En ole ihan varppi mille palstalle tämäkin kuuluisi, mutta menköön nyt tähän. Oletetaan, että minulla on kaveri joka haluaisi tekaista pienen erän CD-R:iä, itse polttamalla. CD-R:iähän saa halvalla, jollei niiden tarvi olla yksittäispakattuja. Onko teillä tietoa mistä saisi tyhjiä pahvitaskuja CD:ille. Luonnollisesti niitä saa CD-monistamoista, mutta kun niiden myynti ei liene niiden ydinosaamista, niin ne varmaan tykkäävät ottaa hintaa niistä (etenkin kun ei kytke kauppaa muuhun tilaukseen). I want to be the king and queen of cheese |
Neljä Ruuvia 22.01.2003 10:14:31 | |
---|
En ole ihan varppi mille palstalle tämäkin kuuluisi, mutta menköön nyt tähän. Oletetaan, että minulla on kaveri joka haluaisi tekaista pienen erän CD-R:iä, itse polttamalla. CD-R:iähän saa halvalla, jollei niiden tarvi olla yksittäispakattuja. Onko teillä tietoa mistä saisi tyhjiä pahvitaskuja CD:ille. Luonnollisesti niitä saa CD-monistamoista, mutta kun niiden myynti ei liene niiden ydinosaamista, niin ne varmaan tykkäävät ottaa hintaa niistä (etenkin kun ei kytke kauppaa muuhun tilaukseen). Mä en oo tästä yhtään varma mut mites joku painotalo? Tietenkin vaan blancoja kysyis. Kunhan ehdotin... |
larinparaske 22.01.2003 10:19:53 | |
---|
Mä en oo tästä yhtään varma mut mites joku painotalo? Tietenkin vaan blancoja kysyis. Kunhan ehdotin... Niin, tuli mieleen kanssa, vaan tykkääköhän nekään myydä raaka-aineitaan halvalla. Täytyypä kysellä.
I want to be the king and queen of cheese |
-ez- 22.01.2003 16:51:23 | |
---|
Niin, tuli mieleen kanssa, vaan tykkääköhän nekään myydä raaka-aineitaan halvalla. Täytyypä kysellä. Varmuutta ei oo mullakaan mutta voi kannattaa kysyä myös paperitarvikeliikkeistä. Ehkä...
|
Tietäjä 22.01.2003 23:35:38 | |
---|
Jos haluat niihin painatuksen niin kysele erilaisista painoista, mutta jos blankko riittää niin niitä varmaankin löytyy jokaisesta paperitavaraliikkeestä. En nyt muista paikkaa, mutta myivät pahvitaskuja olisiko ollut 20 senttiä kpl. |
larinparaske 24.01.2003 17:05:39 | |
---|
Jos haluat niihin painatuksen niin kysele erilaisista painoista, mutta jos blankko riittää niin niitä varmaankin löytyy jokaisesta paperitavaraliikkeestä. En nyt muista paikkaa, mutta myivät pahvitaskuja olisiko ollut 20 senttiä kpl. Yritin haeskella paperitavaraliikkeistä, no luck. Et millään muistaisi missä oot nähnyt ? I want to be the king and queen of cheese |