Aihe: Pianokirja aloittelijalle
1
kingdom
02.11.2004 16:49:13
Omia kirjojani en muista mutta käy kirjastosta kattomassa. Sieltä löytyy aloittelijalle kirjaa jos jonkinlaista. Usein pianokirjat on kolmessa osassa, helppo, keskitaso ja vaikea.
Hey Bungalow Bill, what did you kill?
Ilkarus
02.11.2004 21:06:45
Kirjastosta aion kirjan hankkiakkin, mutta on vaikeaa päättää minkä niistä sokkona ottaisi. Eikö kellään ole mitään kirjaa jota voisi suositella?
baron
03.11.2004 02:09:01

Kirjastosta aion kirjan hankkiakkin, mutta on vaikeaa päättää minkä niistä sokkona ottaisi. Eikö kellään ole mitään kirjaa jota voisi suositella?

Mä kyllä ehdottaisin ihan alkeiskirjaa. Sä todennäköisesti pääset sen vauhdilla läpi ja sitten siirtymään mielenkiintoisempiin.
Vaihtoehtoja Aaron ja Thompson
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pianistityttö
03.11.2004 18:42:19
Juu, tuo Aaronin pianokoulu on hyvä. Itse en kylläkään soittanut sitä, mutta kun se näyttää olevan niin kovin suosittua pedagogiikka-materiaalia, että pakkohan sen on hyvä olla.. Itse aloitin sellaisella kirjalla kuin Pianosta lentoon (en sitten ollenkaan muista tekijöitä) mutta mielestäni siinä oli mukavia kappaleita...
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Artur Rubinstein-
keyboardplayer
03.11.2004 20:13:23

kumpaakin on tullut opiskeltua...aaronia ja thompsonia...pidin enemmän aaronista...
baron
03.11.2004 23:43:06

kumpaakin on tullut opiskeltua...aaronia ja thompsonia...pidin enemmän aaronista...

Kiitos samoin.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)