kousipauel 28.10.2004 11:32:19 | |
---|
Mitähän tommosista hihoista kannattaisi suurinpiirtein maksaa? Ovat käsittääkseni hyvässä kunnossa. tyssakkatyssakka..... |
Mikael 28.10.2004 11:35:15 | |
---|
100-150€ miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
kousipauel 28.10.2004 17:33:51 | |
---|
Jos hinta olis sopiva, niin oliskohan tuo muuten kannattava ostos tommoset ikivanhat haikat. Ilmeisesti kuitenkin monipuoliset huippupellit kyseessä? tyssakkatyssakka..... |
AP 28.10.2004 17:44:09 | |
---|
Jos hinta olis sopiva, niin oliskohan tuo muuten kannattava ostos tommoset ikivanhat haikat. Ilmeisesti kuitenkin monipuoliset huippupellit kyseessä? Klassikkokamaa ja erittäin arvostettuja peltejä. jos et sinä niitä ota niin tokko jäävät kovin pitkäksi aikaa myyjän hyllyyn. Itse olisin hyväkuntoisesta parista valmis maksamaan vaikka sen parikin sataa -- kun vaan olisi se parisataa aina otettavissa.... K100 #7 |
Olli 28.10.2004 17:45:23 | |
---|
Mitähän tommosista hihoista kannattaisi suurinpiirtein maksaa? Ovat käsittääkseni hyvässä kunnossa. Hyväkuntoisista 602 hihateista voisin itse maksaa enemmänkin kuin tuon 150€, jos olis niille tarvetta. Hyvät haikat noi on kevyempään materiaaliin, heviä niillä en lähtisi hakemaan. Aikansa huippu pellit! : |
kousipauel 28.10.2004 18:33:04 | |
---|
Hyväkuntoisista 602 hihateista voisin itse maksaa enemmänkin kuin tuon 150€, jos olis niille tarvetta. Hyvät haikat noi on kevyempään materiaaliin, heviä niillä en lähtisi hakemaan. Aikansa huippu pellit! Joo, taitaa olla enemmän jazzarin kuin raskaan metallimiehen värkit nuo. Onko ne sitten ihan olennaisesti hiljaisemmat kuin esim. Amunit tai Byzancet? Nämä esimerkit sen takia, että molempia olis tarjolla myös käytettynä, karkeesti samoissa hintaluokissa. Parit Zildjianin Dyno Beatitkin näkyy olevan. Niissä taitaisi ääntä piisata? Että tämmösiä vaihtoehtoja. tyssakkatyssakka..... |
AP 28.10.2004 19:50:29 | |
---|
Parit Zildjianin Dyno Beatitkin näkyy olevan. Niissä taitaisi ääntä piisata? Yhdet Dyno beatit omistaneena voin vakuuttaa, että ääntä piisaa. Toisaalta hiljaisemmassa soitossa ne onkin sitten melko ankeat pellit. K100 #7 |
markkuliini 28.10.2004 20:15:35 | |
---|
Hyväkuntoisista 602 hihateista voisin itse maksaa enemmänkin kuin tuon 150€, jos olis niille tarvetta. Hyvät haikat noi on kevyempään materiaaliin, . Aikansa huippu pellit! Joo, taitaa olla enemmän jazzarin kuin raskaan metallimiehen värkit nuo. Onko ne sitten ihan olennaisesti hiljaisemmat kuin esim. Amunit tai Byzancet? Nämä esimerkit sen takia, että molempia olis tarjolla myös käytettynä, karkeesti samoissa hintaluokissa. Parit Zildjianin Dyno Beatitkin näkyy olevan. Niissä taitaisi ääntä piisata? Että tämmösiä vaihtoehtoja. Kaikella kunnioituksella, jos harkitset dynobeattien ja 602:ten välillä, niin tekisi melkein mieli sanoa että älä ota niitä 602:ia. Niitä kun ei tehdä enää ja joku jatsimpi rumpali