pieterska 30.10.2004 10:47:33 | |
---|
eli olisko hyviä vinkkejä oikeasti hyvistä korvatulpista. Mul on ollu parit erilaiset ja tällä hetkellä pidän kuulosuojaimia, joiden avulla kuuluu oman laulun lisäksi aivan järjetön basso soundi eikä mitään muuta. Eli jos on hyvii vinkkei/omakohtasta kokemusta niin ihmeessä auttakaa vähän. |
LassiÖ 30.10.2004 11:15:15 | |
---|
EAR kuusitulpat Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26 |
absqua 30.10.2004 11:45:54 | |
---|
EAR kuusitulpat Korvakäytävien mukaan yksilöllisesti valetut ELACIN-tulpat. Ne ovat loistavat. Ainakin Vita-terveyspalvelut -niminen pulju niitä myy. Oppilaitosten tai kaveripiirin kautta hommatulla yhteistilauksella hinta putoaa n.130-150 euroon. tod. näk. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
duane 30.10.2004 20:07:20 | |
---|
VITA-Terveyspalvelu ei myy enää, Lankisen Mikko perusti oman ML-Suojainpalvelut nimisen yrityksen joka hoitaa elacin-systeemit suomessa nykyään... Löytyy www.elacin.fi Suosittelen firmaa lämpimästi, olen järkännyt parikin yhteistilausta meidän koululle, eikä mitään ongelmia ole ollut ja hinnatkin on pyöristynyt mukavasti (ja valokset Mikko on tullu tekemään Tornioon...) Funk U Too |
Vilhelmus 30.10.2004 20:08:02 | |
---|
Hedelmä ja vihannes. Vippaa siis 1900 eur. |
Mase 31.10.2004 10:05:34 | |
---|
www.kuulo.com .. Tanperelaisille tuota Kuomedia suositan.. Onko noiden hinnoista mitään tietoa/kokemusta muuten? Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
Vilhelmus 31.10.2004 15:03:45 | |
---|
Onko noiden hinnoista mitään tietoa/kokemusta muuten? 185 euroa / pari, olen kahdet ostanut.. hiukan vitutti kun ensimmäiset hukkasin. Hedelmä ja vihannes. Vippaa siis 1900 eur. |
Mase 31.10.2004 15:47:31 | |
---|
185 euroa / pari, olen kahdet ostanut.. hiukan vitutti kun ensimmäiset hukkasin. Nuo oli ilmeisesti pelkät tulpat eikä kuulokkeilla varustetut versiot? Millä vaimennuksilla noita saa ja saako kapselit vaihdettua jälkikäteen? Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
Vilhelmus 31.10.2004 18:30:45 | |
---|
Nuo oli ilmeisesti pelkät tulpat eikä kuulokkeilla varustetut versiot? Millä vaimennuksilla noita saa ja saako kapselit vaihdettua jälkikäteen? Vaimennusvaihtoehdot tais olla 5, 15 ja 25 dB, en ole ihan varma. Kolme vaihtoehtoa kuitenkin, mulla on rajuimmat. Ja pelkät tulpat tosiaan. Ja saa kapselit vaihdettua. Hedelmä ja vihannes. Vippaa siis 1900 eur. |
Mrezzye 01.11.2004 09:44:53 | |
---|
3M -kuusitulpat, siniset. Leikkaavat eri taajuuksia ihan riittävän tasaisesti treenikäyttöön. Maksavat apteekissa muutaman euron. EARin kuusitulpat taitavat maksaa musiikkiliikkeissä kolmattakymppiä. Jos tuntuu, että korkeat äänet häviää, niin treeniolosuhteissahan voi vääntää sitä trebleä ja middleä lisää. Vähentää sitten keikalle sopivaksi. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Tomtom 01.11.2004 09:57:03 | |
---|
Elacin ja se on siinä. Takana noin 4kk ja ei voi muuta kun kehua. Itsellä 25db vaimennus (suurin vaimennus), mikä on mulle ihan minimi. Näiden jälkeen ei tee mieli paljoa EARien kanssa turata. Pitää kyllä sanoa, että hyvä homma, jos jengi tulee toimeen keltasilla 0,1€ tulpilla 160€:n sijasta. Itse en tullut. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Rämppy 01.11.2004 14:31:19 | |
---|
Myös Danalink tekee muotoonvalettuja korvatulppia (vastaavia kuin Elacinit). Toimipiste Helsingissä, Etelä-Haagassa jossa muotit otetaan. Samoihin tulppiin voi halutessaan ostaa useampia eritehoisia filttereitä, jota voi vaihdella tarpeen mukaan. Hyvin ovat toimineet, miellyttävät käyttää ja ovat ns. hi-fi. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Prowleri 01.11.2004 17:39:58 | |
---|
Millään vaahtomuovitulpilla en matkaan lähtisi enää kuin jos aivan pakko on. EARin joulukuuset soitinkaupasta kustantavat pari kymppiä ja ovat kyllä huomattavasti tasaisemmat. Valetut oikeat tulpat olisivat sitten vielä parempi ostos, melkein jos keikkailee niin kannattaa jo sellaiset hankkia. Kumma kun porukka haaveilee tuhansien eurojen soitinpinoista ja sitten valittaa kun 20e on liikaa tulpista. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
