Jami 21.01.2003 23:19:59 | |
---|
Ei tämä foorumi nyt ainakaan näivettyvän näytä. Niinku joku povas. Täällähän on mieletön määrä ihmisiä. Koitin tuos vähän selailla noita nikkejä. Suurinta osaa en ollut aikaisemmin nähnyt. Ainakaan en muista heidän kirjoittaneen tänne. Ehkä pelkkiä lueskelijoita on paljon. Tai tabujen hakijoita jne. Vähän kun porukka vielä uskaltais avautua ja kertoa itsestään muillekkin kuin ylläpidolle. Olis kiva selata ja katsella ihmisten kuvia, mielellään erilaisista musiikillisista aktiviteeteista. Olis kiva tietää mistäpäin ihmiset on kotoisin. Josko naapurikin olis mukana jne. Rohkeasti vaan lisää lihaa luitten ympärille. Toivoo tyyppi joka kulkee niin takki auki niin takki auki että. Suamalaanen ei usko ennenku näköö mutta Härmälääsen pitää päästä koittamahan! |
Bbasisti 21.01.2003 23:38:56 (muokattu 21.01.2003 23:40:30) | |
---|
Joo no olen kuulunut vakio´kalustoon jo hetken verran. Enempää jos avaudun mut ammutaan jo portilla jos yritän miittiin joskus.. Vanhat basistit eivät kuole. He vain haisevat siltä.. |
JCM 22.01.2003 00:03:51 | |
---|
Vähän kun porukka vielä uskaltais avautua ja kertoa itsestään muillekkin kuin ylläpidolle. Olis kiva selata ja katsella ihmisten kuvia, mielellään erilaisista musiikillisista aktiviteeteista. Olis kiva tietää mistäpäin ihmiset on kotoisin. Josko naapurikin olis mukana jne.
Samaa mieltä Jamin kanssa. Paljon on uusia nikkejä ilmestynyt viimeaikoina keskustelupalstoillekin, mutta vielä enemmän on sellaisia nikkejä jotka eivät ainakaan minun silmääni ole keskustelussa osuneet. Sekaan vaan kaikki, toivottavasti kellään ei oo sellaista kuvaa, että tää keskustelu on ns. "sisäpiirin" hommaa, kuten joskus jostain luin tähän viittaavaan kommentin. Miittin tapahtumista yms. täällä saatetaan keskustella nikkien välillä hiukan tuttavallisemmin, mutta se ei tarkoita sitä, etteivätkö "oudommatkin" nikit olisi tervetulleita näihinkin keskusteluihin. Mukaan vaan, uteliaisuutta kehiin!
Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
Dumb 22.01.2003 00:33:21 | |
---|
Noiden Tori- ja Wanted-ilmoituksien rekisteröintipakko on myös lisännyt aika paljon nickejä. Suurin osa Torilla näkyvistä nickeistä on outoja eikä niiden kuvauksissa ole juuri mitään. |
Slash 22.01.2003 10:28:04 | |
---|
no juu mäkin rekisteröidin oikeestaan vaan sen takia että sais ilmotuksen laitettua. mutta kai sitä tännekin voi välillä tulla jauhaan paskaa.. Elämä on kuin onnenpyörä, jossain vaiheessa koittaa rosvosektori. |
HS 22.01.2003 10:48:02 | |
---|
"Elämä on kuin onnenpyörä, jossain vaiheessa koittaa rosvosektori." Terve Hoho :D "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan." |
Jaz 22.01.2003 11:55:46 | |
---|
Pitäis varmaan jotain kuvaustakin kirjoittaa kun jaksais. Mä olen melko tuore tapaus täällä.. tai ei ainakaan ole tullut kirjoiteltua paljoa, enemmänkin taka-alalta seurailen. Pitkähkön tauon jälkeen taas musisointi kiinnostaa ja on tullut vieraltua taas täälläkin. |
Ei tämä foorumi nyt ainakaan näivettyvän näytä. Niinku joku povas. Täällähän on mieletön määrä ihmisiä. Porukkaa on tosiaan ihan kivasti! Jäsenkuvauksia olis tosiaan ihan kiva lueskella, mutta harva on jaksanut kirjotella mitään. The Eagle Has Landed |
Rikke 22.01.2003 12:51:16 | |
---|
Minäkin olen täällä jo varmaan vuoden lueskellut juttuja mut en ole mitään kirjotellut. Nyt ajattelinkin alkaa kirjotelemaan tänne kun pystyin taas rekisteröityä uudelleen. "It's better to burn away than to fade away"
-Kurt Cobain |
Bailey 22.01.2003 13:12:52 | |
---|
Minun signature..prkl!;-) "It's better to burn out than to fade away."
-K.Cobain |
..--.. 22.01.2003 13:23:59 | |
---|
Eikö tuo signaturen lainattu teksti ole ennemminkin Neil Youngilta kuin Cobainilta..? |
Ossi 22.01.2003 13:29:20 | |
---|
Eikö tuo signaturen lainattu teksti ole ennemminkin Neil Youngilta kuin Cobainilta..? Samaa muistelen minäkin. "Toi oli hyvä, briljanttia. Mutta otetaan vielä kerran." |
saarni 22.01.2003 13:32:13 (muokattu 22.01.2003 13:35:11) | |
---|
Eikö tuo signaturen lainattu teksti ole ennemminkin Neil Youngilta kuin Cobainilta..? Tätä nykynuorisoa. :) Joo. Cobain taisi pölliä Neil Youngin biisistä itsemurhaviestiinsä tai jotain. Hankkikaapas kaikki käsiinne Youngin Rust never sleeps-levy ja kuunnelkaa. |
Aapo 22.01.2003 13:41:27 | |
---|
Osa porukasta varmaan hakee täältä vähän eri asioita kuin "miittijengi" (ei mitään arvolatausta, mutta tiedät mitä ryhmää suunnilleen tarkoitan.) Viidestätuhannesta teitä on kymmeniä, joten muutakin porukkaa täällä käy aika paljon. Itse olen jo varmaan pari vuotta lueskellut juttuja, mutta kirjoittanut hyvin vähän. Nyt ihan äskettäin rekisteröidyin ja olen vähän kirjoitellutkin, kun on sattuneesta syystä ollut hyvät yhteydet käytössä vähän aikaa. Monet keskustelut ovat mielenkiintoisia ja jopa opettavaisia, mutta niihin ei ole itsellä mitään lisättävää. "Oikeassa elämässäkään" en ole koko aikaa äänessä tai tuo itseäni esiin, miksi tekisin niin internetissä? Eri nimimerkkien kirjoituksia seuranneena tietää aika hyvin, minkälainen tieto- ja kokemustaso näillä on, ja toisaalta minkälaisia asenteita. Keskustelun seuraaminen ja siihen osallistuminenkin onnistuu ilman, että minun tarvitsisi heitä sen paremmin tuntea. En koe tarpeelliseksi sitäkään, että he välttämättä minua tuntevat. Tämä tajunnanvirtaryöpsähdys ei ole mikään vastaväite Jamin kirjoitukseen, mutta muistutus siitä, että ei se kirjoitusaktiivisuus tai henkilökohtaisuus kaikilla ole uskalluksesta kiinni. Onhan se hienoa jos tutustuu samanhenkisiin ihmisiin, oli foorumi sitten mikä hyvänsä. Hyvää päivänjatkoa kaikille. |
tomign 22.01.2003 13:58:23 (muokattu 22.01.2003 13:59:34) | |
---|
Vähän kun porukka vielä uskaltais avautua ja kertoa itsestään muillekkin kuin ylläpidolle. Olis kiva selata ja katsella ihmisten kuvia, mielellään erilaisista musiikillisista aktiviteeteista. Olis kiva tietää mistäpäin ihmiset on kotoisin. Josko naapurikin olis mukana jne. Rohkeasti vaan lisää lihaa luitten ympärille. Toivoo tyyppi joka kulkee niin takki auki niin takki auki että. No, tästä otin opikseni ja lisäsin vähän tietoa itsestäni... |
Bailey 22.01.2003 14:06:12 | |
---|
Tiesin kyllä tuon Neil Young homman, mutta lähinnä viittaan siihen Cobainin viestiin.. "It's better to burn out than to fade away."
