Aihe: Ozzy Osbourne -soololevyt: mitkä ostaisi
1 2 3 4
skebajaba
28.10.2004 12:32:03
Voi olla, että pitää Ozzy-raamattu hankkia lähinnä noiden 3 ja 4 levyn takia. Jotain noista 3 levyn biiseistä mulla onkin. Staying alive on aika hauskan kuulonen, kuten myös Born to be wild.

kaverilla on joku ozzy raamattu japanista tilattu ja aito semmonen. siinähän noita biisejä on disco train on kyl aika karu=(...
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
lapio
28.10.2004 13:56:07 (muokattu 28.10.2004 13:59:32)

Mitäs se Jake on duunaillu ton Ozzyn jälkeen noin tarkemmin?

Jake soitteli Ozzyn jälkeen mm. sellaisessa bändissä kuin Badlands. Ihan menevää hard rockia, Voodoo highway ja Dusk on hyviä levyjä. Pari soolo levyäkin se on tehnyt, joita en ole kuullut.

Edit: Tuossa lisä infoa
http://www.jakeelee.com/html/index.php?name=Discography
Jos sitä myydään kaupassa sen täytyy olla ihmisravinnoksi kelpaavaa. Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
KTR
28.10.2004 15:30:44
Blizzard Of Ozz - .... Olen aina mennyt niin pyhäinhäväistyksellisiin mittoihin mielipiteeelläni tästä levystä että miusta tämä levy pieksää kaiken sen hienon mitä Musta Sabatti Ozzyn kanssa ikinä teki.

Näin vertailun vuoksi voisin todeta, että itse en löydä kyseisestä levystä juuri mitään mielekästä, toisin kuin Black Sabbathin Ozzy-vuosista. Mielipiteitä nämä on kuitenkin, mutta onhan se jännä vähän verrata mieltymyksiä.
-Mickill-
28.10.2004 16:18:38 (muokattu 28.10.2004 16:19:06)
Ehdoton ykkös Ozzy levy on ainakin Bark At The Moon, yksi parhaimmista levyistä mitä olen koskaan kuullut, ei yhtään huonoa biisiä. Siinä perässä sitten tulevat The Ultimate Sin ja No Rest For The Wicked. Muut Ozzyn soolot ovat sitten jääneet mulla aina vähemmälle huomiolle vaikka hyllystä niitä muutama löytyykin. Blizzard on kyllä perkeleen kova kanssa mutta ei lähelläkään Bark At The Moonia.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
ozz3
28.10.2004 20:10:30
Mikä olisi ns. "heavyinta" Ozzya?

Ozzmoisis?

Kertokaa Ozzyyn enemmän perehtyneet...
"Me ollaan sorron lapsia, ankara on elon taisto" - Kaarle Viikate
Mark-Ken
28.10.2004 20:14:24

Eeh... No toi on paha sanoa. Varmaankin No More Tears ja No Rest For The Wicked omasta mielestäni.
Zakk
29.10.2004 13:08:57

Heavyinta on mielestäni uusin levy, eli Down to earth.
biibob
30.10.2004 16:50:29
Parhaat on mun mielestä ylivoimaisesti Blizzard of Ozz ja Diary of madman, eli juuri nämä randy rhoadsin aikaiset levyt.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
meanbone
13.04.2005 01:10:33
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=35239
Hävettääpä omistaa tuo uusi versio Diary Of Madmanista nyt, kun on lukenut tämän Bob Daisleyn haastattelun. Ozzy ja Sharon kusettaneet rankasti.
Niin ja tuohon kysymykseen: Blizzard, Diary ja No More Tears ovat parhaat levyt.
"Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri URKK #2
Kimmo72
13.04.2005 04:07:34
Tribute - Randy Rhoads livenä - tuon pitäisi jo riittää levykauppa-juoksumatkan perusteeksi. Soundit kitaroissa niin maukasta mannaa että korvat ovat taivaassa kun mieli taas Mr Crowleyn jyskyttäessä helvetissä.

