stratocaster 30.10.2004 14:58:50 | |
---|
Onko tuo kova peli? Tuosta nupista jollain putkella saa 15 wattia irti.. Riittääkö vola? Oli kaks ankkaa ja kolmannella ei ollu pipoa.
HEhaahhahoehoeuhe!"!! |
Samuello 30.10.2004 15:41:10 | |
---|
Onko tuo kova peli? Tuosta nupista jollain putkella saa 15 wattia irti.. Riittääkö vola? Olen kyllä itse tykännyt Univalvesta! Siitä saa 15w ja ylikin monella eri putkella. Siihen volaan/kuuluvuuteen vaikuttaa paljon kaappi, jonka läpi sitä luukuttaa (itsellä THD:n oma 2x12). Volan pitäisi riittää useimmille, paitsi jos haussa on paljon "clean headroomia". Toisaalta sitäkin saa lisää, jos käyttää nerokasta line-outtia instrumentti tasolla ja ajaa Univalven soundin lisäksi vaikka toisen vahvarin läpi (siis line-outista suoraan toisen vahvarin inputtiin). Kokeiltu on ja toimii! Tällöin avautuu mahdollisuudet myös ns. wet/dry setuppiin ja kaikenlaiseen kikkailuun ;) -Samuel PS. Täältä saa paljon infoa: www.univalve.net OSTAN: Hamer USA strato/tele! Muitakin malleja voit tarjota! |
stratocaster 30.10.2004 19:31:59 | |
---|
Olen kyllä itse tykännyt Univalvesta! Siitä saa 15w ja ylikin monella eri putkella. Siihen volaan/kuuluvuuteen vaikuttaa paljon kaappi, jonka läpi sitä luukuttaa (itsellä THD:n oma 2x12). Volan pitäisi riittää useimmille, paitsi jos haussa on paljon "clean headroomia". Toisaalta sitäkin saa lisää, jos käyttää nerokasta line-outtia instrumentti tasolla ja ajaa Univalven soundin lisäksi vaikka toisen vahvarin läpi (siis line-outista suoraan toisen vahvarin inputtiin). Kokeiltu on ja toimii! Tällöin avautuu mahdollisuudet myös ns. wet/dry setuppiin ja kaikenlaiseen kikkailuun ;) -Samuel PS. Täältä saa paljon infoa: www.univalve.net Mites tolla sitte irtoaa hevit? Ja onkoha noita suomessa edes myynnis.. Oli kaks ankkaa ja kolmannella ei ollu pipoa.
HEhaahhahoehoeuhe!"!! |
Mursuviiksi 30.10.2004 19:52:09 | |
---|
Mites tolla sitte irtoaa hevit? Ja onkoha noita suomessa edes myynnis.. Heveistä en osaa sanoa, mutta kyllähän noita saa Suomestakin: http://www.kitarapaja.com/guitam.htm (viides ylhäältä) Moussaka on kamalaa. |
Joees 30.10.2004 20:21:01 | |
---|
Mites tolla sitte irtoaa hevit? Ja onkoha noita suomessa edes myynnis.. Custom-Sounds tuo noita suomeen. www.custom-sounds.com Groooove is in heart! |
Mites tolla sitte irtoaa hevit? Ja onkoha noita suomessa edes myynnis.. Noh, Univalvehan ei ole suunnattu hevimiehille, mutta kyllä eri putkia/kitaroita/pedaaleja yhdistelemällä se taipuu mielestäni mihin vaan. Jos pääasiassa soittaa raskaampaa musaa, kannattaa harkita muitakin vahvareita. Tuolta univalve.netistä löytää myös mielenkiintoisia sounclippeja Univalvesta... vaikka: http://www.dereksherinian.com/sounds/mythology/derekmyth-trk01.mp3 OSTAN: Hamer USA strato/tele! Muitakin malleja voit tarjota! |
Samuello 30.10.2004 23:45:41 | |
---|
Tuolta univalve.netistä löytää myös mielenkiintoisia sounclippeja Univalvesta... vaikka: Täältä löytyy myös clippejä: http://koti.welho.com/apesone1/ En tiedä soittajaa, mutta hyvältä kuulostaa! OSTAN: Hamer USA strato/tele! Muitakin malleja voit tarjota! |
stratocaster 18.09.2007 21:52:46 (muokattu 18.09.2007 22:21:10) | |
---|
Nostetaampas tämä. Kyseinen vahvistin rupes taas kuumottamaan ku vähän musaliikkeessä testailin. Aika himputin rouheat säröt. Kertokaapas vielä omia kokemuksia ja mietteitä tästä pelistä kiitos. EDIT: Miten on brittirock, löytyykö putkiyhdistelmiä sen tyyppiseen hyvään säröön? (Ei tosiaan ole nuo hevisäröt niin hakusessa kuin ylempänä kolme vuotta sitten, hehheh) "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Dr. Muff 18.09.2007 22:49:17 (muokattu 18.09.2007 22:50:10) | |
