Dj P. 26.10.2004 09:51:43 | |
---|
Puuceellä pääasiassa naputtelen reaalinaksuja ja ropeja, joskus fps-pelejä. Autopeleihin ja lentosimuihin en koske. Pc:n lisäksi omistan GameCuben ja sillä tahkoan SoulCalibur kakkosta ja WindWakeria. Kaverin XBoxilla tulee pelailtua milloin mitäkin mäiskettä. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Osmo 26.10.2004 11:27:51 | |
---|
The Elder Scrolls III: Morrowind Tässä on semmoinen peli mitä olen jaksoin pelata vuoden päivät! Mielettömän addiktoiva ja mielenkiintoinen peli. Ja tekemistä riittää. Toivottavasti uusin The Elder Scrolls IV: Oblivion, yltää edes lähelle samaa tasoa, niin minulla ei ainakaan tekemisestä ole pulaa sen jälkeen. Naama umpeen apina! |
Moratoria 26.10.2004 20:20:25 | |
---|
nyt tällä hetkellä pelaan Fallout 2:sta. Oon sen joskus aikasemmniki pelannut läpi mutta on vaan niin hyvä. Välillä vähän myös Heroes 2:sta. Kunhan saan joskus tulevaisuudessa uuden koneen niin alkaa taas aktiivisempi pelaaminen. |
mongoloidi 28.10.2004 20:09:59 | |
---|
Lähiaikoina on tullut pelattua 8-bittisellä Nintendolla Turtles kakkosta.Ihan tuhottoman hyvä peli. No one is safe - Essence of Violence |
Viceroy 28.10.2004 20:44:15 | |
---|
Lähiaikoina on tullut pelattua 8-bittisellä Nintendolla Turtles kakkosta.Ihan tuhottoman hyvä peli. Meikä on pelaillut C64:lla Paperboyta, 720'ta ja Ghosts'n'Goblinsia. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Definhel 28.10.2004 20:49:10 | |
---|
Ny lähtee: siis PC: Baldur's Gate Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast Baldur's Gate 2: Shadows Of Amn Baldur's Gate 2: Shadows Of Amn: Throne Of Bhaal Icewind Dale Icewind Dale: Heart Of Winter Icewind Dale 2 Fallout Fallout 2 Fallout Tactics The Elder Scrolls 3 Morrowind Shadows Over Riva Age Of Mythology Red Alert Red Alert 2 Star Wars Galactic Battlegrounds Civilization 3 Sim City 3000 World Edition Halo (Return To Castle) Wolfenstein: Enemy Territory America's Army Tapan Kaikki Bloodshed X-Wing Alliance Iniana Jones: The Fate Of Atlantis Day Of The Tentacle Monkey Island Monkey Island 2 Grim Fandango Space Quest 6 Bring us a shrubbery! Or we shall say "NI!" to you! |
Juugeli 28.10.2004 21:24:21 (muokattu 28.10.2004 21:24:33) | |
---|
NHL 2004:ta on pelattu kohta vuoden ajan. Muita pelejä ei koneella olekkaan. Joskus joitain nettipelejä, joista tässä ehdoton ykkönen, joka tosin hiukan menettää hohtoaan, kun on kaikki 41 leveliä jo kertaalleen läpäissyt :) Elikkäs: http://www.ebaumsworld.com/gridlock.shtml"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
gheisari 29.10.2004 00:32:18 | |
---|
|
Mechanizm 29.10.2004 10:44:21 | |
---|
Americas Armyyn olen jonkin verran addiktoitunut. Todella vähän tulee muita pelejä pelattua. And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Jaz 29.10.2004 13:05:08 | |
---|
Battlefieldiin olen kyllä jäänyt koukkuun, pakko myöntää |
Gameboy Advancen omistan. Ostin juuri Zeldan (sen aivan ensimmäisen) ja sitä on tullut pelailtua. Hieno peli, eipä uskoisi että se on jo 18 vuotta vanha. Grafiikka ja äänet ovat kyllä aika karuja mutta pelin tunnelma on niin mukaansatempaava. |
Hohhoijaa 30.10.2004 10:35:26 | |
---|
En pelaa. Mitä nyt kavereilla tulee Xboxeilla ja muilla vempaimilla pelailtua. Surffailen netissä mieluummin. |
Guderian 30.10.2004 10:46:57 | |
---|
Nykyään vähemmän - ja hyvä niin. Uusia, riippuvuutta aiheuttavia pelejä tulee bongattua nykään todella harvoin, joten eniten palaa aikaa vanhojen klassikoiden kanssa. Panzer General, Aces of the Deep (ja Aces over Europe), seikkailupelit...Steel Panhersin uusinta versiota (tai siis tämä World at War) tulee tahkottua liki huolestuttava määrä. Pleikkari 2:ssa viihtyy tänä päivänä eniten SmackDown! -pelit, etenkin pian ilmestyvän SmackDown! vs RAW -pelin tähden. Yksi on kuitenkin ylitse muiden... "This is Snake. Kept you waiting, huh?". Metal Gear Solid -saaga! Wooo! Pian ilmestyy siitäkin uusin, ja trailereitten perusteella kummallisin, osa! It's bad, you know. |
Incarnation 30.10.2004 12:16:20 | |
---|
NHL Eastside Hockey Manageria tulee pelattua päivät pitkät. Uskomattoman addiktoiva jääkiekkomanagerointi. |
xulu 30.10.2004 19:46:00 | |
---|
Kesällä ei tullut juuri pelailtua mutta toi Call of dutyn united offensive verkkopeli sai kyllä viisarin värähtelemään kun on tullut tota wolfenstein enemy territorya jonkun verran mätettyä. Think of hummingbirds as the flying penises of flowers |