tarvitsee niitä varmasti enemmän kuin sinä. Tai jos ostat ne 602:set niin vanno ettet hajoita niitä niillä hevonkuusikapuloilla. Ei niissä kovin kovaääninen soundi ole, jos sellaista haet. Dynobeattien ääntä voisi kuvailla sellaiseksi alasimen kilinäksi. Rumpusetistä ei niiden alta kuulu juuri mitään, jos niitä vähänkin auki soittaa. Ei niitä kyllä rikki saa, toisaalta. Itse maksaisin hyväkuntoisista 602:sista helposti 250 €. Ovat käyvässä harvinaisiksi... |
Tuon ylemmän kirjoituksen ensimmäinen kappale oli tarkoitus olla lainaus... |
Antti1997 28.10.2004 20:21:45 | |
---|
Tuon ylemmän kirjoituksen ensimmäinen kappale oli tarkoitus olla lainaus... Pystyt muokkaamaan sitä tuosta muokkausnapista, ja sitten vain hakasulkujen väliin se osa mikä piti lainata. "Rock on fiilis! Rock on beibeä corollan takapenkillä! Rock on pate mustajärven kalsarit! Rock on Paavo Lipposen vaalikampajan nuorille suunnattu propaganda! Rock on kuuma kiuas liian pienessä saunassa! Rock on ihan perseestä!" -reijoteppo |
Simbe 28.10.2004 20:34:20 | |
---|
Itse maksaisin hyväkuntoisista 602:sista helposti 250 €. Ovat käyvässä harvinaisiksi... No nyt heräsi jo huomio, mulla on huippukuntoinen ohut mustaleimainen 602 14" hihat ja 16" Thin Crash. Kiiltävät kuin uudet. Enpä taitaisi alle ton hinnan luopua kummastakaan, mutta eipä ole toisaalta tullut mieleen myydäkään. Siihen tarvitaan jo kova rahapula. Ennenmmin ostaisin sarjaan sopivan riden. Raskasta musiikkia en näillä soittaisi. |
kousipauel 28.10.2004 21:03:44 | |
---|
Kaikella kunnioituksella, jos harkitset dynobeattien ja 602:ten välillä, niin tekisi melkein mieli sanoa että älä ota niitä 602:ia. Niitä kun ei tehdä enää ja joku jatsimpi rumpali tarvitsee niitä varmasti enemmän kuin sinä. Tai jos ostat ne 602:set niin vanno ettet hajoita niitä niillä hevonkuusikapuloilla. Ei niissä kovin kovaääninen soundi ole, jos sellaista haet. Kiitos kauniista sanoista! En muuten muistaakseni kertonut ollenkaan, minkälaista soundia olen hakemassa. Kunhan kartoitin vaihtoehtoja noin niinkuin hintaluokassa. Taidat olla rumpu-jeesus, tai ainakin mooses? ps. kuka on muka jatsimpi rumpali kun mie? tyssakkatyssakka..... |
kousipauel 28.10.2004 22:00:17 | |
---|
No joo, kyllähän tuosta saattoi saada sellasen kuvan, että heavya tai jotain rankempaa niillä olis tarkoitus mättää, vaikka en sitä suoraan sanonutkaan. Ja kyllä, sitäkin. Mutta, eihän tässä nyt muusta ole kysymys, kun siitä, että koitan parannella settiä pikkuhiljaa. Enkä totta puhuen aina tiedä itsekään mitä haluan. Kokemuksen puutetta.... tyssakkatyssakka..... |
markkuliini 28.10.2004 22:07:48 | |
---|
Päätteilin tuosta jäsenkuvauksestasi ja noista eri haitsuvaihtoehdoistasi että et ehkä ole maailman jatsein rumpali. Saatoin toki olla väärässäkin... :) |
mr_b 29.10.2004 00:18:19 | |
---|
