Aihe: maiden finland
1 2
Basil79
02.11.2004 23:34:44
Jossain haastattelussa Dickinson selitti, että Steve on ainoa oikeasti rikastunut Maidenissa. Ja Brucen piti mm. hankkia itselleen lentolupakirja sen takia, että voi turvata perheensä elannon.

Veikkaan, että Brucen ja perheen elintasovaatimukset ovat hieman eri tasolla kuin mulla...

No kyllä ne kaikki maidenin pojat ihan rahamiehiä ovat. Kaikki ne on rikastunut maidenilla. Lues Run to the hills niin on helpompaa tajuta maideni sisältä ja ulkoa.
Bilharzia
03.11.2004 01:14:19
Jossain haastattelussa Dickinson selitti, että Steve on ainoa oikeasti rikastunut Maidenissa. Ja Brucen piti mm. hankkia itselleen lentolupakirja sen takia, että voi turvata perheensä elannon.

Veikkaan, että Brucen ja perheen elintasovaatimukset ovat hieman eri tasolla kuin mulla...

Varmaan sitä meinas että jos ei olis minkään sortin tuloja tai uraa enää maidenin jälkeen niin ehkä juu, että Harris pystyis eleleen. Musiikki on kutsumus-ammatti ihan oikeille rokkiäijille ja se onkin sitten rankkaa. Ameriikassa ei Maiden ole mikään kauheen suosittu bändi, niiden levyt ei myy kauheen hyvin nykyseltään, Euroopassa on asiat toisin, täällä ne on suosittuja, mutta sehän meinaa ettö niidenhän täytyy tehdä promoo ja esitystä monessa maassa.
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
C
03.11.2004 12:44:22
Varmaan sitä meinas että jos ei olis minkään sortin tuloja tai uraa enää maidenin jälkeen niin ehkä juu, että Harris pystyis eleleen.

No tätä se varmaan just tarkoitti, niin mäkin sen tulkitsin. Mua lähinnä kuitenkin hymyilytti toi kommentti, eiköhän sillä Brucellakin jokunen punta ole punttiin jäänyt. Tietysti kun on tottunut leveään elintasoon niin menot ovat sen mukaiset. Ja Maiden-uran jälkeen jos haluaa säilyttää saman tason, niin ehkä siihen sitten kykenee vain Harris. No joo, eipä tää nyt niin edes kiinnosta...
Paskimmillaankin heavy on parasta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)