kapako 29.10.2004 22:46:27 (muokattu 29.10.2004 22:53:09) | |
---|
Noniin, elikäs otsikon mukainen taikalaatikko ois kiinnostuksen kohteena, nyt kysynkin siis että mikäs moiselle ois käypä hinta (käytettynä siis)? Täältä Suomestahan kyseistä vempelettä saa uutena 118e-hintaan ainakin tuolta stpaulssilta, kuten myös t-kaupsta saksanmaalta. Speksien mukaan toi kyseinen vempele tuntuis kovin sopivalta yönauhotuksiin yms. POD ois vissiin parempi, mutta tossa V-ampissa ois paljon opiskelijaystävällisempi hinta.. Ja jos tähän nyt löytyis jostain aiemmasta topicista vastaus, ni sori, mun hakualgoritmi on vissiin vinksallaan. Tackar vastauksista. EDIT: Oon saanu semmosne kuvan, että käytetystä ei juurikaan yli 75e kannata maksaa, uudessahan on kuitenkin takuut ja kaikki. Onko oikea ajatus? |
Ben_D 29.10.2004 22:48:44 | |
---|
Jos uuden hinta on toi niin maksaisin 70-80 euroa. En yhtään enempää. |
Katos, ehdin tuossa välissä jo laittaan. Kiitosta tuosta. Saisin yhestä lähteestä tuon mahdollisesti tuohon 80e hintaan, eli se vissiin alkaa oleen aika ylärajalla. As in ei kannata ostaa? Ei kellään sattuis olee V-amp2:sta pakkomyynnissä? ;) Ja ilmeisesti oon ymmärtäny oikeen, että toi on aikasta hyödyllinen "köyhänmiehendavidcopperfield" tohon hintaluokkaan...? Tai näin Suomessa tietysti "köyhänmieheniiroseppänen". |
Ben_D 29.10.2004 23:00:41 | |
---|
Katos, ehdin tuossa välissä jo laittaan. Kiitosta tuosta. Saisin yhestä lähteestä tuon mahdollisesti tuohon 80e hintaan, eli se vissiin alkaa oleen aika ylärajalla. As in ei kannata ostaa? Ei kellään sattuis olee V-amp2:sta pakkomyynnissä? ;) Ja ilmeisesti oon ymmärtäny oikeen, että toi on aikasta hyödyllinen "köyhänmiehendavidcopperfield" tohon hintaluokkaan...? Tai näin Suomessa tietysti "köyhänmieheniiroseppänen". Kattelin manuaalia ja kyllähän tollanen on varmaankin kätevä nauhotteluun ja kuulokesoitteluun. On noi vempeleet halpoja nykyään siihen nähden, että niissä on jos jonkunnäköstä toimintoa. |
Jaz 30.10.2004 16:36:54 | |
---|
Katos, ehdin tuossa välissä jo laittaan. Kiitosta tuosta. Saisin yhestä lähteestä tuon mahdollisesti tuohon 80e hintaan, eli se vissiin alkaa oleen aika ylärajalla. As in ei kannata ostaa? Ei kellään sattuis olee V-amp2:sta pakkomyynnissä? ;) Ja ilmeisesti oon ymmärtäny oikeen, että toi on aikasta hyödyllinen "köyhänmiehendavidcopperfield" tohon hintaluokkaan...? Tai näin Suomessa tietysti "köyhänmieheniiroseppänen". Ei pakkomyynnissä, mutta myynnissä on. Myyn kuitenkin vain midipedaalin kanssa |