Aihe: Led Zeppelin
1 2
biibob
29.10.2004 16:08:17
Itse olen ostanut kaikki cd levyt, ja tällä hetkelle hommaan lp levyjä. Rahaa on mennyt ja tulee vielä menemäänkin, mutta minä olenkin zeppelinin horjumaton fani. Kaikki kunnia Led Zeppelinille. Suosittelen yhä, että ostat niitä studiolevyjä, kokoelmat eivät jostain syystä ole parhaita. Siinä tapauksessa taas, että et ole suurin zeppelin fani, niin kaikkien levyjen osto tulee melko kalliiksi. Silloin kokoelmat ovat ok vaihtoehtoja.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
jannu
29.10.2004 17:11:43 (muokattu 29.10.2004 17:15:12)
Eiköhän LZ ole sen verran kova bändi että kannattaa tutustua itse albumeihin kokoelmien sijaan

Kenestä on, kenestä ei...

Itselläni on III, IV, Remasters sekä How The West Was Won. Aloitin Remastersilla. Oikeastaan ei kiinnosta enää tosissaan hankkia kuin Houses of The Holy.
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
bastardo
29.10.2004 17:56:13
Aihetta sivuten, mikä olisi hyvä bändin taivalta valottava kirja? Tuota Hammer of the Godsia kehuttiin joskus Soundissa, löytyykö suomennettuna, ja millä nimellä?

Muita ehdotuksia?
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
biibob
29.10.2004 18:19:02
No minä omistan kirjan nimeltä dazed and confused story behind every song. Nimensämukaisesti tuo kirja kertoo jokaisen zeppelin kappaleen tarinan. Tuo kirja ei kylläkään kerro kaikista kattavimmin bändin urasta jne..., mutta jos haluaa tietää kappaleiden synnystä niin sitten tuo on ehkä paras mahdollinen kirja. Tuo hammer of gods on hyvin suosittu led zeppelin "elämänkerta".
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Paperilyhty
29.10.2004 20:45:53
Aihetta sivuten, mikä olisi hyvä bändin taivalta valottava kirja? Tuota Hammer of the Godsia kehuttiin joskus Soundissa, löytyykö suomennettuna, ja millä nimellä?

Muita ehdotuksia?

Jos haluat tietää lähinnä Bonhamin ja Richard Colen alkoholinkäytöstä ynnä muista sellaisista aktiviteeteistä, lue Colen Stairway To Heaven. Onhan siinä paljon muutakin, mutta tuo kirja ei oikein vastannut odotuksiani. Hammer Of The Gods pitäisi minunkin varmaan jostain hommata ja kauan olen halunnut lukea myös Chris Welchin Peter Grant - The Man Who Led Zeppelin - nimisen kirjan. Luin siitä joskus pari vuotta sitten ClassicRockista, mutta vieläkään en ole siihen missään törmännyt.

Jimmy Pagen omaelämäkertaa odotellessa...
Close your eyes And forget your name Step outside yourself And let your throughts drain As you go insane...insane
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)