.2004 10:19:51 | |
---|
Sanoinkin "ELLET PIDÄ GRINDCORESTA". Necrotism, Tools Of Trade, Heartwork ja varsinkin Swansong ovat niin groovaavia riffejä, että oksat pois. Melodeath? kyllä mä näin mitä sä sanoit. rauhoitu hyvä mies... no, tarkotan melodeathillä sitä sellasta molliasteikko riffittelyä, jota heartworkilla muistaakseni oli. en tiedä onko se sitten lainkaan tarkka termi. muistaakseni yks mun hevarikaveri sano, että heartwork on melodista death metallia. |
Ben_D 03.11.2004 10:41:14 | |
---|
kyllä mä näin mitä sä sanoit. rauhoitu hyvä mies... no, tarkotan melodeathillä sitä sellasta molliasteikko riffittelyä, jota heartworkilla muistaakseni oli. en tiedä onko se sitten lainkaan tarkka termi. muistaakseni yks mun hevarikaveri sano, että heartwork on melodista death metallia. Juu ei toi teksti ollut tarkoitettu mitenkään HUUTAEN, vaan enemmänkin niin, että pitäisi silmään. Niin. Oli mitä metallia tahansa niin ihan loistavia levyjä. |
KTR 03.11.2004 11:38:28 | |
---|
City oli muistaakseni melko melodiavapaata mättämistä. Itse tarvitsen edes hieman melodisuutta kovemmankin luokan mätössä, muuten korvani puutuvat alta aikayksikön. Minusta City on erittäin melodinen levy. Ja itse kun en juuri epämelodisesta mölinästä paljoa välitä, niin City toimii mulle. Oletkohan kuunnellut oikeata levyä? ;) |
zeta 03.11.2004 11:39:26 (muokattu 03.11.2004 11:41:41) | |
---|
NecrotiCIsm. Anteeksi, mutta on rikos kirjoittaa noin kuningas nimi väärin. Eihän sen levyn kalmanhajuiseen Carcass-riffittelyyn kukaan muu pysty kuin kaksikko Steer-Amott. Parasta death metallia, mitä ikinä olen kuullut. Harmi vaan, että lyriikkavihkoa selaillessa jää kaipaamaan jotain lääkärinsanasto-opusta. |
Deathrace King 03.11.2004 11:48:56 | |
---|
Mikä tahansa The Crownin levy. Juuri näin! Onko muuten The Haunted mistään kotoisin? Kannattaisiko hankkia lisää "The Haunted Made Me Do It"-levyn perusteella, joka on tiukka. Osta mikä tahansa levy, niin et pety. Loistokamaa. Annihilator Jep. Jeff Waters on ÄIJÄ. Onko tämä se levy mistä kannattaa aloittaa Exodus'iin tutustuminen? On nimittäin alkanut kiinnostaa. Ei ole. Tempo Of The Damned on heidän uusin levystä vuodelta 2004 kun bändi on perustettu jo 1982. Aloita ihan kronologisessa järjestyksessä Bonded By Blood, Pleasures Of The Flesh, Fabulous Disaster, Impact Is Imminent ja Tempo Of The Damned. Itse suosittelen Exodukselta Lesson In Violence -liveä vuodelta 97. Todella kovia biisejä, soundit kohdillaan ja Balofin välispiikit ovat klassikkokamaa :) Tällä pääsee erittäin hyvin Exoduksen makuun, joka jää maistumaan suussa piiitkäään... Ja sit tietysti nämä monien huutelemat Metallicat, Megadethit, Panterat jne. Mutta eiköhän nämä ole kuitenkin itsestäänselvyyksiä ja haetaankin jotain mitä ei ihan jokainen tiedä. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |