-JiiTee- 28.10.2004 09:07:21 | |
---|
Ammattitaitoa kyllä löytyy, mutta kliseisten kikkelihevibiisien lisäksi lyyrikat ovat jotain aivan hirveää. Aina alkaa väkisinkin naurattamaan kun sitä kuulee. Kilpi toimii kun ei ota liian vakavasti. Hieman samaan tyyliin kuin Manowar -tuskin sitäkään kukaan otta kurtussa diggailee... |
Tympee Huttunen 28.10.2004 10:20:30 | |
---|
Joku voi joskus huvikseen suomentaa Iron Maidenin yms. lyriikoita. Ei niissä haeta mitään cmx-mäisiä sfäärejä. Toimii. Perjantaina Kilpi Turun Klubilla! Kaikki sinne. Mut tunnistaa upeasta kukkapaidasta. |
Risto Mustalisä 28.10.2004 10:37:28 | |
---|
Joku voi joskus huvikseen suomentaa Iron Maidenin yms. lyriikoita. Ei niissä haeta mitään cmx-mäisiä sfäärejä. Toimii. Olen eri mieltä.Maidenin lyriikoista löytyy melkoisiakin sfäärejä.Aiheet liikkuvat huorista ja muinaisesta Egyptistä maratoonariin ja Aleksanteri Suureen. Ongelma onkin siinä ,että se mikä suomennettuna kuulostaa hölmöltä ei välttämättä ole sitä englanniksi.Suomen kieli kohdistaa sanoituksiin toisenlaisia vaatimuksia koska se on äidinkieli (meille suomalaisille). Ja Kilven lyriikkapuoli todellakin tökkii.Muuten bändi servomaisesti sanoen oukei :-) Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Tympee Huttunen 28.10.2004 11:06:51 | |
---|
Olen eri mieltä.Maidenin lyriikoista löytyy melkoisiakin sfäärejä.Aiheet liikkuvat huorista ja muinaisesta Egyptistä maratoonariin ja Aleksanteri Suureen.
Perhanas, olet oikeassa. Mutta kyllä Maideniltäkin löytää myös muunlaista lyriikkaa. |
Risto Mustalisä 28.10.2004 11:46:14 | |
---|
Perhanas, olet oikeassa. Mutta kyllä Maideniltäkin löytää myös muunlaista lyriikkaa. Todellakin..Bring your daughter to the slaughter :-) Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Kakemakeväke 28.10.2004 11:51:16 | |
---|
Kilpi olisi hyvä yhtye, jos ne tyypit eivät ottaisi itseään tosissaan. Nyt se on vain lähinnä naurettavaa, varsinkin todella huonot lyriikat häiritsevät. Ammattitaitoa kyllä löytyy, mutta ei muuta. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Sperm Donor 28.10.2004 20:11:17 | |
---|
Jos löytyy ammattitaitoa mutta ei muuta,(kyrpää särmää, persoonallisuutta, ilkeyttä uupuu) niin pahimmillaan bändi voi kuullostaa esim GL:ltä niinkuin aiemmin sanoin. |
-Mickill- 28.10.2004 20:33:14 | |
---|
Nyt täytyy kyllä elämäni ensimmäistä kertaa sortua muusikoiden.netissä täysin ala-arvoiseen suoritukseen ja varta vasten tulla tähän topicciin ilmoittamaan että mun mielestä Kilpi on aivan hirveetä paskaa, siis hyi saatana! No jotkut kai tykkää mutta minä en todellakaan voi sietää kyseistä yhtyettä. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
Mark-Ken 29.10.2004 14:16:49 | |
---|
Ihan jees biisejä ja livenä bändi todellakin rokkasi! Loistava meininki. |
CaRRion__ 29.10.2004 16:52:34 | |
---|
Jää soimaan niiden biisit päähän. Ei ole mukavaa. Caractère silencieux! |
Keppis 30.10.2004 16:29:39 | |
---|
Ihan mukavaa musiikkia, kuhan ei ota turhan tosissaan. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Hyi Vittu. Kylmä tuuli läpi pään. Think of hummingbirds as the flying penises of flowers |
l@ho 31.10.2004 15:53:04 | |
---|
Paskaa omasta mielestäni. Kyllähän nuo soittaa osaavat mutta kliseet pursuaa ulos ja sanoitukset ovat täyttä paskaa. Jotenkin kuullostaa myös siltä että biisit ovat toistensa kopioita sanoitustyylin takia. *phyi* - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
kimurantti1 31.10.2004 17:18:00 | |
---|
Toimii muuten todella hyvin, mutta suurin osa sanoituksista kuulostaa niin kornilta, että...no ehkä syy siihen on se, että suomi nyt ei yleensäkään ole mielestäni mikään laulukieli.. Sanon siis saman minkä suurin osa muistakin: Toimii, kunhan ei ota liian vakavasti. On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
reino 31.10.2004 22:56:47 | |
---|
Meinasin kyllä kuolla kun kuulin yhen niitten biisin. Nimi oli joku Sielut iskee Tulta. Tai joku vastaava. W00t? |
Artu Pupunuss 01.11.2004 00:06:35 | |
---|
Hyvää iskelmällistä kasarihenkistä pehmoheviä, itkettävän naurettavat diibadaaba-sanoitukset kuuluu asiaan ja kuorruttaa tän kakun kirsikoilla. What doesn't kill you, makes you wanna die! |
Anakonda* 01.11.2004 21:49:42 | |
---|
Onko tämä se yhtye joka laulaa jostain jääteen juonnista? Sama porukka. Biisi on nimeltään Nerokasta ikävää ("jääteetä lipittää, etsiskellen järkevää..."). Tykkään ja paljon. Lyriikat ovat kieltämättä joissain biiseissä hiukan outoja, mutta musiikillisesti Kilpi viehättää meikäläistä. Ja keikoilla on hyvä meininki. Elämässä ei ole encorea!! -Jari Sinkkonen, muusikko |
Helvetinpartaterä 01.11.2004 21:53:47 | |
---|
Erinomainen bändi kunhan ei ota liian vakavissaan.Itseen on kolahtanut tuo Samaan Aikaan Toisaalla. "Elämä on makeaa,rinnoilta juodaan shampanjaa!" Elämä on kovaa,mutta ilman kovaa ei ole elämää. |
MV 02.11.2004 16:37:52 | |
---|
Ihan huono ku ne ei oo trOO. Eikai nyt sentään. Ei toi nyt mitään hirveetä paskaa oo mut toi on vähän liian kesyä. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Rattata 02.11.2004 16:57:17 | |
---|
Ei nappaa meikäläiseen yhtään. Kaksi biisiä olen kylläkin vain kuullut mutta riittää mulle. En tartte yhtään lisää. |