Meitsi on meshissä. |
gator 29.10.2004 13:13:46 | |
---|
Pod 2:sta taitaa nykyään saada saksasta 199 e? Ton verran siitä EHKÄ viittis maksaa. Ittelläni oli tollanen muutaman kuukauden ja olin iloinen kun sain sen eteenpäin järkevällä hinnalla vielä myytyä. Podin jos lyö päättärin eteen niin kannattaa varautua käyttämään eq:ta koska itse Pod on melkosen tuhnu laite. Pari siedettävän kuulosta soundia löysin ja se ei kyllä riitä varsinkaan kun kyseinen härveli silloin maksoi 420 euroa. Ne säätönupit vois repiä vaikka vermeestä pois koska niillä ei o paljon mitään vaikutusta. En kyllä laitetta voi suositella kellekkään. Tän voiskin laittaa samalla turhimmat ostokset keskusteluun. |
elementti 29.10.2004 13:19:50 | |
---|
1. Amp 2. Cabinet 3. & 4. Chorus + Flanger (yhdistelmäefekti) 5. Volumepedaali (voiko käyttää noiden edellisten kanssa, en muista) 6. & 7. Delay + Reverb (yhdistelmäefekti) 8. Noise Reduction Chorus/Flanger on keinupoljinosaston efekti eli sen kanssa ei toimi volapedaali. Eli jos tuo noise gate lasketaan ja samoin tuo kaiku/delay, niin silti jäädään seitsemään. Mutta joka tapauksessa, aika harhaanjohtamista. Itselläni on tuo tonninen ollut joku vajaa neljä vuotta enkä ole vielä siitä löytänyt yhtään oikeasti loistavaa särösoundia. Erilaisia kyllä. Päävika tuntuu olevan, että joko soundi on liian tumma, eikä siitä saa selvää, tai sitten säröön muodostuu kummallinen treblen ja middlen väliin jäävä ihme suhina joka tuhoaa niin ikään selkeyden. EQlla ei tunnu olevan vaikutusta asiaan. Yhdyn siihen, että systeemin kanssa on hauska soitella luurit päässä. Esim. stereochorus auttaa kummasti särösoundeihin. Erilaisia yhdistelmiä pystyy rakentamaan nopeasti. Myös nauhoituskäytössä ihan hauska lelu. "Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..." |
skebajaba 29.10.2004 14:04:00 | |
---|
ite ostin joku aika sitten v-ampin räkkiversion mikä ei kait eroa siitä "perus" lookista yhtään. ihan kelpo peli ainakin kotiin, en ole vieläkään jaksanut treenikselle ottaa kainaloon tota ja kokeilla putkivahvarin kanssa mutta eiköhän sieltäkin jotain siedettävää saa kun jaksaa säätää. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Quu 30.10.2004 23:51:23 | |
---|
Digitechin tuotteita (RP-sarja) kannattaa myös pitää silmälla. Itse olen tyytyväinen. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
huru_ukko 31.10.2004 18:00:41 | |
---|
Korgia täytyy varmaan kokeilla kans. Nuo Digitechin efektilaitteet kiinnostais kans, varsinkin kun niiltä näytti löytyvän aika monen laista vaihtoehtoa (jonkun mainoksen näin). Helpompi se on kuljettaa jotain alle 30 cm leveetä, kun yli 60 senttistä lankkua. Siis pedaaleita pitää olla, mieluiten expressio ja vaikka 3-4 tavallista päälle. Kuitenkaan suurempaa määrää en välttis tarvii. Mahtaako 200 e saada mitään kunnollista digitechiä? Yksinkertainen on kaunista! E |
killbill 01.11.2004 17:32:00 | |
---|
Mahtaako 200 e saada mitään kunnollista digitechiä? Dlx myy Digitech rp300 mallia tällä hetkellä näköjään 199 e. En ole itse kokeillut, mutta näyttäis olevan ne ominaisuudet mitä haet noin äkkiseltään katsottuna. |
HeavyMachinery 01.11.2004 17:55:30 | |
---|
Kysynpä tätä tässä samassa ketjussa, ettei tarvitse uutta aloittaa: Eli putkivahvistimen kaveriksi pitäisi saada joku efekti, jolla saisi ainakin kaiut, chorukset, tremolot ja delayt hoidettua. Säröt otan putkivahvistimesta ja muutenkin haluasin tuosta sellaisen, että se ei tappaisi hyvää soundia, kuten useat kokeilemani digitaaliset (halpis) multiefektit ovat tehneet. Eli haluaisin että putkivahvistin pysyisi responsiivisena vaikka efekti onkin välissä. Vahvistimesta ei löydy efektilenkkiä. Vaatimuksena olisi tietty vielä että efektistä löytyy jalkakytkin-mahdollisuus, ei tarvitse olla monipuolinen tosin. Erilliset pedaalit hoitaisivat tämän tietysti, mutta enemmän houkuttelisi se, että voisi vaihtaa useampia efektejä yhdellä napin painalluksella. G-Major olisi hyvä tähän, mutta aivan liian kallis, mitenkäs V-Amp2? Bossin ME-50 on hyvä vsihto ehto sen bufferi hiemän värjää soundia muttei oo haitannut minua. G-major on ykkönen ite ihastuin siihen kun ostin sen eikä se uutenä oo kovin paha varsinkaan kun saa sen g-minor midi ohjaimen mukaan. No niin, sano napoleon ! |
suolintu 01.11.2004 20:11:11 | |
---|
Itse omistan bossin me-50 multiefektin. Olen ollut tyytyväinen, hyvin irtoaa monen tyylistä soundia. |