pardy 28.10.2004 23:30:24 | |
---|
Niin. Piti päästä avautumaan, ku mä oon nyt muutaman tunnin ollu netissä ihan vaan sen takia että pääsee aina heti ekana kattomaan jos joku on kommentoinu jotain noihin threadeihin tai alottanut uuden tai torille on tullut jotain uutta.. Tosi rasittavaa. Varsinki ku mun piti kirjoittaa huomiseks aineiston pohjalta äikän aine (oikeastaan jo keskiviikoks..) ja en oo päässy alottamaankaan ku oon vaan roikkunu täällä! Päätin vankasti että "käyn vaan lukemassa sähköpostit ja käyn m.netissä kattoo onks siel mitään uutta, lopetan sit yheksältä." Eikös mitä. Tässä sitä vaan ollaan vieläkin, ja alan pikkuhiljaa todeta että paras mennä nukkumaan ja jättää koko aine hamaan tulevaisuuteen.. Oikeastaan viikonlopuksi. Tää on aika säälittävää, mutta ei voi mitää.. Antakaa apua! Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
Mulla ei ole vuosiin ollut mitään harrastuksia, soittaminen vienyt kaiken ajan. Ja kaikki kaveritkin on bändikavereita. En siis pistä ollenkaan pahaksi tätä "aina kun mahdollista" mnetissä roikkumista :D |
pardy 28.10.2004 23:36:21 | |
---|
Mulla ei ole vuosiin ollut mitään harrastuksia, soittaminen vienyt kaiken ajan. Ja kaikki kaveritkin on bändikavereita. En siis pistä ollenkaan pahaksi tätä "aina kun mahdollista" mnetissä roikkumista :D Oma tilanteeni on lähes samanlainen. Tuntuu että kaikki tyypit on tuttuja ja hyviäki kavereita ku tulee niin paljon juteltua täällä kaikkien kanssa. Mut on tää silti vähän onnetonta... Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
rattledad 28.10.2004 23:38:55 | |
---|
Katkaisi kamelin selän. Vanha käsivaiva palasi kun löysin Mnetin. Tuskin paranee... "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
N_Bates 28.10.2004 23:47:45 | |
---|
joo, jonain päivinä kyllä tulee renkattua tätä m.nettiä ees ja taas uudestaan ja uudestaan. En kyllä laske tätä vielä mitenkään pahaksi riippuvuudeksi, sillä verrattuna esimerkiksi ircin aiheuttamaan riippuvuuteen tää on ihan pientä. Ja sekin on sitten ihan pientä verrattuna kahviriippuvuuteen.. mut ihan sama kunhan ei ihan käsistä lähde. Oisin kyllä varmaan jo valmistunut diplomi-insinööriks jos en irkkais, mutta on tässä näinkin päästy jo puoliväliin, joten ehkäpä joskus pääsen myös pois koulusta. Niin joo, ja irkissäkin tuota addiktiota aiheuttaa lähinnä m.net-ihmisistä koostuva kanava. Stein und Brötchen! |
Bilharzia 29.10.2004 00:12:30 | |
---|
Bassopalsta on parhaimpia m.netin palstoja mummielest. Saahan sitä ny olla vähän koukussa www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
chief 29.10.2004 00:34:54 | |
---|
Tuotannoinniinn. Netti on ihan perkeleestä. Mä en keksi yhtään oikeasti hyvää syytä sille, miksi kenelläkään pitäisi olla kotona yhteyttä nettiin. Mulla ei tällä hetkellä ole. Mulla oli noin vuoden verran. Reenaaminen on lisääntynyt huomattavasti kun en nykyään enää selaile nettiä iltaisin. Myös sosiaalinen elämä on vilkkaampaa kun ei roiku netissä koko ajan. Nyt olen siis töisä. Häh? |
TeeTee 29.10.2004 09:54:42 | |
---|
Nyt olen siis töisä. Ni. Ja muut hommat hoituu kätevästi siinä (tai tässä) bassopalstan selailun ohessa ;) |
hemmo 29.10.2004 10:08:11 | |
---|
? |
pardy 29.10.2004 11:50:50 | |
---|
Ei tää sbassopalsta mitn, mut toi dada-osasto on paha: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =24&t=31026&o=3240&co=0 Hoplaa. Taas istun tietokoneella ja pörrään täällä. Tällä kertaa koulussa. Pitänee mennä syömään, tulen varmaankin takaisin taas tänne kun on maaru täynnä ja hyvä mieli. :) Kaikki mahdolliset hyppytunnitki kuluu tähän, vaikka voisi lukea kokeisiin tai tehdä rästissä olevia aineita tai... No, minkäs teet. Vox citharae non altarum vocum pulchra est. |
Satis 29.10.2004 18:27:40 (muokattu 29.10.2004 18:28:17) | |
---|
Minäkin saatan montakin kertaa päivässä käydä täällä kurkkimassa.. Harmi vaan, että tänne niin harvakseltaan tulee uusia kirjotuksia. Itse olen vähän huono keksimään edes jossain määrin järkevää aihetta, joten mieluummin pysyttelen täällä taustalla ja kirjotan vain, jos on jotain sanottavaa. "Omenan kohtalo on kara" |
rattledad 29.10.2004 22:45:05 | |
---|
Itse olen vähän huono keksimään edes jossain määrin järkevää aihetta, joten mieluummin pysyttelen täällä taustalla ja kirjotan vain, jos on jotain sanottavaa. Elvyttäisitkö sitten vaikka tuota offtopikkiin ajautunutta naisbasisti -threadia naisnäkökulmalla tai kerrotko viulu & bassoyhdistelmästä (eikös se pohjolakin ollut viulisti?). "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
-jj- 29.10.2004 23:11:37 (muokattu 29.10.2004 23:12:58) | |
---|
Tuotannoinniinn. Netti on ihan perkeleestä. Mä en keksi yhtään oikeasti hyvää syytä sille, miksi kenelläkään pitäisi olla kotona yhteyttä nettiin. Mulla ei tällä hetkellä ole. Mulla oli noin vuoden verran. Reenaaminen on lisääntynyt huomattavasti kun en nykyään enää selaile nettiä iltaisin. Myös sosiaalinen elämä on vilkkaampaa kun ei roiku netissä koko ajan. Nyt olen siis töisä. Puhut paljon mutta asiaa, muuten tuo sopisi minuunkin, mutta sosiaalinen elämä ei kyllä hirveästi vilkastunut... no johtuu varmaan siitä, että nettisurffailun sijasta makaan kotona nykyään sohvalla :) Toisaalta silloin kun kotona oli netti, niin työpaikalla ei ollut. Silloin kyllä vietti työaikana (varsinkin öisin) enemmän aikaa työkavereiden kanssa. No nyt sitten onneksi on mnetti ja bassopalsta niin meneepä kivasti aikaa kun katselee aikaisemmin katsomatta jääneet tai muuten vähemmälle huomiolle jääneet threadit edit: siis töissä minäkin nyt |