Aihe: Epiphone the Dotin kansi?
1
Cujo
29.10.2004 20:16:03
Epiphonen es-335 kopiota olen katellut, mutta kun kaikista kyseisen kitaran kuvista on jäänyt jotenkin sellainen kuva että sen kansi ei olisi kaareva (kuten olen kuvitellut)..
Vai onko aidossa Gibsonissakaan kaarevaa kantta? Miten se kaareva kansi ylipäätään vaikuttaa mihinkään? Nyt siis auttakaa! Vai tietääkö joku parempaa puoliakustista samassa hintaluokassa?

-kiitos kivat ihmiset!
Yst. vast. tälle palstalle ASAP.
fox
29.10.2004 20:32:14

Epiphonen es-335 kopiota olen katellut, mutta kun kaikista kyseisen kitaran kuvista on jäänyt jotenkin sellainen kuva että sen kansi ei olisi kaareva (kuten olen kuvitellut)..
Vai onko aidossa Gibsonissakaan kaarevaa kantta? Miten se kaareva kansi ylipäätään vaikuttaa mihinkään? Nyt siis auttakaa! Vai tietääkö joku parempaa puoliakustista samassa hintaluokassa?

-kiitos kivat ihmiset!

Kansi ja pohja on kaarevat, niin Dotissa ku oikeessa ja aidossakin. Meidän bändin kolmoskitaristilla on dotti, itse en siitä niin hirveesti perusta, se kaula on mun mielestä vähän paksu... mutta toisaalta, enhän olekaan kitaristi..
Ne kannet ja pohjat on ns. muotoonprässätty siinä laminointivaiheessa.. Kyllähän Dot on varmaan aivan hyvä, se kaula oli ainoa joka minua ei miellyttäny siinä. Samassa hintaluokassa?? Kun mulla ei oo juuri ollenkaan käsitystä tuon Epipuhelimen hinnasta... Käytetty Sheraton? Joku Ibanetsin semi saattais olla myös kokeilemisen arvoinen, Tokain kopiot taitaa olla kalliimpia, siis uutena, mutta jos käytettynä sellaisen löytäis.. Siinä jokusia ehdotelmia..
jari
30.10.2004 12:07:53
kyllä se kansi on kaareva hieman joka suuntaan että jos etsii tasakantista,ei kannata ostaa;)
kaulaprofiili on todellakin hieman tuhdimman puoleinen ja itse tykkään kovasti kyseisestä profiilista niin teetätin myös tuohon ruokankaaseen samanlaisen kaulan.
eipä ole muuten tarvinnut epissä kaulaa ruuvailla puoleen eikä toiseen aika hyvin pysyy muutenkin säädöissään.
ja on siis sheraton
kitara on lyömäsoitin
Joees
30.10.2004 15:04:17
Mulla on Tokain ES-60. Eli siis 335 kopio. Varsin hyvä on tämä, ehkä aavistuksen verran parempi kuin joku Dot mitä kokeilin joskus aikaa sitten. Sekä Dotissa että tässä mun Tokaissa on paksut kaulat, tämä kävisi lähes pesäpallomailasta. No, mutta se vaatii vaan totuttelua. Mulla on itellä pieni käsi mutta tottuu siihen silti. Ainoat huonot puolet tässä mun Tokaissa on virittimet, jotka ovat tuskaisen jäykät. Mikrofonit on myös heikohko lenkki, mutta menettelee.
Groooove is in heart!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)