Volle 01.11.2004 18:19:19 | |
---|
Kumma kun porukka haaveilee tuhansien eurojen soitinpinoista ja sitten valittaa kun 20e on liikaa tulpista. Hassuahan se on. Mulla on reenikäytössä sellaiset keltaiset, jotka hukkaa yläpään täysin. Kuulostaa aika sirkkeliltä kitarat, jotka on säädetty niillä tulpilla. En vaan ole saanut vielä takapuoltani ylös jakkaralta, että saisin haettua kaupasta kunnon tulpat. Nam. |
pkhlo 01.11.2004 23:26:08 (muokattu 01.11.2004 23:27:57) | |
---|
Mulla oli Elacinit pari vuotta. Tykkäsin ihan saatanasti, varsinkin kuuntelijana konserteissa oli juhlaa. Ite soittaessakin tykkäsin kovasti. Toisaalta tuli ehkä vähän liikaakin hifisteltyä oman monitoroinnin kanssa. Peräkkäisten iltojen rundeilla pukkasi noilla korvatulehdusta. Tiedättehän, paskasen kiipparin tai vaffarin päällä vähän aikaa "säilytyksessä". Korvat ei siis tykänny kuitenkaan pitemmän päälle. Erään kauniin kerran jätin ne noin viisi vuotta sitten (huomaamatta) Kivitipun ravintelin pöydälle keikan jälkeen. Palatessani vartin päästä tulpat oli menny. Vitutti. Varmaan ilahdutti seuravaa käyttäjää toi mun korvakäytävän muoto. Toteutin katumusharjoitusta sitten ja aloin vetään keltasilla perustulpilla. Ostin niitä (tai pöllin kesäduunista) halvalla paljon ja vaihdoin uusiin usein. Soundithan oli aivan hanurista mutta opettelin sietään niitä ja välittään muista asioista siinä soittaessa. Soundit tuli tehtyä pienemmällä volalla ilman tulppia ja toisaalta oli aikalailla jo tottunu niihin, tiesi miltä ne kuulostaa vaikka ei kuullutkaan ;-). Nykyään toimii oikein kivasti noi keltaset earit. Olen tottunut niihin. Ehkä vielä joskus viittii sijoittaa valettuihin tulppiinkin mut nyt ei oo tarvetta. They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
Meisseli 02.11.2004 08:54:24 | |
---|
elacin. se todellakin on siinä. Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net |
Tomtom 02.11.2004 09:53:15 | |
---|
Menee ehkä vähän ohi, mutta olen löytänyt Elacineistä myös ongelman: Kun tulppa on valettu tarkkaan korvakäytävän muotoon, niin sehän istuu sinne hyvin. Mutta mitäs tapahtuukaan kun esim. reeneissä on murhavolumet päällä ja alkaa kovasti naurattamaan esim. bänditoverin komeat lopetushypyt tai soololiikehdintä? Mulla käy niin, että leukaluun siirtyy eri asentoon ja tulppaan tulee ns. vuoto, eli ääni pääsee suoraan korvaan. Ei tunnu aina kovin miellyttävältä... Toivottavasti teillä muilla on ns. normaalipäät jotka ei vääntyile holtittomasti naureskeltaessa : D "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Volle 02.11.2004 10:03:00 | |
---|
Menee ehkä vähän ohi, mutta olen löytänyt Elacineistä myös ongelman: Kun tulppa on valettu tarkkaan korvakäytävän muotoon, niin sehän istuu sinne hyvin. Mutta mitäs tapahtuukaan kun esim. reeneissä on murhavolumet päällä ja alkaa kovasti naurattamaan esim. bänditoverin komeat lopetushypyt tai soololiikehdintä? Mulla käy niin, että leukaluun siirtyy eri asentoon ja tulppaan tulee ns. vuoto, eli ääni pääsee suoraan korvaan. Ei tunnu aina kovin miellyttävältä... Toivottavasti teillä muilla on ns. normaalipäät jotka ei vääntyile holtittomasti naureskeltaessa : D Noin käy kyllä ihan niillä keltaisilla vaahtomuovitulpillakin, jos ne laittaa huolimattomasti. Nam. |
Mutta mitäs tapahtuukaan kun esim. reeneissä on murhavolumet päällä ja alkaa kovasti naurattamaan esim. bänditoverin komeat lopetushypyt tai soololiikehdintä? Treeneissä treenataan eikä jumalauta naureskella.Ni. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Super-Jari 02.11.2004 16:30:52 | |
---|
Noin käy kyllä ihan niillä keltaisilla vaahtomuovitulpillakin, jos ne laittaa huolimattomasti. Toisinaan naurattaa kun näkee ihmisten pitävän eareja IHAN VÄÄRIN. Ei se siinä korvakäytävän suulla paljon auta. |