baron 01.11.2004 22:22:16 | |
---|
95% basisteista on tutkimusten mukaan tyhmiä. Valitettavasti niitä on niin paljon... Ei enää niin paljon, mä vaihdoin kiippareihin. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Jabbe 01.11.2004 22:27:31 | |
---|
Ei enää niin paljon, mä vaihdoin kiippareihin. 94% enää? |
Ei vaan kun ne on silleen vammasia, et pitää melkein soittaa yhdellä tavalla (kolmisointuja) et kuulostaa hyvälle. Pitääkö kaikki soinnut aina kääntää ja sit lisätä sata ääntä? Sit dissataan kolmisointuja. Eijuma, kitaralla on tehty vitossoinnuilla monta, monta hyvää biisiä. Ilmankos kiipparisteja on nykyään lähinnä jazz ja heavy bändeissä. .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
baron 02.11.2004 05:27:43 | |
---|
Pitääkö kaikki soinnut aina kääntää ja sit lisätä sata ääntä? Sit dissataan kolmisointuja. Eijuma, kitaralla on tehty vitossoinnuilla monta, monta hyvää biisiä. Ilmankos kiipparisteja on nykyään lähinnä jazz ja heavy bändeissä. Näyttääpä noissa humppabändeissäkin olevan. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Psc. im Schach 02.11.2004 10:34:25 | |
---|
Jos kosketinsoittaja haluaa tunkeutua basistin alueelle basistin on paras lopettaa soitto siihen paikkaan ja odottaa kunnes hänelle tehdään tilaa, jos tehdään. |
mart-t 02.11.2004 14:17:27 | |
---|
Amen! Omat passokamatkin olisi hyvä olla, ei pakko :) Ja kaunis ns. kevytkenkäinen tyttöystävä, joka osaa laittaa suuhun pantavaa :) Sanokaa mulle ihan suoraan - oonko mä liian lyhyt? |
MC JayD 15.11.2004 13:17:04 | |
---|
Siis hyvällä basistilla on luovuutta, kaksi korvaa ja silmää, vähintään 5 kieltä, joista yksi saa olla suussa (kunhan se ei liiku liian usein). Lisäksi hyvällä basistilla ei ole multiefektiä, tai ainakaan se ei sitä käytä. Semmosta se sitte tahtoo olla, sano. |