pianistityttö 30.08.2004 12:55:02 | |
---|
Elämäntapa ja tuleva ammatti.. "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Artur Rubinstein- |
jussiohman 30.08.2004 14:51:50 | |
---|
Harrastus. Hyvää musiikkia on ihan kiva kuunnella ja soittaminen on hauskaa aina kun oppii uutta. Bänditreenit on kivoja jos soitto vaan sujuu. Oliskohan keikatkin hauskoja? Lihava sinkku hakee kontaktia |
Cutter 30.08.2004 20:49:20 | |
---|
Musiikki on iso osa elämääni. Ja on varmasti jatkossakin. En olisi minä ilman musajuttuja. Mutta harrastus se on tässä vaiheessa. Enpä tiedä sitten tulevaisuudessa. "Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla." |
WyW 30.08.2004 20:54:13 | |
---|
Soittaminen on harrastus. Musiikki on paljon enemmän. Kova jätkä. |
AoA 28.10.2004 08:53:18 | |
---|
Semmoinen asia mistä ei koskaan voi kuvitella luopuvansa. Päivittäin kun sitä jollain tapaa harrastaa niin sitä kai voi sanoa elämäntavaksi. |
Tupuna 28.10.2004 22:30:59 | |
---|
Musiikki on harrastus, mutta liittyy myös opintoalaani. Soittaminen minulle tuleekin aina olemaan pelkkä harrastus (eli minusta ei koskaan tule ammattimuusikkoa), mutta ehkäpä muuten tulen olemaan musiikin kanssa tekemisissä työni kautta. Tai jos joskus jotain mielenkiintoista työtä saa. Musiikin kuuntelukin on harrastus, mutta siitä saa itselleen myös elämänsisältöä, terapeuttista voimaa ja muuta tällaista. Tarkoittaako tämä tässä tapauksessa siis, että musiikki on enemmän? Jos on näin, niin sitten näin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
jhoik 28.10.2004 23:01:45 | |
---|
Elämäntapa mutta ei ammatti (ainakaan nyt). Aikaa menee, rahaa menee, hermot menee, ihmiset menee, bändit hajoaa mutta silti ei pysty millään lopettamaan. Vapaata tilaa myytävänä. |
Elämäntapa mutta ei ammatti (ainakaan nyt). Aikaa menee, rahaa menee, hermot menee, ihmiset menee, bändit hajoaa mutta silti ei pysty millään lopettamaan. sama : |
Hieroglyfi 30.10.2004 10:19:05 | |
---|
Niin julmalta kun se miun kohalla kuulostaakin niin se on vaan harrastus, mutta toivon ja haluan kovasti että se joskus ois vielä ammatti. Musiikki on ällistyttävän suuri käsite ja sitä voi harrastaa monin tavoin ja tästä syystä kalenteri onkin täynnä kaikkea musiikkiin liittyvää. "Kappale ilman melodiaa on kuin kappale ilman melodiaa" Tuomas Kantelinen |
Dutteri 30.10.2004 14:29:41 (muokattu 18.03.2006 16:34:14) | |
---|
Harrastus, ei muuta. Mitä Mark-Ken sanoo ku tulee paskalta? "käynnistämpä koneen uudestaan" IMIK #13 Pastilli? |
Paijukainen 30.10.2004 14:37:24 | |
---|
jotakin äärimmäisen paljon. Tai elämäntapa, juu. se on loistavasti määritelty. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
Mako 30.10.2004 15:18:56 | |
---|
Musiikki - harrastus vai enemmän?? Enemmän. Pitkän pitkä aika on siitä, että olisin tietoisesti valinnut soittaakko vai ei. Musiikki vie minua kuin pässiä narussa, tietenkään en osaa vielä sanoa miten tässä lopulta tarkalleen ottaen käy, mutta musiikki ja soittaminen on tullut jäädäkseen. Harmin ja miettimisen aihe kohdallani on enemmänkin siinä, ettei bändejä/soittamista ole tarpeeksi. Tämäkin seikka vielä jonain päivänä korjautuu.. Ei senkään niin väliä, tekeekö tällä hommalla koskaan rahaa (siis oikeasti; tuottoa, elämiseen riittävästi) tai mitään, se antaa niin paljon muuta sisältöä elämään. Paha tästä nyt on sitten itsekään tulkita miten tosissani musiikin suhteen olen. En liian tosissani, mutta niin tosissani kuin voi olla. Öhöh. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
vaiktutus 30.10.2004 19:51:10 | |
---|
Harrastus se on aina ollut ja tulee olemaankin. Soittelen silloin, kun hyvältä tuntuu. Elämässä on tällä hetkellä niin paljon kaikkea muuta, että aina ei riitä aikaa eikä kiinnostusta soittamiselle. Maybe sometimes getting fucked can be amusing...? |
Zarmo 30.10.2004 23:50:58 | |
---|
Harrastus on ja luultavasti harrastuksena pysyy. En minä kokopäivätoimiseksi muusikoksi taitaisi edes haluta. Paitsi tietty, jos olisi niin stara, että tienaisi ihan hulluna tekemättä 200 keikkaa vuodessa Vilhelmus: "Sie oot Zarmo hämärä."
Jooba "se johtuu siitä et sä et osaa soittaa mitään hyvää..."
Ostakaa miun kiipparikonpo torilta |
Kapina 31.10.2004 12:22:13 | |
---|
Soittaminen pelkkä harrastus, mutta musiikin kuuntelu on jollain tavalla niin olennainen osa elämää, että hassua olisi ajatella elämää että pistän vain radion päälle joka aamu eikä muuta... Hui! Korvat ja silmät on ohjelmoituneet ottamaan selvää kaikesta uudesta (miksei vanhastakin mielenkiintoisesta... Se on selviö. Musiikki nimittäin. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Hohhoijaa 31.10.2004 12:23:23 (muokattu 31.10.2004 17:30:39) | |
---|
Musiikki = Elämä |
FlatOutFucked 31.10.2004 12:34:08 | |
---|
Minä maksan muusikoiden palkat. Joskus tosin voisi olla kiva yrittää suunnitella levynkansia/julisteita/flyereita. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Zerzy 31.10.2004 14:41:17 | |
---|
Soittaminen on harrastus ja musiikki jotain enemmän. Soittaminen ja musiikki yleensä tuovat aivan hemmetisti sisältöä tähän muuten melko tylsään elämään. Musiikki on osa joka päiväistä elämääni. Miettikääs jos ei olisi musiikkia, olisi aika karua. I like to play |
Jelena 31.10.2004 16:54:19 | |
---|
Soittaminen on elämäntapa ja tuleva ammatti. Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole. |
Hyla 31.10.2004 19:36:15 | |
---|
Joskus on sellaisia kausia, ettei soittaminen kiinnosta yhtään, mutta silloinkin musiikkia tulee kuunneltua sitäkin enemmän. Ei musiikista tai soittamisesta voi eroon päästä, ihmettelen ihmisiä jotka sanovat "kyllä minäkin silloin nuorena poikana kitaraa soitin vaan se jäi sitten". |