Live & Loud - tämä tupla on yksi niistä syistä miksi kuuntelen ja ylistän nykyään heviä. Ilman Iced Earthin Alive In Athensia tämä olisi yhä upein kuulemani livelätty. Soundit ovat timangia, yleisö pähkinöinä, äänekäs ja pilvessä, Ozzy elmänsä kunnossa raitistuneena ja taustarykmentti Wylde/Inez/Castillo soittaa yhteen niin saatanan tiukasti etteivät ruuvipuritimetkaan enää pärjää vertailussa. Tässä vaiheessa Wylde soittelee tuskabluesia jo Olympos-vuoren portailla.

Nämä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Tympee Huttunen
13.04.2005 07:44:34
Hävettääpä omistaa tuo uusi versio Diary Of Madmanista nyt, kun on lukenut tämän Bob Daisleyn haastattelun. Ozzy ja Sharon kusettaneet rankasti.
Niin ja tuohon kysymykseen: Blizzard, Diary ja No More Tears ovat parhaat levyt.

Kova juttu kyllä.
Lapis
13.04.2005 13:26:33
Ehdoton ykkös Ozzy levy on ainakin Bark At The Moon, yksi parhaimmista levyistä mitä olen koskaan kuullut, ei yhtään huonoa biisiä. Siinä perässä sitten tulevat The Ultimate Sin ja No Rest For The Wicked. Muut Ozzyn soolot ovat sitten jääneet mulla aina vähemmälle huomiolle vaikka hyllystä niitä muutama löytyykin. Blizzard on kyllä perkeleen kova kanssa mutta ei lähelläkään Bark At The Moonia.

No löytyihän täältä kunnon mielipidekin!!! :)
jigsore
13.04.2005 14:07:34

Ehdoton ykkös Ozzy levy on ainakin Bark At The Moon

Munsta tää on varmaankin paskin, mutta silti ihan hyvä. Mulla on joku ihme versio, missä on keltaset kansilehdet ja Slow Down puuttuu.
"The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 Biisi
slowdive
13.04.2005 14:10:09

Harvinaisen nihkeä juttu kyllä jos on totta. Tiedä sitten näistäkään jutuista, alkaa olla Osbouneilla rahaa sen verran että monenlaista yritystä päästä jaolle varmaan löytyy.
overtake
13.04.2005 14:19:22

Ozzmosis mielestäni. Onhan siellä kevyempiäkin biisejä mutta, rynttäykset kuten Perry Mason, Thunder Underground ja My jekyll doesn't hide ovat varmasti raskaimmasta päästä Ozzyn tuotannossa.
Muutenkin tuo levy on äijän parhaita.
www.stonetabs.tk
Pelsi
13.04.2005 15:08:14
Ozzmosis mielestäni. Onhan siellä kevyempiäkin biisejä mutta, rynttäykset kuten Perry Mason, Thunder Underground ja My jekyll doesn't hide ovat varmasti raskaimmasta päästä Ozzyn tuotannossa.
Muutenkin tuo levy on äijän parhaita.

Thunder Underground kyllä möyrii ihan kivasti. Down to Earthilla on myös muutamia painavia biisejä.
Kalamies #3 >-)))>
fmcruelty
13.04.2005 17:53:29

Omat suosikkini ehdottomasti THE ULTIMATE SIN ja BARK AT THE MOON. Näitä siis suosittelen!
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
Leper
13.04.2005 22:16:48
The Ultimate Sin on muuten melko vaikea löytää enää. Uutena et saa mistään. Sharo... Ozzy kun siivosi viimeksi kataloogiaan tässä 2002, niin The Ultimate Sin poistettiin listasta ja vanhemmat painokset on jo loppuunmyyty.

Täällä ainakin näkyy liikkeellä noita vuoden '95 painoksia, joissa on vihreäreunainen kansi. Pitää kai sellainen hankkia, ennenkuin ne menevät kaikki.
Onko kukaan muuten nähnyt minkäänlaista versiota Speak of the Devilistä missään myynissä? Sellainenkin pitäis hankkia, mutta mahtavat olla kiven alla.
PoLFus
13.04.2005 22:56:37

Oikeastaan koko 80-luvun tuotanto on tiukinta missään.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)