Aihe: Minä valitsen suosikkibändini näin..
1 2 3 4
Tuomas
22.10.2004 14:37:49

Minä en valitse suosikkibändejäni, ne valitsevat minut.

Amen to that. Sen tietää kyllä, jos pitää. Vähän kuin vastakkaisen sukupuolen suhteen.
sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste
Angus
22.10.2004 14:52:44

Minä en valitse suosikkibändejäni, ne valitsevat minut.

Aivan. Minulle ainakin käy juuri näin, se vaan iskee niin kovaa ettei siinä tarvitse paljoa ajatella, että "onko tämä minun suosikkibändini". Sen vaan tietää sisimmässään heti.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
mr_b
23.10.2004 01:35:26

Minun suosikkiyhtyeeni liikuttavat joko takapuoltani tai sydäntäni. Mieluiten molempia.
Ddddo the Metropolitan Glide!
fuk tha gtr
30.10.2004 21:51:57
minä tykkään musiikista jossa on paljon raskaita kohtia ja paljon sooloja
Hyla
31.10.2004 19:57:49
Yleensä omaperäisyys iskee. Monesti iskee myös ihan joku vanhan kaavan mukaan tehty poprenkutus, jos siinä vain on...sitä jotain:) En jaksa vihata teinibändeiksi luokiteltuja yhtyeitä ihan vain sen teini-imagon ja radiosoiton määrän takia, ja koska jokainen tr00 muusikko niitä vihaa. Hyvä esimerkki jostain varsin radiopopista biisistä, joka on erittäin paljon miellyttänyt korvaa on Poets Of The Fall -yhtyeen Lift.

Minulla ei ole kovinkaan paljoa innostusta hankkia mitään taustatietoja kuuntelemistani yhtyeistä. Yleensä korkeintaan pyrin hankkimaan livetallenteita(jos siis ei ole mahdollisuutta nähdä bändiä livenä, täällä korvessa harvoin on, ja vaikka olisikin niin että tietää mitä odottaa) ja kuuntelemaan sitä itse musiikkia.
paranoid android
31.10.2004 20:00:53
B ja C.
Nahkaliivit paukkuu.
Bodla
03.11.2004 14:02:24
Minä pidän sellaisista bändeistä jotka:

1. Tekevät hyvää musiikkia
2. Eivät ole niin sanottuja "tuotteita", vaan ovat tehneet kovan työn menestyksensä eteen.

Jep!!!!
leather rebel
04.11.2004 08:51:32 (muokattu 04.11.2004 08:52:13)
A) ne ovat hyviä soittamaan. ensisijaisesti vain tätä.
B) ne ovat hyviä säveltämään. Biisit ovat mielestäni hyviä vaikka soundit ja soittotaidot olisivat kusisia.
C) soundimaailma on hyvä, vaikka soitossa olisi virheitä ja biiseissä olisi huonoja kohtia.
D) bändi on niin sanotusti tr00 ja kukaan "teini" ei siitä tykkää
E) bändin jäsenet näyttävät "hyvältä".

Hyvässä musiikissa on yleensä sellainen hyvä balanssi A:n ja B:n välillä. Mutta jos on pakko valita, niin kyllä tuo B painaa enemmän.

C on lähinnä sellaista kivaa bonusta.

D:llä tahi E:llä ei ole vitunkaan väliä.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)