Kapina 29.10.2004 17:02:49 | |
---|
Genrepoliisit on rasittavia. Poliisit yleensäkin on. Alakulttuurihengessä sinänsä en näe mitään väärää/pahaa/typerää/luotaantyöntävää, niin kauan kuin se henki on raikas. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
jannu 29.10.2004 18:07:38 | |
---|
No anteeksi nyt vaan kaikille. Olin ilmeisesti taas väärässä. Syyttömiä me siihen olemme. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Skywalker 29.10.2004 19:27:13 | |
---|
Syyttömiä me siihen olemme. "syyttömänä syntymään......" |
Malevolent 29.10.2004 20:17:59 (muokattu 29.10.2004 20:32:10) | |
---|
Tuo artikkeli on eksäni kirjoittama. Hmm. Pakko todeta että vittu skenepoliisit on ihan niin tyhmiä kuin muistinkin. Gothicism 101:in jälkeen muistin taas miksi ostin elämän ja lopetin tietoisen alakulttuurielämän. Huhhuhhuhh mitä idiootteja. Toisaalta samanlaisia taulapäitä täälläkin on näemmä. Vai mitä, Tr00GothiX667, RedTear89 ja LadyDomino88? Uurpot, urpot urpot... :D "Kaikki muut on ihan tyhmii paitsi mä!!!!11" |
Guitarist in the Night 29.10.2004 23:39:32 | |
---|
Aika hassua keskustelua :) |
Mandariini 30.10.2004 11:08:34 (muokattu 30.10.2004 11:19:53) | |
---|
Synkkyydestä, alakulosta ja murjottamisesta: Kaikki ei ehkä halua olla aina happy happy joy joy, mutta nuo edellämainitut ovat seuraamuksi syystä (terveellä ihmisellä, joskus parannuskeino on vanhentuminen). Niiden ei tulisi olla itsetarkoitus/jotai hienoa. Tosimies/nainen kerää itsensä ja nauraa taas. Murjottaminen on pidemmän päälle itsekkyyttä. Ihmiskunnan loppu voi tulla huomenna! |
Kapina 30.10.2004 11:45:27 | |
---|
Murjottaminen on pidemmän päälle itsekkyyttä. Yep. Mikään ei ole niin rasittava kuin murjottava ihminen. Mikä tahansa on parempi: vihainen, vittumainen...
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Yep. Mikään ei ole niin rasittava kuin murjottava ihminen. Mikä tahansa on parempi: vihainen, vittumainen... Oikein, "Sano sääkin ny jotain!?" (Kädet ristissä): "mmph". |
Kapina 31.10.2004 12:32:22 | |
---|
Oikein, "Sano sääkin ny jotain!?" (Kädet ristissä): "mmph". Joo! Tai "ookkos pahalla päällä?" (Nopeesti murahdettu hapannaamalla:) "Enmitenkäniin?"... Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Sir Härö 02.11.2004 21:46:47 | |
---|
LGP:stä (Local Genre Police) härö päivää! Huomasin että on aika hauska keskustelu meneillään teillä... "Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, niin sutennööri se vitut välittää..." Pastilli? |
blastoff 16.11.2004 21:03:52 | |
---|
"...and when I dropped the towel, there had been significant shrinkage." - George Costanza |
L.Ruoska 21.11.2004 00:40:37 | |
---|
Ku ne on rumia, ja yleensä kaikki vähikset lähtee siihen goottitouhuun. On ne tietysti paremman näkösiä kun sellaset hevinahkapiikkisiat. Meinaan niitä jätkiä siis, hyvännäkönen mimmihän on aina hyvä oli se sit gootti tai mikä vaan. www.kuritus.com |
Krice 21.11.2004 00:57:43 | |
---|
hyvännäkönen mimmihän on aina hyvä oli se sit gootti tai mikä vaan. Aamen. Minulle goottilaisuus on runollista synkkyyttä, sellaista dracula-meininkiä seppele.. eiku.. peltikypärä päässä. |
Via 24.11.2004 15:50:40 | |
---|
Aioin pysyä hiljaa taustalla, mutta en vain pystynytkään. Ainakaan mua ei kiinnosta pätkääkään, onko nyt joku ihme muotijuttu teinien keskuudessa olla gootti. Jos on "wannabe", niin siinähän sitten on. Jokainen ns. aitokin gootti on joskus kiskonut sen korsetin ensimmäistä kertaa päällensä, tuskis kellään se on tullut istukan ym roinan mukana kohdusta ulos jo syntymässä. Eli näistä wannabeista voi joku päivä kasvaa niitä ihan oikeita (wautsi wau!!) gootteja. Ja muuten.. gootti voi pukeutua vaikka kokopinkkiin jos niin haluaa. Väri ei ole se tärkein, vaan se tyyli. Ja koko goottigenre on jakautunut niin moniin alaluokkiin, että luokittelu on vähän vaikeaa. jollekin goottityylistä on pvc, jollekin pitsiröyhelöunelmat ja joillekin egl-söpistely. Ja kauneinta gooteilla on kun iho ei ole täysin valkoinen (muistakaa tytöt laittaa vähän väriä poskiin tai kasvojen reunoille, olette kauniimpia ja silti katu-uskottavuus säilyy) Ja musta huulipuna on muuten ruminta mitä tiedän! Mutta muiden pukeutuminen ei kuulu mulle yhtään, joten en jauha aiheesta enempää. omat mielipiteeni jääköön omikseni ja makunsa kullakin :) Ja niin, tämä ei ollut hyökkäys gootteja vastaan (vaikka joistain sanamuodoista ym voisi niinkin päätellä). Pystyisihän omaakin pukeutumista ja musiikkimakua sellaiseksi kuvailla, varsinkin bilettäessä... en luokittele itseäni mihinkään ryhmään kuitenkaan. |
anttipi 24.11.2004 16:32:17 | |
---|
Elokuvassa Easy Rider Jack Nicholson sanoo jotenkin, että "eivät he sinua pelkää, vaan sitä mitä sinä edustat". Eli erilaisuutta ja valitsemisen vapautta. Sitä ihmiset eivät aina siedä. |
Tetsuo 26.12.2004 18:02:06 | |
---|
MUN MIELESTÄ on aika naurettavaa sanoa "olen itse gootti". Metal up your ass, literally |
Woodoo 28.12.2004 13:43:15 | |
---|
Aioin pysyä hiljaa taustalla, mutta en vain pystynytkään. Ainakaan mua ei kiinnosta pätkääkään, onko nyt joku ihme muotijuttu teinien keskuudessa olla gootti. Jos on "wannabe", niin siinähän sitten on. Jokainen ns. aitokin gootti on joskus kiskonut sen korsetin ensimmäistä kertaa päällensä, tuskis kellään se on tullut istukan ym roinan mukana kohdusta ulos jo syntymässä. Eli näistä wannabeista voi joku päivä kasvaa niitä ihan oikeita (wautsi wau!!) gootteja. Ja muuten.. gootti voi pukeutua vaikka kokopinkkiin jos niin haluaa. Väri ei ole se tärkein, vaan se tyyli. Ja koko goottigenre on jakautunut niin moniin alaluokkiin, että luokittelu on vähän vaikeaa. jollekin goottityylistä on pvc, jollekin pitsiröyhelöunelmat ja joillekin egl-söpistely. Ja kauneinta gooteilla on kun iho ei ole täysin valkoinen (muistakaa tytöt laittaa vähän väriä poskiin tai kasvojen reunoille, olette kauniimpia ja silti katu-uskottavuus säilyy) Ja musta huulipuna on muuten ruminta mitä tiedän! Mutta muiden pukeutuminen ei kuulu mulle yhtään, joten en jauha aiheesta enempää. omat mielipiteeni jääköön omikseni ja makunsa kullakin :) Sori kun lainasin noin pitkän tekstin, mutta joku vei jalat mun suusta... Joskus pukeuduin aina todella goottimaisesti, mutta olen niin iloinen persoona, että ei minua haukuttu kun homoksi, sain vältettyä aikas hyvin kaiken skeidan ku rupesin oikein paapattamaan ku joku koitta vittuilla tai jotain... Depis ihmisille ei musta sovi. Jos on ajatuksiltansa musta ja näyttää mustalta, niin se on liian korostettua ja näyttää, sekä kuulostaa jonkin sortin kutsuhuudolta, melkein aina. Ei saa yleistää missään tilanteessa... Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
Lord of the strings 28.12.2004 14:44:53 | |
---|
Mäkin olen gootti! Ainakin joidenkin ahdasmielisten räppärien mielestä. Kun katsoo vaikka kuvaustani, niin hiukankin tervejärkisempi huomaa etten ole missään tekemisissä gootiuden kanssa. Haukkuisivat mielummin vaikka rokkariksi tai blues-kukoksi. Ei minulla kyllä ole mitään gootteja vastaan. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Hohhoijaa 29.12.2004 20:08:24 | |
---|
IMIK #17 | IHKK #17 | Bäy? #2 |