Toisaalta hiljaisemmassa soitossa ne onkin sitten melko ankeat pellit. Tell me about it.... Minä sitten olisin myös juuri vaihtamassa Dyno Beateja päittäin johonkin muuhun haitsuun, jos jotakin nyt kiinnostaisi soittaa haitsulla, joka painaa enemmän kuin soittajansa. Larskin muuten soittaa Dynolla. :-) Ddddo the Metropolitan Glide! |
DimensionZ 29.10.2004 22:38:06 | |
---|
Onko ne sitten ihan olennaisesti hiljaisemmat kuin esim. Amunit tai Byzancet? Siitä en tiedä mutta Amuneja ja Byzanceja ei voi oikeen vertailla. Byzancet ovat todella maukkaita symbaaleja sekä hinnaltaan että soundiltaan, mutta Amunit taas sellaisia kolkkoja kolauksia ettei niitä kannata oikeestaan edes harkita jos ei soita heviä. Itse omistan 13'' Byzance medium haikat, ja en voi kuin kehua. Toimivat hyvin hiljaisessa, mutta aukinaisista saa myös jonkun verran ääntäkin, eli ei ne ihan heti sinne huku. 602sista ei itse ole kokemusta mutta kehujen perusteella olisi varmasti mielenkiintoinen sarja testata joskus, vaikka Paisteesta en kyllä muuten välitä oikeastaan ollenkaan. ''He jumped right out of a building!!'' |
kousipauel 30.10.2004 12:09:29 | |
---|
Siitä en tiedä mutta Amuneja ja Byzanceja ei voi oikeen vertailla. Joo, ihan vaan äänenvoimakkuusmielessä tuota aattelin. Mutta, kaupat on jo sovittu. Ostan ne 602:set, pelkästään markkuliinin kiusaksi. Eikä, kun on kiva vaan omistaa laatutavaraa, ja kyllä niillä soitellakin aion. Kiitos asiallisista kommenteista. tyssakkatyssakka..... |
Mako 30.10.2004 15:39:48 | |
---|
Paiste 602 Formula Medium Hi-Hat Ainakin 200€ lyön käteen heti kun joku kantaa ne ovelleni. Osta ne. Hieman torillakin näemmä pyörii vielä kuusnollakakkosia. Mullakin löytyis aivan virheetön ja huolella varjeltu 16" thini crash. En ole myymässä tosin, ihan vaan brassailemassa. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
hgr 30.10.2004 16:41:36 (muokattu 30.10.2004 16:42:51) | |
---|
Siitä en tiedä mutta Amuneja ja Byzanceja ei voi oikeen vertailla. Byzancet ovat todella maukkaita symbaaleja sekä hinnaltaan että soundiltaan, mutta Amunit taas sellaisia kolkkoja kolauksia ettei niitä kannata oikeestaan edes harkita jos ei soita heviä. Amunin haitsut kuulostavat itse asiassa aika hyvältä Meinlin sivujen samplejen perusteella. Jopa paremmalta kuin Byzancet. Varsinkin noi 14 dry hatsit vaikuttais aika maukkailta(eivät kyllä sovi varmaan jatsihommiin juurikaan). Täytynee käydä Levytukussa kilkuttemassa jossain välissä. |
Bacchus 30.10.2004 20:05:19 | |
---|
Siitä en tiedä mutta Amuneja ja Byzanceja ei voi oikeen vertailla. Byzancet ovat todella maukkaita symbaaleja sekä hinnaltaan että soundiltaan, mutta Amunit taas sellaisia kolkkoja kolauksia ettei ... Kyllä ne Amunit ihan kelpo pelejä on, eikä niitä välttämättä pelkässä hevissä tarvitse käyttää. Niissä on kirkas ja leikkaava soundi, mutta ei kuitenkaan sellaista rumaa jälkisointia. Rokimpaan kamaan oivat pellit. Jos Paistetta vihaa, ei Amuneista luultavasti pidä. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |