Kimmo72 22.10.2004 22:57:54 | |
---|
Eli se on vähän niinku isommissa koti kaijuttimissa/vahvistimissa. Piuha läpi ja kiristetään se sinne väliin??? ko? kö? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Da Make 22.10.2004 23:03:03 | |
---|
Eli se on vähän niinku isommissa koti kaijuttimissa/vahvistimissa. Piuha läpi ja kiristetään se sinne väliin??? ko? kö? Aivan. |
kayris 30.10.2004 21:08:01 | |
---|
Itselläni on stratossa ilmeisesti gotohin valmistamat aivan perus-stratovirittimien näköiset virittimet, joissa on tämä hieno lukkomekanismi joka poiketen sperzelin mulkerssonimaisesta ulkonäöstä sekä pyöritettävästä mutterista, lukittaa kielen automaattisesti kun rupeaa kiristämään..tosi loistavat virittimet..tajusin virittimien idiksen vasta myöhemmin kun olin ostanut skeban..eli poistaa yhden turhan lenkin taistelussa vintagestraton vireongelmista kampea käytettäessä! Hosiokangas |
Perskeles, eikö ne sitten parannakkaan vireen pysyvyyttä? En itse ainakaan rupea niistä maksamaan vain sen takia, että kieltenvaihto olisi nopeampaa. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Samuello 30.10.2004 23:49:01 | |
---|
Perskeles, eikö ne sitten parannakkaan vireen pysyvyyttä? En itse ainakaan rupea niistä maksamaan vain sen takia, että kieltenvaihto olisi nopeampaa. Mielestäni pitää vireen paremmin, ainakin stratossa kun kammella kikkailee. Kiinteätallaisiin kitaroihin en välttämättä vaihtaisi. OSTAN: Hamer USA strato/tele! Muitakin malleja voit tarjota! |
Pluto 31.10.2004 09:27:18 | |
---|
Itelläni on nimenomaan kiinteätallaisessa kitarassa, eikä vireen kanssa ole sitten niin mitään ongelmia. Pysyy täydellisesti vireessä pitkään. Dillon, you son of a bitch! |