---|
Mulla on Bivalve ja suosittelen sitä lämpimästi. En tiedä kuinka paljon Univalve eroaa BiValvesta käytettäessä vain yhtä pääteputkea mutta BiValve ohenee ja jerkku lähtee pois, kun käytössä on vain yksi putki. Ohuemmaksi olen lukenut Univalvea kuvaillun. Kajarivalinta vaikuttaa toudella paljon. Brittiä jos metsästää EL34+Greenback ja menoks! Tällä hetkellä mun suosikki kyllä taitaa olla Eminencen Red White Blues. Käytän sitä pääasiassa 1x12" kaapin kanssa ja ainkin Greenback tuntuu jäävän alakerrastaan vähän köyhäksi ja toisaalta keskialuetta tuppaa tulemaan paljon. Mutta kyllä brittisäröt irtoaa, no question about it. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
stratocaster 18.09.2007 22:56:40 | |
---|
Mulla on Bivalve ja suosittelen sitä lämpimästi. En tiedä kuinka paljon Univalve eroaa BiValvesta käytettäessä vain yhtä pääteputkea mutta BiValve ohenee ja jerkku lähtee pois, kun käytössä on vain yksi putki. Ohuemmaksi olen lukenut Univalvea kuvaillun. No onko tämä ohut soundi sitten jo häiritsevän ohut? Itse vähän testailin HK:n 412 kaapilla ja aika tuhdilta tuon kanssa ainakin vaikutti. Mitenkä sitte tuo volapolitiikka, mun 30 w Orangen masteri pitää olla reeneissä vähintään puolessa välissä (tietysti riippuen gainin määrästä), riittääkö univalve tällaiseen menoon? Itsellä olis framuksen 212- kaappi vintage kolmekymppisillä, toimiiko tuon kanssa yhteen? "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Dr. Muff 18.09.2007 23:18:38 (muokattu 18.09.2007 23:22:51) | |
---|
No onko tämä ohut soundi sitten jo häiritsevän ohut? Itse vähän testailin HK:n 412 kaapilla ja aika tuhdilta tuon kanssa ainakin vaikutti. Mitenkä sitte tuo volapolitiikka, mun 30 w Orangen masteri pitää olla reeneissä vähintään puolessa välissä (tietysti riippuen gainin määrästä), riittääkö univalve tällaiseen menoon? Itsellä olis framuksen 212- kaappi vintage kolmekymppisillä, toimiiko tuon kanssa yhteen? Ohuus riippuu varmaan aika pitkälti käytetystä kaapista. Mutta mielummin soitan kahdella putkella. Soittelin tänään pikkukaapilla ja bivalvella. Mulla oli kuorma noin klo12 ja less inputti. Riitti mainiosti, mutta soitetaan kyllä melko maltillisella volalla, melkein niin että voi puhua soiton yli. Kovakätisemmän rumpalin kanssa tuntui ettei oikein riitä, piti ottaa kuorma kokonaan pois. Mutta sillon ei muutenkaan ollu miellyttävää, liikaa volaa ja kaikki nyanssit jää pois. Jotkut rumpalit osaa ja toiset ei. Voi ton vääntää täysille 4x12" kaapin kanssa ilman että mitään menee rikki, ei siis tuhottoman kovaääninen. Pitäis riittää tai munsta sillon volaa on liikaa..Univalvesta en osaa sanoa. Vintage 30 ämyrithän on aika kovaäänisiä (herkkiä+leikkaava tone), mulle riittäis kevyesti, en muitten tarpeista tiiä :) Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
stratocaster 18.09.2007 23:22:02 (muokattu 19.09.2007 17:30:48) | |
---|
Univalvesta en osaa sanoa. No univalvesta haluaisin enemmän tietoa tuon asian osalta.. P.S. Mulle saa tarjota univalveja käytettynä pikaviestillä ;) "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
stratocaster 19.09.2007 17:30:54 | |
---|
Nosto, ei saa tämä keskustelu loppua tähän! "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |