Aihe: Fender '51 precision reissue
1 2
Royal Banzai
01.11.2004 20:37:38
Onko kukaan tällaista japsifenderiä päässyt räpläämään? Ainakin fenderforum.comissa tätä mehustellaan kovasti. Ulkonäöltään vähintäänkin kelpuutettava tekele.. Kunnon keskustelua en löytänyt kyseisestä pelistä. Toi yksikelainen mikki ja kaksisatulainen talla on suurimmat kysymysmerkit.

Ei sillä että mulla mitenkään rahaa tollaseen, tahi mihinkään muuhunkaan olis. Jonkun aikaa vaan tullu tällasen perään kuolattua.. Pitää varmaan hakea töitä.

http://www.fender.com/new_repositor … ender_guitars/images/0271902_xl.jpg
Incarnation
01.11.2004 20:47:44
Mun mielestä toi on ruma, niinkun kaikki noi vanhat passot, ja talla vaikuttaa vähintäänkin epäilyttävältä. Muuta en tiiä :P

That's the spirit!
L.Ruoska
01.11.2004 21:38:31

Jees, ruma kun mikä.
Pistetään bändi pystyyn, rytmimättöä. Pk-seutu alueena, kato mun jäsenkuvaus =)
Teijo K.
01.11.2004 21:50:07

Teissä on se vikana, että ette ymmärrä hyvän päälle. Juurikaan ollenkaan.
Johnny Buzz
01.11.2004 21:51:53

Ne on kato liian nuorii. Ei ne ymmärrä hyvän päälle.
www.soulstab.com Soulstab live @ Factory, Helsinki, 20.11.2004
rattledad
01.11.2004 22:01:52

Juuriipa juurii.

Periaatteessahan tuo '51 reissue on sama kuin sting:
http://www.riffi.com/riffi013/Sting.htm , vaikkei ehkä käytännossä.

Olikos Hemmolla joku tuollainen, tai ainakin tietoa:
http://www.kitarapaja.com/pics/bnevatb21.jpg

Huttusen kalliista (?) kashmir-kuvioisesta: http://www.soitin-huttunen.com/uploads/fepre50s.jpg
on muistaakseni myös ollut täällä puhetta,
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug."
Lou
01.11.2004 22:14:06
hullun hieno. tuo mikki on kyllä kysymysmekki. noista kun en tiedä. itsekkin olen tätä ajatellut, mutta myös tuota mike dirnt precisionia joka kulkee vähän samassa hengessä.
[url]www.jermaine-rocks.com[/url]
pardy
01.11.2004 22:19:45 (muokattu 01.11.2004 22:38:52)

Kyllä mä ymmärrän. Mun mielestä '51 Presarit on aina ollu hienoja. Mä en vaan tykkää tosta perusväristä eli keltasesta. Sen takia esim. toi punanen tossa yhessä linkissä ja se Sting-malli on mun mielestä vielä hienompia.

Edit: Joskus olin vielä ihan oikeesti ostamassa tämmöstä:

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-159803.html

On se mun mielestä hieno!
"Kyllä kunnon kissa on aina kunnon kissa!" -chief
Royal Banzai
01.11.2004 22:25:53
hullun hieno. tuo mikki on kyllä kysymysmekki. noista kun en tiedä. itsekkin olen tätä ajatellut, mutta myös tuota mike dirnt precisionia joka kulkee vähän samassa hengessä.

Nojoo, mutta tossa Dirnt-mallissa on (mulle) kaks isoo miinusta:
-Ruusupuuotelauta
-Toi pleksi ja mikki ei yhtään sovi yhteen, niinkuin joku dirnt-topicissa jo mainitsi.

Dirnt on muuten yllättävän kova ukkeli soittajana...

Öö, kyllä mä varmaan omassa topicissa saan harhautua aiheesta!
Wil-J
02.11.2004 07:49:13

Ehkä, tosin näissä asioissa olen usein antanut oman maun ja mielipiteen hallita sen sijaan että olisin kieli 10cm syvällä konkareiden p*****ssä :)

Tosin kyllä pidän kovasti uudemmista passoista ja jasson omistan ja siitä pidän kovasti...

No ei se kai iästä niin kiinni ole. Et säkään varmaan vuonna 51 vielä soitellut, joten siitä syystä sulla ei voi olla tähän passomalliin mitään sellaista nostalgista tunnesidettä :)
Johnny Buzz
02.11.2004 09:30:52

No ei se kai iästä niin kiinni ole. Et säkään varmaan vuonna 51 vielä soitellut, joten siitä syystä sulla ei voi olla tähän passomalliin mitään sellaista nostalgista tunnesidettä :)

No ei iän puolesta mullakaan nyt pitäis olla sanomista, mut mä nyt oon tällanen vintage-henkinen tyyppi. Soittamisenkin alottelin aikanaan faijan vuosimalliltaan jostain 60-luvun alusta peräisin olevalla jassolla. Ehkä se sieltä juontaa juurensa tuo vintage-henkisyys.
hemmo
02.11.2004 09:35:11

Olikos Hemmolla joku tuollainen, tai ainakin tietoa:
http://www.kitarapaja.com/pics/bnevatb21.jpg

On, mutta Kari "Niemisen Kari" Niemisen v. 84/85 tekemä/kasaama 51' mallinen mutta runkoviistein ja 4-palaisella Passotallalla. Omakuvassa keskellä. Erinomaisen hyvä, munsta.
?
pehko
02.11.2004 10:03:47

Jees, ruma kun mikä.

Komppaan, ja vielä kovemmalla temmolla...
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Rämppy
02.11.2004 12:49:05
'51 -presari jakaa mielipiteitä ulkonäön suhteen -itse kuulun niihin jotka tykkää. Karunkaunis passo. Olen soitellut satunnaisesti parilla japanilaisella (perinteinen puunvärinen ja paisley-kuvioinen). Mieleen jäi miellyttävän tuhti kaula, hyvä työn laatu ja jytäkkä soundi. Peukutteluun ja hifistelyyn on tietenkin aivan eri soittimet. Miinuksiksi laskettakoon rajallinen intonaation säädettävyys (kyllä senkin kanssa pärjää) sekä joidenkin versioiden puuttuvat rungon viistoukset, mikä voi olla joillekin ihan merkittävä ergonomiapuute.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
Wil-J
02.11.2004 12:59:35
No ei iän puolesta mullakaan nyt pitäis olla sanomista, mut mä nyt oon tällanen vintage-henkinen tyyppi. Soittamisenkin alottelin aikanaan faijan vuosimalliltaan jostain 60-luvun alusta peräisin olevalla jassolla. Ehkä se sieltä juontaa juurensa tuo vintage-henkisyys.

Selevä, ei taidakkaan pojasta polvi parantua ;) Noei.
Maisteri
02.11.2004 14:12:57

Nii just. Vintage-henkiset bassot ja putkivaffarithan on niitä kauneimpia ja parhaimpia pelejä ja vermeitä.
Johnny Buzz
02.11.2004 14:30:31

Nii just. Vintage-henkiset bassot ja putkivaffarithan on niitä kauneimpia ja parhaimpia pelejä ja vermeitä.

Eli hifi on saatanasta ja vintage on se ainoa oikea.
hemmo
02.11.2004 14:54:15

Kaikki on hyvää - sisäpiiri.
?
Maisteri
02.11.2004 15:02:51

Ei ny viittitä tehä näin karkeeta jakoa, mutta vintage on hyvää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)