-K.Cobain |
Bailey 22.01.2003 14:12:59 | |
---|
Parempi?;) "It's better to burn out than to fade away."
-K.Cobain(N.Young) |
MaNi 22.01.2003 15:01:55 | |
---|
Oolrait. Eli olen uusi kirjoittaja täällä. Joten morjens kaikille. Jokusen hetken olen kyllä lueskellut. Syy siihen miksen ole aikaisemmin kirjoittanut? Jaa, kai se on toi laiskuus, uskalluksen puute ja toisaalta myöskin se, että kun jotain kiinnostavaa aihetta katselen niin siinä on jo yleensä se minun ajatukseni sanottuna jonkun suulla, joten enpä viitsi samaa toistaa. Joten kahtellaan kuinka tässä herkeää vielä runoilemaan... Jos sanon jotain, se on täyttä asiaa. Tämä ei välttämättä päde tähän viestiin. |
 22.01.2003 15:07:05 | |
---|
Ei tämä foorumi nyt ainakaan näivettyvän näytä. Niinku joku povas. Täällähän on mieletön määrä ihmisiä. Koitin tuos vähän selailla noita nikkejä. Suurinta osaa en ollut aikaisemmin nähnyt. Ainakaan en muista heidän kirjoittaneen tänne. Ehkä pelkkiä lueskelijoita on paljon. Tai tabujen hakijoita jne. Vähän kun porukka vielä uskaltais avautua ja kertoa itsestään muillekkin kuin ylläpidolle. Olis kiva selata ja katsella ihmisten kuvia, mielellään erilaisista musiikillisista aktiviteeteista. Olis kiva tietää mistäpäin ihmiset on kotoisin. Josko naapurikin olis mukana jne. Rohkeasti vaan lisää lihaa luitten ympärille. Toivoo tyyppi joka kulkee niin takki auki niin takki auki että. Laita vaan takki kiinni. Voi tulla muuten kylmä. Kesällä sitten sitä voi pomppia sortsit jalassa. |
Mika Antero 22.01.2003 15:22:18 | |
---|
Vähän kun porukka vielä uskaltais avautua ja kertoa itsestään muillekkin kuin ylläpidolle. Olis kiva selata ja katsella ihmisten kuvia, mielellään erilaisista musiikillisista aktiviteeteista. Olis kiva tietää mistäpäin ihmiset on kotoisin. Josko naapurikin olis mukana jne. Niin, olet tietysti oikeassa, mutta voihan tämän ottaa myös ihan pelkkänä keskustelupalstana, jossa keskustellaan kenen kanssa tahansa täysin riippumatta siitä mikä on kenenkin yhteiskunnallinen asema, ikä tai soittotaito ym. Kyllähän kirjoitusten sisältö ja taso on tärkeämpää kuin kirjoittajan henkilö. Ja kirjoitusten sisällöstä ja tasosta voi myös aika pitkälle päätellä minkälainen henkilö nimimerkin taakse kätkeytyy. Minä olen valitettavasti sen verran vainoharhainen ihminen, että en mielelläni paljasta henkilökohtaisia asioitani kelle tahansa internetissä liikkuvalle. Sitä varten on sähköposti ja pikaviestit, jos ketä kiinnostaa. Onneksi kaikki eivät ole kaltaisiani pelkureita, mielelläni minäkin luen noita esittelyjä. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |