tuomittu 26.10.2004 21:57:03 | |
---|
Aika huono levy, muutama hyvä piisi. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
Muovinen 28.10.2004 18:58:48 | |
---|
Pelästyinkö suotta Soundin haukuntaa kun suurin osa täällä tuntuu pitäneen levystä? Kyynel-veisu on kyllä erinomainen! Itse en kyllä viehtynyt tuohon Metallisydämeen, Ääri on edelleen kovin ja Rautaneitokin soi pitkän tauon jälkeen hienosti. Miksi jotku muuten enää edes oottaa että Ylppö vetäis sävelet kohilleen? "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
Heissi 28.10.2004 20:24:12 | |
---|
Pelästyinkö suotta Soundin haukuntaa kun suurin osa täällä tuntuu pitäneen levystä? En ole vielä lukuisien kuuntelujenkaan jälkeen saanut itselleni selvitettyä onko tuo Sodankylä keskiverto (***) vai hyvä (****) levy. Se on varmaa, että huono (*/**) tai loistava (*****) se ei ole. Soundihan antoi kaksi tähteä, mikä on kyllä aika outoa. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Olkoonkin sitten niin, että musiikillisesti Sodankylä on suurehko (edistys)askel, mutta särmät ovat kyllä kulahtamaan päin ja vimmakin laantunut. Melkein voisi valmiiksi pureskelluksi haukkua. Ehkä tuli liiankin sinisilmäisin odotuksin suhtauduttua ulkopuolisen tuottajan mukanaoloon, kyllähän tuo pitäisi jo tietää mitä siitä tulee kun 'valmiiseen' pakettiin yritetään mahduttaa ylimääräistä mukaan. Vaan ei tässä kai toivoa tarvitse menettää tulevan suhteen, esim. nimikkoraita jatkaa komeasti Metallisydämen Satulaulun yllättävänkin herkkää melodisuutta, puhumattakaan Aaverakastajat -biisistä. Lisää homostelua, kiitos, ehkä Kuusumun Profeetan vierellä on Karman mentävä aukko, kun itse laittoivat hevivaihdetta silmään. Eh Heh Him. |
Jalopeura 28.10.2004 23:24:14 | |
---|
missä biisissä? kyynel |
Huevos 29.10.2004 14:54:35 | |
---|
helevetti ku nauroin, ku näin sen videon. miten joku voi tehdä tosissaan biisin nimeltä kyynel? L-O-L. |
Hohhoijaa 29.10.2004 15:34:16 (muokattu 29.10.2004 15:34:22) | |
---|
miten joku voi tehdä tosissaan biisin nimeltä kyynel? L-O-L. Ei ne jätkät varmaan itsekään tätä touhua IHAN tosissaan vedä. |
Pitkavirta 29.10.2004 15:42:30 | |
---|
Miksi jotku muuten enää edes oottaa että Ylppö vetäis sävelet kohilleen? ainakin kappaleissa metalli- ja ritarisydän ne oli paljon enemmän kohdillaan. ja nyt aika vituillaan. siksi. |
Huevos 29.10.2004 15:43:36 | |
---|
Ei ne jätkät varmaan itsekään tätä touhua IHAN tosissaan vedä. joo, muka nokkelaa itseironiaa. |
Pitkavirta 29.10.2004 18:14:33 (muokattu 30.10.2004 05:04:08) | |
---|
------------------------------HV |
Dutteri 29.10.2004 22:19:27 | |
---|
Meen oo kuullu ku Sodankylä-biisin, mutta musta oi hauskaa kotipaikasta kuulla laulua.. Seitabaari siellä ainakin mainittiin ja ihmettele en jos Reponenki olis jssain tullu... Mitä Mark-Ken sanoo ku tulee paskalta? "käynnistämpä koneen uudestaan" IMIK #13 Pastilli? |
Huevos 30.10.2004 01:47:53 | |
---|
tapellaan ko edit: tosi on. se on tosi paska bändi meidänkin mielestä, joten pliide hei, riittää ai tapellaanko siitä, että mun MIELESTÄ MKKK on nuuduttava bändi ja sinusta ei? joo, okei. |
Hohhoijaa 30.10.2004 10:32:10 (muokattu 30.10.2004 10:32:34) | |
---|
|
disarm 31.10.2004 17:44:17 | |
---|
ai tapellaanko siitä, että mun MIELESTÄ MKKK on nuuduttava bändi ja sinusta ei? Krhöm, siis MK. =) Kyyneleen video on kyllä paras pitkään aikaan nähty, adrealiini potkii härän lailla. Mutta mikä hemmo se on, joka siellä taustalla pogoilee? emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Jaristoteles 31.10.2004 18:06:33 | |
---|
Krhöm, siis MK. =) Kyyneleen video on kyllä paras pitkään aikaan nähty, adrealiini potkii härän lailla. Mutta mikä hemmo se on, joka siellä taustalla pogoilee? Videosta - totta. Mahtavaa kuvausta. Toimii juuri oikealla tavalla tuollainen tiukka ja "hallitsematon" kameran liike. Videolla hiippaileva hemmo on kuulemma Pasi. Tuttu tyyppi aikaisemmasta pändin tuotannosta. Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini! |
Margarita 31.10.2004 19:40:38 (muokattu 31.10.2004 19:42:45) | |
---|
Videolla hiippaileva hemmo on kuulemma Pasi. Tuttu tyyppi aikaisemmasta pändin tuotannosta. Aaargh! Nulikka. (hymiö tähän) Tunnetaan myös nimellä Pasi Fist ja Party-Pasi.
|
Dunga 02.11.2004 14:20:54 | |
---|
Vallan mainio levyhän tuo on. En sano että petyin, sanon että edeltävät levyt ovat parempia mielestäni. Viisuista Pohjola, Kyynel, Pää ja Katala Kamara soivat vallan mainiosti, Sodankyläkin yltää suosikkeihini. Jotenkin silti se tietty tuttu särmä puuttuu, mutta kai pitää siihen tottua, hyvä vaan kun uudistuvat. Tuli live-kuntokin todistettua jälleen mainioksi tuossa viime viikolla Porin Kinossa, soittivat peräti 8 uuden levyn biisiä. Positiivisina yllätyksinä soittivat myöskin Rautavaaran ja KORPIN(!!) Metallisydämeltä ei tainnut tulla yhtään biisiä, joka oli sinäänsä minulle pettymys. Levyistä suosikkikolmikkoni on Kaakao, Ääri ja Metallisydän. Tänään muuten Ylppö SubTV:n suoraa huutoa ohjelmassa. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Jaristoteles 02.11.2004 14:33:40 | |
---|
Aaargh! Nulikka. (hymiö tähän) Tunnetaan myös nimellä Pasi Fist ja Party-Pasi. Häh? Saanko minä olla nulikka vai Pasi? Aiheesta hieman poiketen - minä en tunne yhtään normaalia Pasi-henkilöä. Tuskin niitä olemassa onkaan. Penetraatio on in! - www.kuningasasperiini.tk - Kuningas Asperiini! |
Heissi 02.11.2004 15:05:44 | |
---|
Viisuista Pohjola, Kyynel, Pää ja Katala Kamara soivat vallan mainiosti Tässä taas nähdään miksi Karmeloidi on niin kova bändi. Meikäläisen mielestä nuo mainitsemasi biisit on meinaan juuri ne paskimmat koko levyltä. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Margarita 02.11.2004 17:18:36 (muokattu 02.11.2004 17:22:09) | |
---|
Häh? Saanko minä olla nulikka vai Pasi? No Pasi tietenkin. Ja hänkin pelkästään hyvällä. |