Aihe: Mitä näistä suosittelette kotikäyttöön
1 2
gator
31.10.2004 13:45:40
Mä kokeilin microcubea fazer-musiikissa kaisaniemessä.
kimmokel
31.10.2004 22:56:00

Ostin ton Laneyn justiin ja on kyllä mukava soundinen. Ilman mitään pedaaleita lähtee mukavat säröt ja kyllä se hiljasemmallakin soi tosi hyvin. Sitten kun aletaan volaa nostamaan vitosen nurkille niin alkaa jo säröytymään mukavasti ja kun vielä SD-1 boostas nii hyvä tuli. Huonona puolena noitten pedaalien kans on vaan että niistä tulee sitä häiriöta.
Ose
02.11.2004 09:40:18
Hankin sitten micro cuben. Loistava soundi ja lupaa siltä osin mukavia hetkiä kitaroinnin parissa. Kiitti kaikille vastanneille.
Noin äkkiseltään löysin seuraavia positiivisia puolia:

+ pieni koko
+ monipuoliset soundit ja säädöt
+ hinta
+ mahd. soittaa pattereilla (mökille)
+ melko tehokas 2 w:ksi

ja jotain miinusta

- alapään toisto ei ihan vakuuta. Basso vähän kumajaa.
- ei mahd. liittää lisäkaappia
- ääni tulee "ahtaasti" ja sen huomaa ajoittain

Kaiken kaikkiaan olen erittäin positiivisesti yllättynyt vehkeestä.
Lonesome
02.11.2004 10:05:26
Ostin ton Laneyn justiin ja on kyllä mukava soundinen. Ilman mitään pedaaleita lähtee mukavat säröt ja kyllä se hiljasemmallakin soi tosi hyvin. Sitten kun aletaan volaa nostamaan vitosen nurkille niin alkaa jo säröytymään mukavasti

Juuri näin. Piuha kiinni ja soittamaan. Pehmeän pyöreat säröt irtoaa, kun gaini on siinä 5 -7 ja masteri pienellä. Päätesärön hakuun tuo 15 putki-wattiakin on kuitenkin aika paljon. Jos masteri on vitosella, niin naapurikin kyllä kuulee...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Volle
02.11.2004 10:11:16
Jos masteri on vitosella, niin naapurikin kyllä kuulee...

Hmm... Masteri vitosella antaa jotakuinkin täyden volyymin, jos gainia on yli 3:n. Sen jälkeen jos laittaa lisää, vain särö lisääntyy. Mun oma saundivinkkini on master täysille ja gainia sitten oman maun mukaan. Jos gaini on jossakin 1-2:n välissä, saa mukavan herkkätatsisen pikkurutun. Isommalla taas menee kunnolla murolle. Älkää kuitenkaan kerrostalonaapureitanne näillä vihjeillä häiritkö.
Nam.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)