Aihe: kysymyksiä weeping demon pedaalista
1
r.andy
30.10.2004 12:24:56
Minkälaisia ääniä tuosta lähtee ja onko tuo niin kuin wah wah pedaali?
Exhausted
30.10.2004 12:27:15

kyllä, se on wah wah-pedaali.
tunkki
30.10.2004 14:31:56

Minkälaisia ääniä tuosta lähtee ja onko tuo niin kuin wah wah pedaali?

Hyviä ääniä lähtee. Perinteistestä moderniin. Omani säädän niin että toimii parhaiten alakieliltä ja että soundi on tosi julma ulvonta. Ylivoimaisesti paras wah wah mitä olen testannut/omistanut.
Tuhannen megawatin totuus!
Kasperi Tervonen
02.11.2004 13:23:59
Miten vertaisitte tuota edellä mainittua värkkiä vaikkapa joihinkin dunlop crybeibeihin.
vale
02.11.2004 13:30:36
Hyviä ääniä lähtee. Perinteistestä moderniin. Omani säädän niin että toimii parhaiten alakieliltä ja että soundi on tosi julma ulvonta. Ylivoimaisesti paras wah wah mitä olen testannut/omistanut.

Mitenkäs tuo toimii bypass -tilassa? Värittääkö soundia?
Rock n' Roll is the only way to DIE
tunkki
02.11.2004 14:29:34

Mitenkäs tuo toimii bypass -tilassa? Värittääkö soundia?

Tässähän on true bypass. Miten trOOO se on, siitä en tiedä mutta ei leikkaa yläpäätä enkä muutenkaan ole huomannut signaalihäviötä.

Tuota on aika vaikea verrata crybabyyn. Siitä saa niin monenlaista ääntä irti. Hankin tuon juuri sen takia kun olen niin avuton cb:n käytön kanssa. Halusin myöskin rankemman soundin. Tuo vie enemmän tilaa mutta se ei minua haittaa. Polkimen fyysinen liikerata on suurempi (iso plussa) ja uuu-wah- herkkyyttä saa säädettyä.

Itse käytän oikeastaan pelkästään siinä auto-on tilassa, jossa jousi palauttaa polkimen sinne "uuu"-asentoon, sammumisajan saa säädettyä. Itse laitan sen sammumaan välittömästi.

Tossa vielä linkki:

http://www.ibanez.co.jp/world/products/effects/page/wd7.html
Tuhannen megawatin totuus!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)