Aihe: Harmonikalle oma alue?
1 2 3 4 5 6
Pogosta
02.11.2004 13:42:12
Olen sitä mieltä, että tänne keskusteluihin olisi saatava meille kurtun natkuttajille oma alue.
Saako kannatusta?

Olen laittanut ylläpidolle asiantiimoilta postia, mutta en ole ainakaan toistaiseksi saanut mitään vastausta?

Jos ei saada omaa aluetta, niin homma on kyllä sitten ihan hanurista.
Matkalla maineeseen ja takaisin.
Fuzzy Boner
02.11.2004 13:51:12
Olen sitä mieltä, että tänne keskusteluihin olisi saatava meille kurtun natkuttajille oma alue.
Saako kannatusta?

Olen laittanut ylläpidolle asiantiimoilta postia, mutta en ole ainakaan toistaiseksi saanut mitään vastausta?

mut kyllähän nuo hanurihommat tänneki mahtuu?.. Mut joo. ehkä oot oikeessa
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
M.i.k.key
02.11.2004 14:03:10
Ei voi muuta kun nauraa... ja siteerata vanhaa laulua.

"Minä soitan, harva diggaa"
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
vanhami
02.11.2004 15:07:27
Moi

No mulle asia on ihan sama.

Vaikkakin olen sitä mieltä, että useamman eri keskustelualueen tekeminen pirstouttaa keskustelua. eipä näitä haitariaiheisia threadeja nin hirveästi täälä ole ollut.

Toisaalta on hyvä, että sitä keskustelua käydään juuri tällä threadilla, koska asiantuntemusta löytyy laajalta alalta. Tuota kurttua kun on käytetty tuossa tanssimusiikissa ainakin aikaisemmin varsin paljon. Nythän me alamme olemaan sukupuuttoon kuoleva ammattikunta.

Itse en jaksa olla juurikaanmuilla keskustelupalstoilla, kun täällä tanssimusiikkipuolella. Täällä on parhaat jutut. Otan homman lähinnä terapian kannalta...

Mika
Mynthor
02.11.2004 15:33:10
Ehdottomasti hanuristeille oma alue.

Vaikka Ahvenanmaa.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Tankero
02.11.2004 16:39:11
Saako kannatusta?

Teille pitäisi muutenkin saada ihan oma alue, missä voisitte kiskoa sitä kurttuanne suoraksi. Ettekä häiritsisi muita.
klapiton
02.11.2004 18:11:24
Haitari,hanuri,pirun viulu tai miksikä sitä nyt sitten halutaankin kutsua,olen sitä mieltä ,että jokaiseen ammattitaitoiseen tanssibändiin kuuluu hanuri tavalla tai toisella.Joko niin,että kosketinsoittaja tai basisti vetää haitaria tai sitten ihan oikea hanuristi.Juttu on vaan niin,että harva klaaraa hanurin soiton ja bassotuksen.Harva kosketinsoittaja osaa vetää hanurii......paitti ruottalaiset.
R.Syke
02.11.2004 18:13:22 (muokattu 02.11.2004 18:13:45)
Saako kannatusta?

-Mies, jolla on Sibelius 3 ei voi olla pelkästään hanurista. Hanuri kuuluu siihen aitoon ja vanhaan tanssimusiikkiin. Elä yritä, kuule, eristäytyä.

Hanuristin olemassaolon ja tärkeyden huomaan vasta silloin, kun se on poes harjoituksista.
Eddy
02.11.2004 18:40:48
Hanuri on parhaimmillaan kesällä järven rannalla.Mielummin sillä vastakkaisella rannalla...
Koskettelen soittimia...
Jopi Sorsaposki
02.11.2004 20:18:32
Hanuri on parhaimmillaan kesällä järven rannalla.Mielummin sillä vastakkaisella rannalla...

Ei, ei,!!! Sehän kuuluu sieltä! Kyllä valtameri olis parempi. Joku toinen planeetta vielä parempi!
Mikään ei ole kamalampaa kuin tyhmä hanuristi!
baron
02.11.2004 20:32:15

Ei, ei,!!! Sehän kuuluu sieltä! Kyllä valtameri olis parempi. Joku toinen planeetta vielä parempi!

Yhdessä kitaroiden kanssa!
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
hiltsi
02.11.2004 20:49:13
Haitari,hanuri,pirun viulu tai miksikä sitä nyt sitten halutaankin kutsua,olen sitä mieltä ,että jokaiseen ammattitaitoiseen tanssibändiin kuuluu hanuri tavalla tai toisella.

HyväHyvä!
Have
02.11.2004 21:37:23 (muokattu 02.11.2004 21:38:43)
Yhdessä kitaroiden kanssa!

Jotenkin ymmärrän Baronin purkauksen. HAITARIHAN ON KOSKETINSOITIN !
Eddy
02.11.2004 21:40:12 (muokattu 02.11.2004 21:45:53)
olen sitä mieltä ,että jokaiseen ammattitaitoiseen tanssibändiin kuuluu hanuri tavalla tai toisella.

Toihan oli kuin suoraan erään länsi-suomessa sijaitsevan tanssipaikan talkkarin suusta.Onneksi oli haitaristi bändissä,jossa kävin tuurausluontoisesti kosketinsoittamassa taannoin.Löysin just taskustani käyttämättömän kahvilipun.Seuraavalla kerralla pistetään vatsa koville!
Koskettelen soittimia...
Pogosta
02.11.2004 22:02:21 (muokattu 02.11.2004 22:03:21)

Niinkö?
On kahdenlaisia hanureita. Piano- ja näppäinharmonikka.
Olisko jossain kosketinharmonikka?

Joo, ymmärrän kyllä, mutta silloin voidaan sanoa, että esim. Saxofoni on myös kosketinsoitin. Koskettimet vaan ovat mudoltaan erilaiset kuin pianossa. Samoin klarinetti on kosketinsoitin. :)
Matkalla maineeseen ja takaisin.
baron
02.11.2004 23:50:04 (muokattu 02.11.2004 23:50:19)

Kun nyt ollaan humppapalstalla, niin vaikka mun bändissä ei ole haitaria, jota joudun joissain kappaleissa hätäpäissäni kiippareilla paikkaamaan, niin kyllähän mä koska tahansa voisin heittää meidän kitaristin pellolle ilman, että humppa siitä mitenkään kärsisi ja ilman, että kenenkään sitä pitäisi yrittää paikata.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Have
02.11.2004 23:53:57 (muokattu 02.11.2004 23:55:21)
Kun nyt ollaan humppapalstalla, niin vaikka mun bändissä ei ole haitaria, jota joudun joissain kappaleissa hätäpäissäni kiippareilla paikkaamaan, niin kyllähän mä koska tahansa voisin heittää meidän kitaristin pellolle ilman, että humppa siitä mitenkään kärsisi ja ilman, että kenenkään sitä pitäisi yrittää paikata.

Ja mä kun luulin olevani tanssimusiikkipalstalla. Humanum errare est. Täytyy kai etsiä uusi foorumi.
Have
03.11.2004 00:04:19

Paitti haitaristin
KoskPaavo
03.11.2004 08:20:31
Joo, kannatan hanuristeille omaa aluetta, kosketinsoitinhan se on , mutta eroaa soittotavallaan hyvin paljon esim. Motifista. Tuntuu vaan joskus että ne "oikeat" hanuristit ei näistä nettikirjoitteluista niin piittaaa......
Soittaja selviää aina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)