Aihe: Löytyiskö keltään lappuja kappaleeseen Kaunein iltamme?
1
Mase
14.10.2004 07:27:11
Esittäjinä on ollut ainakin Kari Tapio ja kipale on ilmeisesti alkuperäiseltä nimeltään Vienna life tjsp. Nuotit ja sanat jos joltain löytyy niin ansaitsee plussan ;) Voisin tietysti tuon itsekin blokkailla, mikäli joku kertoo miltä levyltä toi biisi löytyy.. KT ei vissiin pahemmin tuosta internetistä perusta, en ainakaan löytänyt mitään listaa levyistä&sisällöistä.
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut.
Sertzo S
14.10.2004 11:12:59
Olavi Virta on ainakin levyttänyt aikoinaan tämän hienon duurivalssin.
Aika helppo tapaus blokata levyltä, jos sellaisen löytää, tai saa nauhoitettua radiosta. Lauluahan voisi toivoa"Puhelinlangat laulaa"-ohjelmassa ja nauhoitus päälle ja arraamaan kipale.
peepee
19.10.2004 12:50:09
Olavi Virta on ainakin levyttänyt aikoinaan tämän hienon duurivalssin.
Aika helppo tapaus blokata levyltä, jos sellaisen löytää, tai saa nauhoitettua radiosta. Lauluahan voisi toivoa"Puhelinlangat laulaa"-ohjelmassa ja nauhoitus päälle ja arraamaan kipale.

Vielä nopeampi tapa on hakea musiikkikirjastosta . Koko O. Virran tuotanto on siirretty CD:ille (n. 30 kpl) ja ainakin meidän pikkukaupungin kirjastosta koko kokoelma löytyy.
Mase
19.10.2004 12:54:11
Vielä nopeampi tapa on hakea musiikkikirjastosta . Koko O. Virran tuotanto on siirretty CD:ille (n. 30 kpl) ja ainakin meidän pikkukaupungin kirjastosta koko kokoelma löytyy.

Näin onkin tarkoitus tehdä nyt kun tietää, että Virtakin on kyseisen biisin levyttänyt. Olen joskus kirjastossa tuota levynippua hypistellytkin, mutta ei ole ko. biisi osunut silmään. Tietysti jos joltakulta löytyisi laput, niin ei tarttis keksiä pyörää uudelleen ;)
Mase
31.10.2004 10:11:39
Tuo O. Virran levyttämä biisi on ilmeisesti eri kuin Klabbin vetämä, joten lappuja / levyä kaivataan edelleen...
Sertzo S
01.11.2004 08:34:19
No jo on kumma, ettei levyä/minkäänlaista nuottia löydy!
Täytyy alkaa tosissaan metsästämään biisiä ja tehdä siitä sopiva toimiva keikka-arri sitä tarvitseville jakoon.
Mase
01.11.2004 09:30:02
No jo on kumma, ettei levyä/minkäänlaista nuottia löydy!
Täytyy alkaa tosissaan metsästämään biisiä ja tehdä siitä sopiva toimiva keikka-arri sitä tarvitseville jakoon.

Mä käyn tänään lainaamassa tuon Olan version kirjastosta ja varmistan ettei se nyt kuitenkin olisi se... ylen äänilevystöstä vaan kummastelin, että olisi eri biisi(ainakin alkuperäinen nimi oli mielestäni eri). Tarkistan kuitenkin asian tänään mikäli tuo levy on vielä kirjaston hyllyssä kun töistä pääsen ja palaan asiaan mikäli on vielä nuotille tarvetta ;) Klabbi ei vissiin ole moista biisiä levyttänyt, esitti sen kuitenkin juna kulkee -konsertissa TV2:lla jokunen viikko sitten...
nopsa
01.11.2004 12:45:08
kyseinen sävelmä löytyy myös nimellä:yli aaltojen
baron
01.11.2004 21:04:19 (muokattu 03.11.2004 08:54:10)

"When you are in love, it's the loveliest night of the year, stars high up above....."

Jotain tollaista alkoi tulla heti mieleen. Mä oon ainaskin soitellut sitä.
Tuskin omasta päästäni.

Edit: Uutterasta etsimisestä huolimatta en löytänyt nuotteja. Olen varma, että mulla joskus on ollut, en omasta päästäni olisi keksinyt sitä soitella, mutta se nyt ei tähän hätään auta.

PS Löysin kyllä kaikkea kivaa, jota en ole tiennyt itselläni olevan, paras kuitenkin ihan kiva pianosovitus Monkin "Well, You Needn't, You Need 'Na" joka ehdoton suosikkini tällä hetkellä.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)