Aihe: Outoutta Machine Headin livelevyssä
1
Aegis
26.10.2004 15:04:01
Kävi ihmetyttämään tälläinen pieni juttu omassa kopiossani. Noh..
Kansipaperihan on sellainen taiteltu yksittäinen lärväke. Toisella puolella on kansikuva ja kuvat bändin jätkistä. Mutta! Toisella puolella on sanoitukset johonkin Devildriverin levyyn. Öh? Onko tämä prässäysvirhe kovinkin yleinen?
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Incarnation
26.10.2004 15:39:07
Kävi ihmetyttämään tälläinen pieni juttu omassa kopiossani. Noh..
Kansipaperihan on sellainen taiteltu yksittäinen lärväke. Toisella puolella on kansikuva ja kuvat bändin jätkistä. Mutta! Toisella puolella on sanoitukset johonkin Devildriverin levyyn. Öh? Onko tämä prässäysvirhe kovinkin yleinen?

Oletkos asioinut Mustamäen torilla? ;)
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Aegis
27.10.2004 19:14:46
Oletkos asioinut Mustamäen torilla? ;)

Ihan Spinecenteristä ostin...
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Aegis
28.10.2004 13:14:10
Onko tämä nyt oikeasti niin harvinainen juttu, että minä olen ainut jolla tälläinen versio on? Epäilen kyllä suuresti että näin ei ole, onhan tämä nyt täytynyt sattua jollekulle muulle.
J.RA
29.10.2004 09:22:35
Mustamäellä asioidessa toi voi olla ihan normaalia, mutta tässä tapauksessa kieltämättä tuntuu vähän omituiselta.
- Se mikä ei tapa vituttaa-
zahmbba
29.10.2004 15:08:29
Tuosta Machine Headista en tiedä, mutta luultavasti moinen on aivan mahdollista aitojenkin levyjen ollessa kyseessä; itse sain Metallican Cunning Stunts DVD-boksin varsin mielenkiintoisena painoksena. Siinä on merkattu aivan eri biisit pahviboksissa ja sitten siinä muovisessa DVD-kotelossa "multi-angle"- biiseiksi, (eli että niitä voi tihrustaa useammasta kuvakulmasta.) ja vielä levyihin painetut "disc I" ja "disc II" ovat väärinpäin, eli kakkonen on ykkönen jne.

Ja tuon Cunning Stuntsin ostin Jyväskylän Free record shopista. Tosin alelaarista.

-Samuli
fifehole
29.10.2004 15:11:36

Tuosta Machine Headista en tiedä, mutta luultavasti moinen on aivan mahdollista aitojenkin levyjen ollessa kyseessä; itse sain Metallican Cunning Stunts DVD-boksin varsin mielenkiintoisena painoksena. Siinä on merkattu aivan eri biisit pahviboksissa ja sitten siinä muovisessa DVD-kotelossa "multi-angle"- biiseiksi, (eli että niitä voi tihrustaa useammasta kuvakulmasta.) ja vielä levyihin painetut "disc I" ja "disc II" ovat väärinpäin, eli kakkonen on ykkönen jne.

Ja tuon Cunning Stuntsin ostin Jyväskylän Free record shopista. Tosin alelaarista.

-Samuli

No kakkonenhan on ykkönen!

Sorry, en voinnut vastustaa......8)
Head for an eye
miscage
29.10.2004 15:31:34

-Samuli

Mulla on aivan samanlainen "painos". Onkohan tuo joku virheellinen erä tai jtn?
"Se on vähän sama kuin paskois housuun."
jarkkkk
29.10.2004 16:44:41
Devildriver on muuten ihan ok orkesteri..
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Jane
31.01.2005 13:10:25
Minäkin ostin Hellaliveni ihan legiitisti Anttilasta ja siinä oli myös nuo Devildriverin levyn sanoitukset. Kannattaa säilyttää moiset virhepainokset, mieti niiden arvoa 20 vuoden päästä!!!!!
skebajaba
31.01.2005 13:26:22
mul on jossain nirvanan levyssä tämmösiä fiboja kansitaiteissa. ja levy on ostettu anttilasta ollessani 4 luokalla.
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)