Aihe: Paiste 602 Formula Medium Hi-Hat
1 2
Bacchus
31.10.2004 18:18:18
Ja siellä oli jotkut Dark Energy haikat, jotka oli aivan mahtavan kuuloset.

Damn, täytyy itsekin käydä katsastamassa toi Dark Energy-sarja. Todella maukkaan oloiset ainakin Paisteen kotivisuilta löytyvän kuvauksen mukaan.

Varmaan liiallinen 302sien ja 502sien soitto ja kuuntelu on vaikuttanu aika paljon omaan Paiste-kuvaan, jonka vuoksi en ole koskaan sitten halunnut edes käydä testaamassa niitä.

Varmaan monen kohdalla aika totta. Ei oo hirveän hyvää mainosta Paisteelle noi halpikset... Toisaalta, nehän on tehtykin halvoiksi, ja löytyy niitä halpoja ja kolisevia sarjoja muiltakin valmistajilta.
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
afro
01.11.2004 18:43:42
Itse maksaisin hyväkuntoisista parikin sataa euroa, jopa vähän ylikin. Ovat erittäin hyvät pellit kevyempää soittoon, heviin en harkitsisi. Tuon medium-paksuuden ei pidä antaa hämätä, vastaa nykypäivän pelleissä luokkaa medium-thin tai jopa thin? Viisaammat korjatkoon.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
nubikka
20.03.2005 14:16:18
mulla löytyis tämmöset ja ehkä lähtis myyntiinkin, en näes jatsista perusta :) Mutta jos jotain kiinnostaa niin mulle osku@muurahainen.fi mailia niin katsotaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)