Peace 09.10.2004 12:36:18 | |
---|
Joona Rautiainen |
tthei 09.10.2004 12:43:47 | |
---|
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Jeltz 09.10.2004 14:03:33 | |
---|
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
ddrum54 09.10.2004 17:38:02 | |
---|
Olkoon sitten niin taikka näin, mutta helevetin hienot on. 2 n`4 |
Bacchus 09.10.2004 19:59:33 (muokattu 09.10.2004 19:59:42) | |
---|
Nätit ovat, ja hinta-laatusuhteeltaan loistavat. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Solaris 29.10.2004 17:42:22 | |
---|
|
Muovinen 29.10.2004 18:07:18 (muokattu 29.10.2004 18:11:32) | |
---|
Jeh, voin suositella eikä tarvi noista hardware nurinoistakaan huolestua, tukevia ovat nuo Pacificin parempaa mallia olevat telineet. Kannattaa tosiaan lukea toi arvostelu (Riffi 09/04) vaikka se koskeeki LX settiä, kyllä se suuntimaa antaa. Itsekin voisin valittaa lähinnä virvelistä vaikka ei se todellakaan huono ole! Basari on todella tiukan kuulonen ihan tehdaskalvoillakin ja tomarit toimii ku asentaa omaan makuun sopivat kalvot. Mukana tulevasta pedaalista en voi sanoa mitään, en oo testannu, mutta kai ihan perusvehje. Ja ihan vinkkinä että Tobacco Fade väri rulettaa! ;) "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
Solaris 29.10.2004 18:14:01 | |
---|
Kannattaa tosiaan lukea toi arvostelu vaikka se koskeeki LX settiä, kyllä se suuntimaa antaa. Itsekin voisin valittaa lähinnä virvelistä vaikka ei se todellakaan huono ole! Basari on todella tiukan kuulonen ihan tehdaskalvoillakin ja tomarit toimii ku asentaa omaan makuun sopivat kalvot. Mukana tulevasta pedaalista en voi sanoa mitään, en oo testannu, mutta kai ihan perusvehje. Ja ihan vinkkinä että Tobacco Fade väri rulettaa! ;) Eikös LX:n ja MX:n ainoa ero ole se, että LX on lakkapintainen ja MX matta. Oli miten oli, päädyin deep red -väriin :). Bassari ja tomit kuulostivat aivan helvetin hyvältä noilla tehdaskalvoillakin, mutta eiköhän virvelistäkin irtoa kelvolliset soundit, kun vaihtaa kalvon/kalvot. Starclassic -snare on kuitenkin se jota tulen todennäköisesti enemmän käyttämään. Pedaalia en mukaan edes ottanut kun löytyy tuo IC jo valmiiksi. |
DimensionZ 29.10.2004 21:57:43 | |
---|
Itse testasin tässä just Musamaailmassa PDPn vaahterasettiä, ja täytyy sanoa että oli kyllä helvetin hyvänkuuloset rummut. Varsinkin basari ansaitsee kunniamaininnan. Tehdaskalvoilla myös varustetut tomit toimivat erittäin hyvin. Hardwarekaan ei tuntunut ihan lelulta, mutta en kyllä niitä kauheasti katellutkaan, eli voin olla väärässä. Tuo sininen väri jota tuossa näytitkin on helvetin makeen näkönen myös livenä, eikä tuo hintakaan ole paha, vaikka vaahtera maksaakin ainakin musamaailmassa puolet enemmän. ''He jumped right out of a building!!'' |
Jusku 30.10.2004 11:30:08 | |
---|
FX-settiä ei pidä sekoittaa PDP:n parempiin setteihin. Runko ei ole vaahteraa, hardware ja eritoten tomiripustus toimii huonommin, valmistusmaa on Kiina. Vaahteraseteissäkin kannattaa kiinnittää huomiota, onko siinä uudempi STM-ripustus vai vanhantyylinen (sama kuin koivuseteissä). Eroa on, soundissa ja työn laadussa. |
ilarj 30.10.2004 12:12:51 | |
---|
Mul on fx:t ja on helvetin hyvät. Tomiripustuskin on hyvä. Ei mulla oo mitään moitteitta vaikka oon monien valmistajien huippuseteillä soitellu. Kun hinta on noin halpa ni ei sitä ihan kaikkee voi saada, mut esim jotku exportit ja rockstarit hakkaa kyllä mennen tullen. Ja loppeenlopuksi ei mikään valmistaja oikeestaan tee enään huonoja keskihintaluokan settejä. |
WyW 30.10.2004 15:15:34 | |
---|
Seksikäs kuin maksalaatikko. |
Muovinen 30.10.2004 18:01:47 | |
---|
Suurin osa nyt vaan jauhaa LX ja MX seteistä vaikka kysyjä tarkoittaa ainakin annetun linkin perusteella FX settiä, jota ei tietenkään voi verrata noihin vaahtera setteihin. Niinkuin jo aiemmin kirjoitin niin eipä ole paljoa valittamista ja ovathan nuo kuitenkin koivua nuokin. Ja telineet, tomiripustuksia myöten, ovat kestäneet tällaisenkin suht kovakätisen rokkrumpalin nuijintaa. Ovat hintansa väärti. "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
WyW 30.10.2004 19:10:47 | |
---|
Mikäli FX:ssä on samaa hardwarea kuin esim CX/MX/LX -sarjoissa, voisin sille ainakin sanoa ison plussan. Toisin mitä mulle väitettiin niin tykkään tosta DW:n hardwaresta ja esim Pearlin Session customeissa on heikompi hw. Varsinkin tomien pallonivelsysteemistä iso plussa. Etutomeille tosin hommasin tuota DW:n 9000-sarjaa ständin, eli heavydutyä. Yhteensopivia ovat siis DW:n raudan kanssa vieläpä. Seksikäs kuin maksalaatikko. |
ilarj 30.10.2004 19:21:45 | |
---|
Mutta hämää kun tuossa thomannin fx setissä on 10 kiristintä basarissa ja mun fx setissä vaan 8. Hmm... |
Mutta hämää kun tuossa thomannin fx setissä on 10 kiristintä basarissa ja mun fx setissä vaan 8. Hmm... Tuo on muuten aika hassu juttu, sillä minun t-kaupasta tilatussa fx:ssä on tuo 10 kiristintä...:) Mutta asiaan: Itsellä on ollut tuommoinen kiinan pdp setti kohta ehkä 3 kk ja hemmetin hyvin on asiansa ajanut. Tilattuani kannut aloin epäilemään, että mitäs sitä tulikaan tilattua, sillä tilauksen jälkeen kävin pdpn nettisivuilla ja huomasin, ettei sieltä löytynyt mitään infoa fx:stä ja sitten huomasin vielä, että setissä ei olekaan STM-ripustus systeemiä. Tällä kertaa onneksi tällaisesta hutkimisesta ei ollut mitään haittaa (ainakin vielä tuntuu siltä). Pöntöt moikaa oikein mainiosti vakiokalvoillakin ja kunhan saan emperorit/g2:set paikoilleen, niin uskoisin setin olevan oikein mainio koivusetti, verrataan sitten ihan mihin vaan. Hardwaren haukkumista en oikein ymmärrä, sillä tuntuu olevan oikein tukevaa ja toimivaa. Tuosta ripustussysteemistä vielä sen verran, että minulla on tiktakin livevideo koneella, jossa tuuli vetelee jollakin vanhemmalla DW:n setillä ja väittäisin niissä olevan nämä pacificin PDM mountit. Voi tietysti olla, että pacificin malli on jokin halvempi. En väitä mitään, kun en kerran tiedä mistään mitään =) Jari-Markus Sinkkoinen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
ilarj 30.10.2004 23:42:46 (muokattu 30.10.2004 23:51:03) | |
---|
|