Ada 01.11.2004 13:48:53 | |
---|
http://www.welldone.fi/news.asp?news_id=830 IRON MAIDENILLE LISÄKEIKKA! Konsertit ke 6.7. ja to 7.7.2005 Hartwall Areenalla, Helsingissä Ovet aukeavat klo 18.30, esiintymisaika klo 20 Heavylegenda Iron Maidenin heinäkuisen areenakonsertin liput tulivat myyntiin tänä aamuna klo 9. Ne loppuivat 50 minuutissa! Onneksi Suomeen on nyt saatu varmistettua toinen keikka, joka toteutuu ensimmäisen jälkeen, torstaina 7.7. Lipunmyynti lisäkeikkaan alkaa huomisaamuna klo 9. Kysynnän tasaamiseksi myös tähän keikkaan on asetettu 5 lipun ostorajoitus asiakasta kohden. Ihanaa, paitsi että pitää herätä huomennakin aikaisin. ;) Osasin hieman aavistella tätä, sen verran nopeaa meni. Tuo 50 minuuttia hieman kyllä arveluttaa, sillä meille sanottiin noin kello 09:35 että loppuunmyyty? Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
Tuo 50 minuuttia hieman kyllä arveluttaa, sillä meille sanottiin noin kello 09:35 että loppuunmyyty? Käytännössä liput myytiin varmaan heti loppuun. Tuo 50minuuttia tulee kenties jostakin päivitys-jutusta tai lippuluukkujen tms. myynnissä. edittiä: Lisäsin tuon "varmaan"-sanan. |
C 01.11.2004 13:55:10 | |
---|
Käytännössä liput myytiin heti loppuun. Tuo 50minuuttia tulee kenties jostakin päivitys-jutusta tai lippuluukkujen tms. myynnissä. Mä ostin klo 9:30 ja sain ilmeisesti ihan vikoja mestoja. Huomennakin varmaan kenttä ja alakatsomot menee hetkessä... Paskimmillaankin heavy on parasta! |
Da Make 01.11.2004 14:01:31 | |
---|
Yeah, kenttä paikkat! Sekä kaksi paikkaa 113 katsomosta broidille ja serkulle! wuhuu. |
Silkki 01.11.2004 14:12:15 | |
---|
JES! Sain kenttäpaikat kavereiten kanssa. Mikkelissä oli noin 20 hlö jono, jossa olin noin viidentenä n. puolen tunnin jonottamisella. Noin kolmessa minuutissa loppui kenttäpaikat. Onneksi myyjä kerkesi tilata niitä siinä ajassa tarpeeksi (ainakin minun osaltani tarpeeksi)... Kuinka monta vitsipalstaa lukevaa mnettiläistä tarvitaan vaihtamaan WANHA lamppu?
Vastaus: Kolme! Yksi vaihtaa Wanhan lampun ja kaksi muuta keksii nokkelia tapoja sanoa, kuinka WANHA se lamppu olikaan. -KTR |
enema 01.11.2004 14:27:13 | |
---|
ozz3n kanssa kentälle! "Anna purkkaa.." -No ei mulla oo yhtään.. "No anna edes yks!" Pastilli? |
author 01.11.2004 14:35:04 | |
---|
Katsomo 120:stä. Kenttäliput menivät kyllä kuin kuumille kiville. Olin lippujonossa 26. ja en voinut uskoa korvia, kun lippuneiti sanoo kenttälippujen menneen. No sain sentään jonkun lipun. Bugger. |
enema 01.11.2004 14:39:35 (muokattu 01.11.2004 14:44:28) | |
---|
ozz3n kanssa kentälle! 5.30 jonossa. Ekana oltiin. Noin 60 ihmistä takana. 4 sai kenttäpaikat. edit: Onko tuolla toisella keikalla aivan sama setti? "Anna purkkaa.." -No ei mulla oo yhtään.. "No anna edes yks!" Pastilli? |
gheisari 01.11.2004 14:46:12 | |
---|
Kaverit osti kenttäpaikat noin klo. 9.05 Seuraava jamppa sai tiskillä pelkkää eioota |
Jormaz 01.11.2004 14:46:21 | |
---|
Yeah, kenttäliput sain. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Ozzman 01.11.2004 14:46:42 (muokattu 01.11.2004 14:47:05) | |
---|
Hahaa! 5 kenttäpaikkaa saatiin. :) Oltiin neljänsiä jonossa ja kaks seuravaa meidän jälkeen sai vielä kenttäpaikat, muut jäi sitten ilman. Ah, kyllä voittajan on helppo hymyillä. Edit: 4min ja kenttäliput oli loppu. Ice Cold Fucking Beer You Know! - James Hetfield |
author 01.11.2004 14:50:38 | |
---|
Onko tuolla toisella keikalla aivan sama setti? En tiedä mutta luulis olevan melko samanlainen, koska tarkoitus on soittaa juuri sitä vanhempaa tuotantoa enemmän. Saattaa siellä muutamia poikkeuksiakin olla. Toivottavasti on kuitenkin yhtä pitkä kestoinen kuin tuo toinen. Bugger. |
Metallica )Rulezzz 01.11.2004 15:01:48 | |
---|
prkl.. ei saanut kenttäpaikkoja, jouduttiin yläkatsomoon suoraan lavaa vastapäätä. mutta tärkeintä on että pääsee sinne paikalle kuulemaan maidenia koska kaksi viime keikkaa on missattuna! Olen mikä olen ja muuksi en voi VALITETTAVASTI muuttua... |
Goodfellas 01.11.2004 15:11:02 | |
---|
Kenttäliput Turun lippupalvelun sivupisteestä! Jonossa neljäntenä 7.55 ja kentälle sain. Takana oli kyllä aika jono vaikkei ees ollu keskustasta. Kyl nyt olis satadion-keikka ollu kova sana! 40 000 katsojaa olisi löytynyt ilman muuta. Noh kyllä se hartwalliki ihan kova juttu on, ainakin vanhan jäähallin pesee 10-0. Ja ohan ne valojutut, vakio sääolot ja ehkä äänentoistokin? josain kohtaa parempia hallissa. Kyl silti Fear Of The Dark stadionilla olis ollu jotai uskomatonta! Toisaalt megadeth ja gamma ray menee paljo paremmin sisällä kuin ulkona. |
Vilhelmus 01.11.2004 15:20:27 | |
---|
Toisaalt megadeth ja gamma ray menee paljo paremmin sisällä kuin ulkona. Onko nuo sitten varmistuneet? Täytyy muljuttaa lippu jostain, joskus. "Filippus humppa ain munat tulessa."
- Hemmo |
tommiot 01.11.2004 15:22:17 (muokattu 02.11.2004 13:58:19) | |
---|
Klo 5.50 olin jonottamassa Helsinki-Vantaan Lentokentällä. Ekana olin. Pistettiin 59 lippua tulemaan niin kaikki jonossa sai liput, hehehee. EDIT: Okei ne ehti printtaa 15 lippua enneku ne loppu Pastilli? |
FenderBender 01.11.2004 15:22:39 | |
---|
Vit*u ku menee hermot noiden lippuvälittäjien kanssa, ostaa 5kpl kenttälippuja ja sitten myy niitä tuplahinnalla prkl. No onneksi edes jonkunlaiset paikat sain. Up the TärykalvoTerapia!
***FenderBender*** |
Naama-amis 01.11.2004 15:40:57 | |
---|
Ei v**** kun ottaa piähän tämä meininki. Jumbossa olin taatana kolmantena kassajonossa enkä saanut kentälle lippua. Voi vitti ja tämä kassajannu vaan koheltaa siinä kun olisi voinut valmiiksi koneiden avauduttua printtailla lippuja sen verran että esimerkiksi 5 jonossa olisivat saaneet liput kentälle. Mutta ei. Melkein voisi ihmetellä tätä kuvioa lippupalveluun, eli kritisoida sitä että jossain paikoissa printataan reippaasti lippuja valmiiksi odottamaan, jossain taas ei. Noh, suhteillahan tämä maailma vissiin pyörii. No onhan katsomossa hyvätkin puolensa, voi viipottaa ennen keikkaa miten huvittaa... "It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs |
Naama-amis 01.11.2004 15:44:18 | |
---|
Toisaalt megadeth ja gamma ray menee paljo paremmin sisällä kuin ulkona. Mistä ihmeestä näitä juttuja oikein on revitty että Megatetti tulisi? Joku keksinyt levittää vain tämmöistä huhua vai onko tällä edes jonkinlaista todellisuuspohjaa. Sittenhän joutuisi melkein ihmettelemään että kumpaa sinne enemmän lähtee katsomaan... Maiden on 150% kovempi esiintymisessään, toisaalta pidän Megatetin musiikista enemmän. "It's like making love to a gorilla. You don't stop until the gorilla's done." - Dave Mustaine on using drugs |
elbowski 01.11.2004 15:44:56 | |
---|
Jesjes! Katsomo 315:sessa tavataan! Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |