aisa 24.10.2004 16:28:46 | |
---|
Kattokaa mestarit mun omakuvaa (isona) niin näette soittajan syvimmän olemuksen :) tossa on imua! mietin vaan että mistä blokkasit ton mun naaman joka siinä välillä pistäytyy... kepakon kaulakin on samassa kuosissa kun mun lucky7:n kaula. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Tohtori Mustajärvi 26.10.2004 19:44:05 | |
---|
Baarimikkona on pakko olla orkan kanssa jotenkin väleissä koko illan tai joutuu itte vetään soolon, jos orkka laittaa pillit pussiin! Ja minä kun soitan niin se on sitten Punkkia kakkosnelos otteella!! Kaikki, paitsi yykaakoo, on turhaa! -lisää potkua ja volyymiä |
kimmoke 26.10.2004 23:38:59 | |
---|
tossa on imua! mietin vaan että mistä blokkasit ton mun naaman joka siinä välillä pistäytyy... kepakon kaulakin on samassa kuosissa kun mun lucky7:n kaula. Joo on fenkullakin väännetty jenkkaa polkkaa, että vetää vähän kieroon. Hyvä jousipyssy seuraaviin olympialaisiin. Ja toi apinannassu on varottava esimerkki muusikoiden.netissä smurffaaville. Kun kattoo ruutua liian läheltä alkaa näyttään "repeltä" ja perse punottaan jatkuvasta istumisesta. Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Tankoprinssi 26.10.2004 23:45:29 | |
---|
"manageroimaani" Roktähti Juissi Läskistä enemmän ei kukaan ota ennen keikkaa. Andykin on ollut oppipoikana. Ps. Katso: www.juissi.eu.ttKandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankoprinssi 26.10.2004 23:46:21 | |
---|
Jumaglaade! NE on sensuroineet nämäkin sivut. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
pekkajau 27.10.2004 13:30:39 | |
---|
Raitis koti, onnellinen koti, Siellä ei asukaan keikkamuusikoita ja Finlanders soi tauotta. Miten on Pekkajau? Finlanders on hyvää taukomusiikkia! There`s no bisnes in showbisnes! |
pekkajau 28.10.2004 11:50:54 | |
---|
Jumaglaade! NE on sensuroineet nämäkin sivut. ALKAIDA kamaa? There`s no bisnes in showbisnes! |
Jopi Sorsaposki 31.10.2004 23:48:19 | |
---|
Jopi juo ämpärillisen! Mikään ei ole kamalampaa kuin tyhmä hanuristi! |
baron 01.11.2004 09:40:07 (muokattu 01.11.2004 09:42:26) | |
---|
Finlanders on hyvää taukomusiikkia! Palstalla on tapana mollata yleensä ja erikoisesti kaikkia. Finkkujen levyt ja TV-esiintymiset on painettu monen muusikoin voimin lättäjalaksi. Kuinkahan moni on tavannut Finkut oikeesti leipätyössään? Mulla oli ilo (ihan oikeesti) perjantaina kohdata pojat tanssikeikalla ja kyllä oli musa viimeisen päälle, Hurriganesin "Get on'ista" "Tango Ecstasyyn" ja kansa tykkäsi. Vaikka pojat ilmeisesti tekevät hommaa ihan oikeeksi duunikseen, niin työnilo näkyi, joko pojista duuni oli hauskaa tai niin hyvin näyttelivät, että täydestä meni. Volyymit oli sellaisia, että keskustelukin oli mahdollinen. Itsensä insuffisientiksi kuitenkin tuntisi, jollei jotain kritiikkiä keksisi ja Pradon Mambo Jambo soitettiin humppamarssina, ilman claven häivääkään ja se kyllä särähti. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
riff 01.11.2004 11:01:19 | |
---|
Palstalla on tapana mollata yleensä ja erikoisesti kaikkia. Finkkujen levyt ja TV-esiintymiset on painettu monen muusikoin voimin lättäjalaksi. Kuinkahan moni on tavannut Finkut oikeesti leipätyössään? Mulla oli ilo (ihan oikeesti) perjantaina kohdata pojat tanssikeikalla ja kyllä oli musa viimeisen päälle, Hurriganesin "Get on'ista" "Tango Ecstasyyn" ja kansa tykkäsi. Vaikka pojat ilmeisesti tekevät hommaa ihan oikeeksi duunikseen, niin työnilo näkyi, joko pojista duuni oli hauskaa tai niin hyvin näyttelivät, että täydestä meni. Volyymit oli sellaisia, että keskustelukin oli mahdollinen. Itsensä insuffisientiksi kuitenkin tuntisi, jollei jotain kritiikkiä keksisi ja Pradon Mambo Jambo soitettiin humppamarssina, ilman claven häivääkään ja se kyllä särähti. Komppaan! Kiva, kiva, oukki doukki! |
R.Syke 01.11.2004 11:40:43 | |
---|
Vaikka pojat ilmeisesti tekevät hommaa ihan oikeeksi duunikseen, niin työnilo näkyi.. -Samanlaisena olen kokenut Finlandersin. Ammattilaisen otteilla tarttuvat tarjottuihin töihin. Pidän kovasti tavastaan esiintyä. Sovituksen onnistuminen on aina kuulijan korvassa ja siinä, millaisena on kappaleet tottunut kuulemaan/soittamaan. vrt. Iiro Rantalan komppi Katri-Helenan 'Minne tuuli kuljettaa' -kappaleeseen eilissä iltana! Jeezaz. |
mack the knife 01.11.2004 11:53:54 | |
---|
Iiro Rantalan komppi Katri-Helenan 'Minne tuuli kuljettaa' -kappaleeseen eilissä iltana! Jeezaz. Mitä siinä on tapahtunut? Oliko huono, hyvä vai mitä. Kyllähän se Iiro joskus innostuu, mutta yleensä positiivisesti. Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
R.Syke 01.11.2004 14:21:50 (muokattu 01.11.2004 14:23:31) | |
---|
Mitä siinä on tapahtunut? Oliko huono, hyvä vai mitä. Kyllähän se Iiro joskus innostuu, mutta yleensä positiivisesti. -Et tainnut kuunnella? Se komppi oli niin äärimmäisen hauska, että olen ollut koko tämänkin päivän hyvällä tuulella. Ärittäin positiivinen juttu :)
Hohahhohhah. Missähän topicissa myö ollaan? Iiro Viinasen? Keu. |
Riksteri 01.11.2004 15:48:46 | |
---|
Itsensä insuffisientiksi kuitenkin tuntisi, jollei jotain kritiikkiä keksisi ja Pradon Mambo Jambo soitettiin humppamarssina, ilman claven häivääkään ja se kyllä särähti. Aina välillä tulee lauteilta todella upeita soundeja ja varsinkin hitaat valssit ovat parasta A1 -luokkaa. Mutta sitten ne lattarit ... Ne perusrumbat ja cha cha't soitetaan usein jonkinlaisella suomi-kompilla ja usein vielä niin, että alkuun tulee clave ja sitten ympäripyöreätä huttua loppukappale. Tanssilattialla se tarkoittaa kakofoniaa, kun ihmiset sekoavat askeleissaan musiikkia seuratessaan. |
isojussi 02.11.2004 11:31:25 | |
---|
Palstalla on tapana mollata yleensä ja erikoisesti kaikkia. Finkkujen levyt ja TV-esiintymiset on painettu monen muusikoin voimin lättäjalaksi. Kuinkahan moni on tavannut Finkut oikeesti leipätyössään?... http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=50130 En mää aineskan. Vaikka kyllä sää kait sen tiesitkin.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
-Et tainnut kuunnella? Se komppi oli niin äärimmäisen hauska, että olen ollut koko tämänkin päivän hyvällä tuulella. Ärittäin positiivinen juttu :) Komppaan ja vedän soolonkin! :) Hymy tuli huulille tuota kuunnellessa kyllä. On se vaan kova äijä. :) Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
baron 02.11.2004 12:12:24 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=50130 En mää aineskan. Vaikka kyllä sää kait sen tiesitkin.... Sen verran preseniili dementia vaivaa, että en tuosta aikaisemmasta säikeestä muuta muistanut kuin että lyttyyn hakattiin. Näköjään jätkät ovat jaksaneet muutaman kuukauden pitää tasonsa. Jännä, että säkin olit kiinnittänyt huomiosi Get On'iin, oli se humppabändiltä tosi tyylikäs veto. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
pekkajau 02.11.2004 18:58:10 | |
---|
Finlandersit soittavat kyllä kun jumalat mutta se "laulupuoli" on mielestäni...! On se semmosta kollikissan naukumista varsinkin sillä rumpalilla että en kuuntele kyllä vapaaehtoisesti vapaa-aikanani. Sori! Olen vähän ylikriittinen tänään kaikelle kovaääniselle (=pohmelo)! Eilen alkoi syysloma. There`s no bisnes in showbisnes! |
baron 02.11.2004 20:40:43 | |
---|
Finlandersit soittavat kyllä kun jumalat mutta se "laulupuoli" on mielestäni...! On se semmosta kollikissan naukumista varsinkin sillä rumpalilla että en kuuntele kyllä vapaaehtoisesti vapaa-aikanani. Sori! Olen vähän ylikriittinen tänään kaikelle kovaääniselle (=pohmelo)! Eilen alkoi syysloma. Mä olin näkevinäni, että ainakin neljä äijää oli kollikissana (kitaristi, kosketinsoittaja, rumpali, jompikumpi puhaltajista, en nyt muista kumpi) eikä nau'unta ainakaan mun (eikä yleisön) korvaan pahemmin käynyt. Eivätkä olleet kovaäänisiä. Kalkkiskin pystyi olemaan ihan kaiuttimien edessä ja akkojen kanssa keskustelemaan. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |